Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Kruidvat is een winkel waar je heel de dag bezig bent. Elke dag is het bikkelen om je werk af te krijgen en je bent nooit klaar. Lange werkdagen maar personeel is wel gezellig.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagem
Heb bij een filliaal in de buurt van Utrecht gewerkt erg slechte werkgever wil je niks mee te maken hebben. Kreeg nooit complimenten ofzo
Pluspunten
Gratis drinken
Minpunten
Slechte manier van werken en weinig loon
Ruim 16 jaar heb ik voor Kruidvat gewerkt. Altijd met veel plezier. Zeer goede verdiensten en fijne arbeidsvoorwaarden. Enige nadeel vond ik de tijdsdruk ivm folder.
Hier heb een vakantiebaantje gedaan als vakkenvuller. Het was altijd erg gezellig en iedereen kon goed samenwerken.
Ik vond het leuk om hier stage te lopen omdat. ik veel in contact was met klanten.
was best zwaar werk en had voor een 16 jarige wel veel en zwaar werk (snuffelstage)
Pluspunten
gratis koffie en thee
Minpunten
te zwaar
Het is hard werken en je krijgt niet goed verdient ook moet je steeds overwerken
Pluspunten
Je mag naar de wc
Minpunten
Heel zwaar
Sfeer onder het personeel was niet fijn. Kreeg nooit complimenten als er wat goed ging, maar wel altijd commentaar als er wat fout ging. Soms erg lange dagen (van 7:00 tot 18:00 uur), en hard werken. Als je werk op tijd af was kreeg je alsnog te horen dat je niet snel genoeg was. Voorheen bij een ander filiaal gewerkt waar het wel leuker was. Daar na 1 jaar weg gegaan, wat ze toen erg jammer vonden omdat ik mijn werk goed deed. Daarna bij filiaal Rosmalen begonnen waar ze me na 1 jaar hebben ontslagen "omdat ik mijn werk niet goed deed", echter ben ik er van overtuigd dat het andere redenen had op persoonlijk gebied.
Werd totaal gern rekening gehouden met iedereen hele slechte bedoeling
Binnen de Kruidvat heb ik geleerd wat hard werken is.
De meeste winkels sluiten om 18:00. Maar Kruidvat die blijft de vakken vullen totdat de vracht is verwerkt in de schappen en opgeruimd is in het magazijn. Minimaal 90 producten in een uur in de schappen plaatsen. Het zijn meestal wat kleinschalige winkels wat zorgt voor stress.
Pluspunten
Leuke collega’s van mijn leeftijd
Minpunten
Lange werkdagen, strenge werkgevers
Ik heb teamwork geleerd met het team en hoe ik met de klant moet omgaan
Minpunten
Weinig salaris
Bij Kruidvat moet er hard gewerkt worden maar dit alles wel in een prettige werkomgeving. Inmiddels omdat ik er al 25 jaar werk ken ik ook bijna alle klanten waar ik regelmatig een leuk gesprek mee heb. De mogelijkheden om mijn uren uit te breiden is er niet dit vind ik een enorm minpunt want iemand met zoveel ervaring als ik zouden ze juist deze kans moeten bieden.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Geen mogelijkheden voor urenuitbreiding
Het is hier hard werken en binnen zo weinig mogelijk tijd waarbij je slechts het minimumloon uitbetaald krijgt. Het is afwisselend werk, omdat je spiegelt, vakken vult, achter de kassa staat en in het magazijn allerlei werkzaamheden verricht. Als vulploegmedewerker/verkoopmedewerker is het moeilijk om extra uren te werken en wordt je vaak opgeroepen voor slechts 2-3 uur per keer. Zelf vind ik het niet altijd even fijn in de winkel, omdat Kruidvat filialen erg vol staan en het chaotisch oogt.
Pluspunten
Afwisselend
Minpunten
(te) korte werkdagen, weinig loon
alles moet volgens de teamleider hun regels je mag hier niet vanaf wijken hun wil is wet
Minpunten
In het begin vond ik het moeilijk om vragen te stellen als ik even iets niet wist. Maar dit heb ik wel geleerd tijdens het werken bij de kruidvat
Vond niet al de personen waarmee ik heb gewerkt erg fijn of vriendelijk en heb ook niet al te beste herinneringen er aan over gehouden.
Pluspunten
een paar leuke collega’s
Minpunten
Felle klanten, niet allemaal aardige collega’s, onduidelijke gebeurtenissen.
Sorry maar erg slecht betaald full-time bij Kruidvat is 1600 euro bruto ja het bestaat dan moet ik nog mijn leven reskeren.
Het werken bij kruidvat was over het algemeen leuk om te doen. De functie verkoopmedewerker is erg afwisselend. De ene keer sta je achter de kassa, de andere keer mag je de winkel in om de voorraad aan te vullen en klanten gedag te zeggen en te helpen. Het salaris is het minimumloon. Helaas toen ik aangaf veel te willen werken werd hier gebruik van gemaakt en werd ik meteen elke feestdag ingeroosterd, zowel kerst als oud en nieuw. Op de zondag werken werd nog wel eens moeilijk gedaan want de bazin zelf wilde natuurlijk altijd heel graag zelf op zondag en besparen dus de jongste of weekendhulp mocht altijd meer verdienen. Planning kon nog wel eens het laatste moment wijzigen. De werktijden waren over het algemeen wel goed. Soms een koopavond en verder hele dagen. Leuke personeelsuitjes en een mooi Kerstpakket .
Pluspunten
afwisselend werk
Minpunten
geen stabiele planning
leuk bedrijf als je weinig uren wilt maken leuke medewerkers leuke mensen om je heen als je veel contact met mensen wilt altijd blijven lachen en veen contact maken met de mensen
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
weinig uren