Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
bij de kruidvat is het leuk om te werken maar best wel zwaar voor zoo een lage salaris
Pluspunten
makkelijk
Minpunten
weinig loon
Het team van de kruidvat was altijd wel gezellig het enige wat ik niet fijn vond is dat er vrij weinig rekening qua rooster met je gehouden werd door de leidinggevende.
Pluspunten
Gezellig
Minpunten
Roosters
ik werk jammer genoeg nog steeds bij kruidvat omdat ik te lui ben een nieuw baantje te zoeken en omdat ik geld nodig heb lol. mijn filiaalmanager zeurt constant om alles ik moet ongeveer 600 jaar van te voren mijn zomervakantie doorgeven. en als je een vraag hebt worden ze boos dat je dit doorgeeft in de groepsapp. jonge collega's zijn nog leuk maar de rest heb ik niet veel mee. wie helpt mij aan een andere baan? joe
Pluspunten
gratis eten
Minpunten
slechte communicatie zwaar tillen
Vreselijk , ligt er aan welke filiaal je werkt en wat voor mensen je om je heen hebt. Te veel werk stress , alles moet snel alsof je in de horeca werkt , Ik begreep af en toe dingen niet en als ik wat vroeg leek het net alsof ze moe van me werden, zou er zeker niet werken alsje niet tegen stress kan.
Pluspunten
Minpunten
Slechte werk sfeer
Nee niet gezellig en geen gezellige groep dus niet gaan werken
ik heb met veel plezier daar gewerkt. en ik mocht na de eerste keer al zelfstandig werken
Ik heb Met veel plezier naar me werk ga. En dat ik veel kon lachen met klanten.
Pluspunten
Dat ik veel zelfstandig mocht doen
Minpunten
Dat ik veel tehoren kreeg dat ik door moest werken terwel ik me best doe
ik vind de kruitvat een hele goede winkel, ik mocht hier blijven werken maar omdat ik vaak te laat kwam hebben ze mij ontslagen. ik heb verder geen negatief beeld over de kruitvat.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
het is wel een leuke werkplek maar ze beloven je van alles en nog wat maar ze komen beloftes niet na. Je mag je niet ziek melden of klagen over anderen want dan mag je al op gesprek komen omdat je roddelt. Ik zou aan iedereen aanraden om daar niet te gaan werken. Het enige leuke vond ik de collega's en de vaste klanten
Pluspunten
aardige collegas's
Minpunten
onaardige leidinggevenden, te zwaar werk, eentonig werk
Heb er een paar maanden gewerkt en in het begin hoorde ik van verschillende mensen al dat het niet zo leuk was als er gezegd werd. Dit heb ik zeker gemerkt: loon wordt raar uitbetaald (als je meer werkt krijg je een deel gewoon niet), gesprekken gehad die niets hielpen of voorstelden, wordt achter je rug om gepraat en valse beloftes gelegd. Ook kreeg je niet de pauze waar je recht op had. (Soms werkte ik 7 uur op een dag, met maar 15 min pauze). Als je geen andere keus hebt werk dan achter de kassa. Hier heb je geen last van alle stress die op je gegooid wordt.
Pluspunten
Deels leuke werknemers
Minpunten
Valse beloftes, stress, fake mensen
bij dit bedrijf is een dienst ruilen of wisselen een groot probleem, je moet altijd een ander helpen maar zelf wordt je nooit geholpen.
Wij hebben al verschillende mensen als (assisterende) filiaalmanagers gehad. Assistent- fm is overspannen, maar zij krijgt geen kans om te herstellen waar wij onder lijden. Mensen van hogerop doen er niks aan, er zijn verschillende gesprekken geweest die op niets uitliep. Er wordt veel achter rug om gepraat. Plus het is keihard werken (kruidvat is echt alleen bedoelt voor mensen met een sterke wil en houding) op zich het werk zelf is super leuk. Maar de mensen erom heen maken je het soms lastig. Dit verschilt dus per filiaal, maar wij zijn altijd een probleem filiaal geweest. Deze review is gemaakt door 7 mensen die daar vanaf 2016 tot heden hebben gewerkt.
