Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Ik heb hier met veel plezier gewerkt. Je word goed betaald en het avondeten word vergoed. Alhoewel moet ik zeggen dat niet iedereen daar even leuk was. Ondanks dat heb ik het nog wel leuk gehad met de anderen.
Pluspunten
Goed betaald en gratis avondeten
Minpunten
Niet veel gezellige collega’s
Je wordt verplicht taken uit te voeren zoals kassa draaien en klanten helpen, die niet in je contract staan. Deze horen beter betaald te worden, maar dit gebeurt niet.
Pluspunten
Minpunten
Veel te weinig gegeven uren, te weinig loon voor uitgevoerde taken, vervelende managers.
ik heb een leuke baan gehad bij de Kruidvat. ik heb het erg naar mijn zin gehad.
Pluspunten
je kreeg geld voor eten
Minpunten
zwaar tillen
Ik heb er met plezier gewerkt maar het werd steeds saaier.
Minpunten
Je werd erg onder druk gezet
Het was heel leuk en gezellig om daar te werken maar door persoonlijke redenen kon ik niet meer verder werken.
werken met veel mensen, goed met mensen omgaan, goed baan
Leuk bedrijf om voor te werken. Veel doorgroei mogelijkheden word enorm veel geinvesteerd on medewerkers.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Lange werkdagen
bedrijfscultuur Ik vind leuk auto rijden en verschillende plek,verschillende adressen
Er heerst een informele en gezellige werkomgeving. Het werk is leuk om uit te voeren en het wordt gewaardeerd door de klanten en de collega's.
Er werd constant gevraagd of ik eerder kon komen of dat langer kon blijven, verder krijg je snel veel verantwoordelijk. Zodst je snel binnen een bedrijf kan groeien
Pluspunten
Maaltijdvergoeding
Minpunten
Zwaar werk
fijne werk sfeer, leuke collega's, een goede cao, dit was voor mij een bij baantje.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
onduidelijke communicatie
Een typische avond als vulploegmedewerker is dat je begint om 17:00 en zou moeten eindigen om 20:00. Dit loopt meestal uit omdat er veel te veel vracht staat en veel te weinig mensen worden ingepland. Als vulploegmedewerker wordt je niet veel ingepland en soms zelfs hele weken niet. Als je voor 1 dag vrij vraagt sta je meteen voor de hele week niet ingepland.
Pluspunten
Meestal een gezellige werksfeer.
Minpunten
Heel weinig ingepland.
De samen werking is best goed maar algemeen word je met mensen gezet die niks weet van het bedrijf .
Pluspunten
gratis drinken
Minpunten
lastige benaming en weinig uren
Ik heb daar 1 1/2 jaar gewerkt en zij gooien alles op tafel ze geven gewoon geheimen van de werknemers uit en ze maken alleen maar moeielijkheden voor hun
Pluspunten
pauze
Minpunten
lange werkdagen
Bij Kruidvat is geen dag hetzelfde. Het ene moment ben je nieuwe dingen aan het leren, het andere moment sta je de schappen te vullen, dan sta je mensen te helpen met vragen en vervolgens sta je die zelfde mensen te helpen aan de kassa. Ik vond dit heel leuk aan Kruidvat, juist omdat het zo veelzijdig was. Het management is super gezellig, serieus en meelevend. Binnen het bedrijf konden dingen openlijk besproken worden als we iets niet fijn vonden van iemand, Het moeilijkste vond ik het afkrijgen van het bijvullen van de schappen op een zaterdag, aangezien het dan heel erg druk was altijd. Het leukste aan deze baan vond ik de veelzijdigheid.
Dit was stage, het was gewoon vakken vullen en je ding doen.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Een typische werkdag ziet er als volgt uit: Samen met de leidinggevende ga je de kassa's tellen, vervolgens maak de winkel klaar voor opening. Je doet vaak kassa en intussen andere opdrachten zoals spiegelen, vullen en de winkel netjes houden. Het leukste aan de baan vind ik persoonlijk de doorgroei mogelijkheden en collega's. Als je inzet en initiatief toont laten ze je ook vrijer. Het is een echte leeromgeving. Een aantal keer per jaar heb je een teamuitje, dit is altijd heel gezellig. Ik heb hier geleerd dat initiatief en inzet tonen zeker beloond word. Het moeilijkste aan deze baan vind ik dat er weinig speling is in de werktijden.
Pluspunten
personeelskaart met korting
Minpunten
veel staan
De werkdruk ligt te hoog en je loon staat er niet naar. Als leidinggevende is er geen tijd om je personeel aan te sturen omdat je zelf mee moet vullen, spiegelen en de klanten te woord moet staan. Menselijk mag je ook niet zijn naar de jongeren toe want daar word van verwacht dat werk voor school gaat. Ik wou zeggen dat dit per filiaal verschilt maar helaas uit ervaring blijkt dat dit op meerdere plekken het geval is. Prima doorgroeimogelijkheden, helaas niet genoeg vrije tijd om die waar te maken met de overuren die je extra maakt. Een kwartier tot half uur per dag onbetaald uitwerken is ook niet oke.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Loon ligt te laag, werkdruk te hoog.
Ik werk nu al een hele tijd bij kruidvat. Ik sta op zaterdagen alleen maar aan de kassa...... Ik was aangenomen als vakkenvuller, dit doe ik dan ook op 2 dagen in de week. Helaas is de werksfeer alles behalve fijn voor mij. Collega's roddelen en er wordt voorgetrokken (dus ik moet bijv de mat stofzuigen en afwassen, terwijl anderen gwn bij de snoepbakken staan te kletsen). Hierdoor ga ik dus ook stoppen bij kruidvat.
Pluspunten
prima werktijden, je kunt zelf zeggen wanneer je wel en niet kan/wil. De bedrijfsleiders zijn wél heel aardig
Minpunten
vreselijke collega's, laag loon, voortrekkerij
Je kan bij de kruivat heel erg leuk en gezellig werken. Dat komt door de hele leuke werkzweer.
Pluspunten
Leuke werkzweer
Minpunten
te lagen loon voor heel hard werken.