Simpel werk voor een prima salaris. Alleen maar meiden, soms wel een beetje vervelend
Pluspunten
Vergoeding voor avond eten
Minpunten
Druk, heel erg druk
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
Werken bij de kruidvat heeft zn voor en nadelen Wat je vooral moet doen is of kassa of vakkenvullen en vracht vullen Vond het alleen erg jammer dat er vaak geroddeld word of dat ze je als jongere de rotklusjes laten opknappen Er word ook van je verwacht dat je alles heel snel leert en oppikt en snel werkt Verder wel gezellig, werken veel jongeren
Pluspunten
Krijgt geld voor je eten
Minpunten
Staan in mn review
Ze hebben het personeel verkracht ze willen dat het personeel konten likt anders kom je er niet tussen en ze zoeken altijd iets om je te ontslaan het een vreselijke coltuur
Pluspunten
Minpunten
Alles
Er wordt niet duidelijk aangegeven wat je goed of fout doet, mijn contract werd uit het niets niet verlengd zonder dat me van te voren verteld was wat ik fout deed/ beter kon doen. Er wordt veel geroddeld op het werk over andere collega's en klanten. Je wordt weinig bedankt en er is weinig interesse voor jou. Er wordt teveel van je verwacht voor wat je ervoor terugkrijgt.
Je ben collegiaal en houd ervan om er voor de mensen te zijn en ze te helpen daar war nodig is. Eigenschappen die je moet hebben : Flexbiele inzetbaar, inzicht hebben en werk zien eventuele motivatie om door te groeien. Het werk is erg leuk maar soms ook wel zwaar vooral vracht dag is pittig en moet je ook echt aanpoten om het af te krijgen maar dat vind ik juist een leuke uitdaging. De sfeer is informeel naar je collega's en formeel naar de klanten en ik vind dat erg fijn. Het is dus ook erg belangrijk dat je wel klantvriendelijk bent en goed om kan gaan met eventuele lastige klanten of stress door drukte en klantvragen. Lijkt dit je wat solliciteer dan via werkenbijkruidvat.nl
Pluspunten
Personeelskorting, sfeer
Minpunten
7 dagen in de week beschikbaar zijn om te werken
Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.
Pluspunten
Manager
Minpunten
Begrip
De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.
Pluspunten
Goede samenwerking
Bij kruidvat gaat de tijd snel en qua betaling is het redelijk
Pluspunten
Salaris voor weekendhulp is redelijk
Minpunten
Werksfeer kan beter
Hele leuke gezellige collega´s om mee te werken alleen jammer van het lage uurloon
Pluspunten
vakantiegeld
Minpunten
laag uurloon
Ik ben 17 jaar oud en ik beb op zoek Naar een bijb
Pluspunten
Ik weet niet
Minpunten
Ik weet niet
Ik vond het werk bij de Kruidvat erg leuk, want je kon mensen adviseren en helpen bij het maken van keuzes.
Leuk als bijbaan niet als je werkt voor een inkomen, managers krijgen een extra bonus voor de behaalde winst. Werknemers zien daar niks van terug. Salaris is net boven het minimumloon dus zou ik eerder bij een supermarkt solliciteren, daar krijg je tenminste wel normaal betaald
Pluspunten
Gezellige collega’s en sfeer
Minpunten
Heel laag salaris, net boven het minimum voor alle leeftijden, manager krijgt bonus waar werknemer niks van krijgt te zien
afgelopen twee jaar met plezier gewerkt. Werkdruk best wel hoog.
Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben
Werken bij Kruidvat is verschillend bij filiaal, maar vaak erg leuke mensen. Je kan leuk praten met ze, tijdens of buiten het werk. Een bijkomend nadeel is dat Kruidvat zelf soms erg onmenselijk kan zijn qua deadlines. Zonder een leuk team word het erg lastig om dit werk vol te houden. (Zelf bof ik erg)
Als je om 8.15 begint bij de kruidvat met werken doe je met degene die er dan op het moment zijn even gezellig een bakje koffie en een gezellig praatje. De sfeer met het werken is altijd zeer prettig en mocht er iets niet prettig zijn kan je het altijd melden en dan gaan ze er wat aan doen. Soms is er diversiteit maar dat ligt aan wat voor dag je werkt. Het leukste aan de baan is dat je in contact komt met andere mensen en die je blij kan maken met de hulp die je aanbied voor het zoeken van een product bijvoorbeeld.
Slecht. Ze denken alleen aan de omzet en niet aan de medewerkers. Het is zwaar werk voor weinig geld en geen waardering. Totaal niet goed om je te ontwikkelen omdat ze je vergeleken met andere bedrijven zo slecht behandelen.
Vreselijk, collega's die zo oud waren dat ze bijna om konden vallen.
Minpunten
WEINIG SALARIS
Goede plek, leuke collegas. Goed team verband. Werk verschilt per dag. De pauzes zijn goed verdeeld over de dag.
vreselijk bedrijf en personeel om mee te werken !!!