Pluspunten
veel werkafwisseling
Minpunten
management niet op orde, ze houden administratie niet goed bij
Ik heb 3 jaar gewerkt bij Kruidvat, ik begon op mijn 15e. Ik werd hartelijk ontvangen en de mensen waren heel aardig voor mij. Een typische werkdag bestaat niet bij Kruidvat, elke dag is anders. De ene dag draaide ik kassa en de andere dag ging ik vullen en in het magazijn aan de slag. Ik was zowel verkoopmedewerker als vulploegmedewerker. De avonden van de vulploeg zijn niet te voorspellen, je kon eigenlijk nooit zeggen hoelaat je klaar zou zijn maar dat hoort nou eenmaal bij het werk. Ik heb geleerd hoe ik zo goed mogelijk met klanten kan omgaan en ze kan helpen, er is veel vrijheid om je eigen draai te geven aan je benadering omtrent klanten als je je maar aan bepaalde richtlijnen, wat logisch is natuurlijk. Het moeilijkste van de baan is de variabele werktijden, er was tijd en ruimte voor examens vanuit school. Al moest je dat wel optijd aangeven i.v.m. roosters maken. Optijd komen is een pré, daar hangen ze heel erg aan en bij 3x te laat komen zonder geldige reden is het wel einde verhaal. Het leukste aan de baan is het contact met klanten en de leuke collega's. Je hebt variabel werk en er zijn veel doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
variabel werk, leuke collega's
Minpunten
sommige collega's maken hun eigen regels.
Bij young retail talent staat dat je begeleid wordt. Maar dat gebeurd niet. Ze komen naar je toe en vragen aan je wat moet je nog kennen om een team te begeleiden -_- Waardeloos als je voor het eerst bij kruidvat begint. Geen feedback gekregen en het enigste wat je te horen krijgt is als je tegen een muur aan loopt. Niet aanbevolen als eerste werk plek voor iemand.
Pluspunten
Als je alles kan zonder begeleiding dan is dit perfect.
Minpunten
Slechte communicatie
Ik zou bij de kruidvat beginnen en was aangenomen. echter moest ik geopereerd worden dus kon ik op een dag niet komen. ik werd naar aanleiding hiervan '"ontslagen" omdat ik niet flexibel was, lachwekkend. hang natuurlijk van je manager af maar ik raad het alsnog erg af om hier te werken. waren ook erg brutaal en arrogant bij mijn eerste gesprek. achteraf dankbaar dat ik hier niet aan de slag ben gegaan, heb mijn waardigheid tenminste nog :)
Pluspunten
Minpunten
Te veel
Je word binnengehaald en alles lijkt mogelijk, in werkelijkheid is het soms net iets anders. Maar laat je jezelf zien, dan kan er een hoop. Hele leuke directe collega's, maar wel groot contrast tussen hoofdkantoor en de mensen op de vloer. Hard werken en geen dag is hetzelfde, vooral de druk voor de wekelijkse folder soms erg groot. Maar iedere week blijkt het toch weer te lukken. Flexibiliteit is wel een vereiste
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
flexibiliteit
Werken onder druk. Klanten helpen en tegelijkertijd ook je eigen taak uitvoeren.
Ik heb 5 maanden bij kruidvat gewerkt en ik heb er totaal geen leuke tijd gehad. Er wordt heel veel geroddeld en ik heb mijn filiaalmanager mij 'een verwende werknemer' horen noemen. Ziekmelden kan amper, vaak worden ze boos en nemen ze je kwalijk dat je ziek bent. De mede scholieren waren gezellig, maar de oudere collegas met een hogere functie vormden een elitair clubje waarmee ze iedere vulploegmedewerker belachelijk maakten. Ik raad deze baan absoluut niet aan.
Pluspunten
Goed voor je ontwikkeling
Minpunten
Nare werksfeer, te hoge werkdruk en een laag loon
Duidelijke opdrachten en goede pauze-regeling. Ik ben tevreden over mijn 2 jaar werkervaring bij dit bedrijf maar ben er weg gegaan om nieuwe werkervaringen op te doen.
Ik heb hier met veel plezier gewerkt. Je word goed betaald en het avondeten word vergoed. Alhoewel moet ik zeggen dat niet iedereen daar even leuk was. Ondanks dat heb ik het nog wel leuk gehad met de anderen.
Pluspunten
Goed betaald en gratis avondeten
Minpunten
Niet veel gezellige collega’s