Kwantum

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kwantum

Ik heb in het filiaal in Amstelveen gewerkt.De collega`s daar zijn super gezellig en er hangt een hele leuke sfeer. De floormanagers doen hun best om je gemotiveerd te houden en de werkdag positief en leuk te eindigen. Werkzaamheden zijn gevarieerd van dag tot dag, wat het leuk houd. Ik heb mijn tijd daar met mijn collega`s erg leuk ervaren! Er zijn wel enkele nadelen Bijv. Het inwerktraject. Je moet er echt zelf achteraan zitten zodat je officieel een allround medewerker word en ook recht heb op de bonussen, ik heb daar iets langer dan een jaar gewerkt ik deed alles en was dus allround, maar de bonussen kreeg ik niet terwijl ik net zo hard meewerkte als de andere. Doorgroeimogelijkheden zijn er naar mijn weten niet echt. En in mijn tijd werd er heel veel gewisseld met personeel, ze kwamen en gingen ook weer, wat ik persoonlijk ook wel jammer vond. Verder is het gewoon een erg leuk filiaal om te werken, en is de sfeer zeer goed en gezellig.
Pluspunten
Gezellige sfeer, Leuke collega`s
Minpunten
Lang inwerktraject als je er zelf niet achteraan gaat
Het is omdat ik de collega's echt heel erg leuk vond en het werk in zekere zin prima vond maar geen vaste uren en verplicht weekenden draaien en als je vroeg of het ook anders kon dat werd er moeilijk over gedaan. Ze zijn niet flexibel maar verwachten het wel van jou.
Pluspunten
Minpunten
Geen vaste uren/dagen. Zijn niet flexibel.
Schijnheilige bedrijfscultuur. Personeel die over elkaar nonstop roddelt. Je krijgt te weinig betaald voor het werk wat je dagelijks verricht. Leidinggevende die niet omkijkt naar wat je goed hebt gedaan in plaats daar van ouwhoeren naar bullshit. Doorgroei mogelijkheden zijn er niet en gunnen ze je ook niet.
Minpunten
Kinderachtig bedrijf
Heel.veel doorgroei mogelijkheden ga met plezier naar me werk. Ik ben nog steeds blij met kwantum als werkgever
Pluspunten
Dat je door kan groeien
Minpunten
Heb geen min punten
Super gezellig met andere collega's om te werken. Leuk en leerzaam werk. Goede begeleiding. Meerder mogelijkheden binnen werkzaamheden.
Met heel veel plezier bij de Kwantum gewerkt. Drukke dagen en altijd wel iets te doen, alleen jammer dat de leidinggevenden niet zo goed weten wat ze willen en iets inbrengen mag al helemaal niet. Veel onzin en leugens.
normale werksfeer, niet te gehaast, altijd vriendelijk en met een lach
Pluspunten
niks
Minpunten
niks
Erg leuke winkel alleen. Alleen niet om in te werken.
Het is niet in woorden uit te drukken hoe ontzettend triest het is om bij deze grafzaak in dienst te zijn. Heb nog nooit zo erg de behoefte gehad om mijn baas te slaan. Ronduit tragisch. Alle meubels functioneren niet naar behoren en dat is dan mijn schuld. Bespaar jezelf een hoop verdriet en sla deze vacature gewoon lekker over ;) p.s. Korte tip: neem een stoffer en blik mee. Stof overal.
Mooi bedrijf om te werken, aanbeveling voor ieder die een leuke job zoekt
Pluspunten
Goed overleg met collegas en leidinggevende
Minpunten
Onduidelijke taken
De Kwantum is een leuk bedrijf om voor te werken. Door de klanten en het wisselend assortiment blijft het altijd leuk om hier te werken. Wel wordt er verwacht dat er per uur een minimale omzet behaald wordt. Dit zorgt ervoor dat er vaak met minimale mankracht wordt gewerkt. Dit zorgt voor extra werkdruk op drukke dagen.
Pluspunten
Leuke werksfeer, goede producten
Minpunten
hoge werkdruk
elke dag een uitdaging vooral als je op bepaalde afdelingen staat
He is een veelzijdige baan met wel precies maatwerk. dus goed nadenken en berekenen komt er bij kijken. Het is een gezellig team alleen het inwerken is wat minder. Dat gebeurt maar voor de helft en daar krijg je later veel commentaar op.
No nonsens cultuur Gezellige sfeer Geen dag is hetzelfde
Top bedrijf. Omzet gehaald was naar café met personeel wat op drinken.
Kwantum is geen bedrijf om carrière te maken. Wel leuk voor een tijdelijke bijbaantje
Pluspunten
flexibel met dagen inplannen
Minpunten
geen doorgroei mogelijkheden
Kwantum is een bedrijf waar je veel kan leren en ervaring op te kunnen doen
Het verkopen en adviseren van tapijt/vinyl en laminaat vloeren. En de daarbij horende administratieve werkzaamheden.
Pluspunten
Werktijden, Werksfeer
Minpunten
Weinig uitdaging
leuke collega's fijne samenwerking. goede werksfeer. ik heb het er erg naar mijn zin gehad.
je bent op jezelf en helpt mensen de weg te wijzen door de winkel
Bij de Kwantum werken als bijbaantje is het wel leuk. Maar als je echt serieus carrière wilt maken moet je niet bij dit bedrijf zijn. Ik ben bij kwantum begonnen omdat ik goeie diploma's heb en ze wouden me opleiden tot manager. Al snel merkte ik dat je in het begin geen begeleiding krijgt. Ik heb tig keer aangegeven dat ik graag ook een andere afdeling wou leren maar daar hadden ze: geen zin in/ geen tijd voor/ of het was te druk. Na een jaar gezeurd te hebben mocht ik eindelijk naar de gordijnafdeling waarbij ik niet werd ingewerkt. Zodoende heb ik alles zelf moeten leren. De werksfeer is kill, je voelt je duidelijk een nummer. Er zaten wel leuke collega's bij maar ook een paar die achter je rug om praten. Als er een collega langdurig ziek is wordt er geen belangstelling of medelijden getoond. De leiding weet niet juist te handelen naar klanten en laat het gewone personeel aan hun lot over. Over de supervisor heb ik niks goeds te zeggen. Het was duidelijk dat ik geschikt was om manager te worden maar ik moest maar manager worden bij een ander bedrijf omdat men niet zijn plek af wou staan. Zelfs geen hand gehad als bedankje voor mijn werkzaamheden. Na 3 jaar gewerkt te hebben zonder enige commentaar van de leiding hebben ze mij geen vast contract gegeven. Maar ze geven wel leeftijdsgenoten die nog bezig zijn met hun studie wel een vast contract.
Pluspunten
Veel zelfstandigheid op 1 afdeling.
Minpunten
Geen goeie begeleiding, geen doorgroeimogelijkheden en de leiding heeft 2 gezichten.