Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Je kan bij de kruivat heel erg leuk en gezellig werken. Dat komt door de hele leuke werkzweer.
Pluspunten
Leuke werkzweer
Minpunten
te lagen loon voor heel hard werken.
De werkdruk was ontzettend hoog en je kreeg nooit goede feedback dat vond ik erg jammer. Met de collega's kon ik het wel goed vinden maar er was veel onderlingen ruzie. Het leukste vond ik de kassa draaien. Het was altijd druk en er was altijd wat te doen. Het is geen saai werk en je hebt ook wel afwisseling in wat je kan gaan doen. Het management vond ik daar in tegen erg slecht
Pluspunten
Gratis avond eten
Minpunten
Salaris
het is er erg gezellig en er zijn veel doorgroei mogelijkheden
Ik heb een half jaar bij Kruidvat gewerkt waarvan 1 maand mijn loonstrook WEL klopte! Telkens minder uitbetaald, ze doen er niks mee. Ook deed mijn manager/baas uit de hoogte. Mijn contract kon verlengt worden en ik wou dit alleen als ik meer uren kon maken. Geprobeerd contact op te nemen met baas, totaal genegeerd & 2 weken later brief thuis dat contract niet wordt verlengd! Niet netjes. Zet er geen stap meer binnen.
Pluspunten
Collega’s waren erg behulpzaam
Minpunten
Baas
Leuke werkplek. Ik heb het altijd naar mijn zin gehad. Veel geleerd over hoe je met klanten om moet gaan en advies geven.
Pluspunten
korting bij kruidvat
Minpunten
de heledag lopen en staan
het is samen doel gericht werken naar een fijne werk plek,kan je omgaan met werk druk? kan je dingen tegelijkertijd? ben je leergierig en heb je zin in een uitdaging dan is Kruidvat een werk plek voor jou. je verdient na functie.. maar waar een wil is is een weg.
Pluspunten
fijne collega's die zijn het aller belangrijkste
Minpunten
de werk druk die van uit het hoofd kantoor word op gedragen. volle werk plek, verplicht kleding
Niet echt heel leuk werk en een erg hoge werkdruk.
Pluspunten
Minpunten
hoge werkdruk
Bijna alle dagen zijn vrijwel hetzelfde. Dit geeft overigens wel rust en structuur. Je krijgt diverse trainingen en veel kansen als jij je potentie laat zien. Het management is goed en eerlijk. De sfeer is onder collega's super relaxed, maar kan over het algemeen gaan vervelen. Er is niet veel variatie, maar als je dit fijn vind, dan is dit een baan voor jou! Het moeilijkste zal de training zijn in je kennis van medicatie, maar alles is te leren en hier krijg je ook zeker de kans voor.
Pluspunten
Rust en regelmaat.
Minpunten
Weinig variatie
Er was leuke werk sfeer, maar een nalatig bedrijf.
Pluspunten
je krijgt gratis eten (soms)
Minpunten
Te weinig salaris
Een bedrijf waar ze goed weten wat ze willen. Goede organisatie maar het is wel hard en zwaar werk.
Pluspunten
Goede doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lange werkdagen
Altijd slecht georganiseerd, nooit goede werktijden en nooit netjes.
Pluspunten
Leuke collega´s
Minpunten
Vieze winkel
Het werk was er erg leuk, de collega’s en leidinggevenden waren zeer vriendlijk en altijd in voor een geintje hier en daar.
Pluspunten
Goede werk sfeer
Minpunten
N.V.T
wat erg fijn is dat je niet meteen op de mensen af hoeft te stappen en ze even lekker kunnen snuffelen vooral bij de actie producten. Erg leuk werk. met veel afwisseling. en leuke collega's en doorgroeimogelijkheden.
Slechte werkgever, collega's tegen elkaar opzetten!!!
het was een leuke bijbaan om bij te werken mijn collega's waren aardig en spontaan.
Je wordt daar belachelijk slecht behandeld. ze antwoorden je vragen niet en leggen je ook niks uit. als je iets fout doet, wat je niet is uitgelegd, worden ze erg boos en is het allemaal jou fout. ik heb slechte ervaring met hun, ook andere die voor Ă©Ă©n avond mee hielpen zeiden: is het normaal dat je zo slecht hier wordt behandeld
Minpunten
slecht behandeld
Je staat nooit stil. je leert alles al snel en het personeel is aardig.
Pluspunten
werknemers korting
Minpunten
je moet heel veel staan
personeel en werksfeer is heel gezellig, zou er graag weer werken, helaas is het uurloon echt laag en verandert het personeel bijna per week dus heb je alleen een goede band met de mensen die er lang werken en werken er veel mensen die geen verstand en idee hebben van wat ze aan het doen zijn. je leert er vakkenvuller en kassa, maar ook schoonmaken, alarmpjes aanzetten, etc.
Pluspunten
gezellig, diversiteit
Minpunten
laag salaris
Bij de Kruidvat werken, is zwaar, maar je krijgt er na mijn ervaring niet naar betaald. Ik had gelukkig wel gezellige collega's. Maar mijn leidinggevende had vaak kritiek op mij. Terwijl de manager altijd zei dat ik het prima deed.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
zwaar werk
Ik heb een goeie herinnering aan werken bij Kruidvat.