Kuehne+Nagel

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Kuehne+Nagel als Logistiek Medewerker (m/v)

Logistiek Medewerker (m/v)10 reviews

Wissen
3,4Salaris en arbeidsvoorwaarden

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 3.375 reviews

Erg leuk werk en goede sfeer. Wel veel Poolse collega's

Ik heb het erg naar mn zin gehad. En raad mensen gerust aan om hier te werken.

Pluspunten

Goede sfeer

Minpunten

Wordt minder goed betaald dan andere logistieke bedrijven.

Je bent meer waard dan dit. Doe het niet.

Je wordt vaak al om 11:00 naar huis gestuurd als je om 07:00 begonnen bent. Alles om het target te halen. Je mag niet lachen met collega's, dan wordt er geschreeuwd dat je je bek moet houden. Als je eerder klaar bent na een dag uitgekafferd te worden, mag je eerder naar huis en kan je fluiten naar je geld. Als ze merken dat je dit in de gaten hebt, proberen ze je toch te laten doorwerken onder valse voorwendselen. Ze zeggen dan dat je wat anders mag doen om aan je uren te komen als je klaar bent, maar ze sturen je gewoon naar huis toe. Achterbakse bedrijfscultuur waar gezelligheid niet wordt getolereerd.

Pluspunten

Je komt er snel achter dat je dit niet wilt.

Minpunten

Liegen, bedriegen en slecht management

geen doorgroei mogelijkheden, saai

te hoge werkdruk. niets geleerd waar ik in de toekomst wat aan heb . management goed geregeld. zwaar werk.

Gezellige Magazijn met gezellige medewerkers en Teamleiders

Ik werk met erg veel plezier in dit magazijn omdat er geen onderscheid word gemaakt onder de werknemers en iedereen gelijk behandeld word. Teamleiders zijn over het algemeen erg meegaand met de medewerkers wat voor een goede sfeer binnen het magazijn zorgt. Nadeel is alleen de ploegen die gedraaid worden, maar dat verschilt ook per persoon hoe hij of zij ermee omgaat. Zolang er enig regelmaat in zit is het best vol te houden.

Pluspunten

Flexibel, meegaand

Minpunten

Ploegendiensten

Meer reviews van Logistiek Medewerker (m/v)

Bekijk alle (10) reviews

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kuehne+Nagel. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag