Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Als je houd van lekker aanpakken gezelligheid en een prima salaris, is dit een goede bijbaan, zo was dat het ook voor mij!
Sollicitatie gesprek: Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje. Werken: 1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal. Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op. Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'. Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen. Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.
Pluspunten
Weinig werkdruk
Minpunten
Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende
was een zeer geweldig bedrijf gezelig veel klanten
Vriendelijk en gezellige werksfeer . Niet moeilijk
Al vanaf dag 1 word je niet goed ingewerkt, je word meteen in het diepe gegooid. Ze gaan er vanuit dat je in de eerste weken al enorm snel bent en weet hoe alles moet; ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit dus totaal niet kan. Vaak gehoord dat ik te langzaam ben, het sneller moet (hoe dan als er constant mensen aan de kassa staan?), zuchten als ik weer een vraag had.. de collega's zijn helaas ook niet allemaal even gezellig, altijd over elkaar roddelen en zeuren wat de andere collega de dag ervoor wel weer niet goed gedaan heeft.. ik bedoel.. laat iedereen in zijn of haar waarde en kijk eerst naar jezelf! Ik werk er nog, nu scheelt het dat ik niet veel uren werk, maar een fulltime baan zou ik nooit nemen bij Kruidvat. Of je moet interesse hebben in een functie als filiaalmanager, die hoeven naar, hoe ik het zie, minder hard te werken dan ik als verkoopmedewerkster.
Pluspunten
Gezellige winkel
Minpunten
Te hoge werkdruk
Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt. Hele leuke tijden gehad voor ook mindere. Er wordt veel beloofd qua doorgroeien, maar als je niet goed bent met iemand van het hoofdkantoor of manager gebeurt dat niet.
Beste plek om werkervaring op te bouwen.Had heel erg naar me zin tijdens het werken boij Kruidvat.
Je eigen ding doen. Leuk bedrijf. Fijne tijden. Leuke collegas.
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Ik vond het moeizaam want ze gebruikte me eigenlijk alleen omdat ik daar nieuw was en dat was heel naar
de werk druk bij de kruitvat is hoog je krijgt tijd voor de taken die je moet doen
In Kruidvat is het werk wat klein beetje moeilijk, dat vind ik zelf omdat de winkel te klein is.
Slechte inwerkprocedures. Vervolgens is het contract niet verlengd en wist ik dit middels een brief ipv van de filiaalmanager.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Werksfeer
Ik hoor het van bijna iedereen die bij een Kruidvat filiaal heeft gewerkt (als bijbaantje), de sfeer is niet fijn. De leidinggevenden zitten achter te eten, terwijl de jongeren allemaal aan het werken zijn. En als er iets niet goed is, laten ze dat heel duidelijk weten. Bij ons had je een groepsapp, waarin dan een heel lang bericht kwam met boze smileys en uitroeptekens. En het ging dan om iets heel kleins als iets dat was gevallen of verkeerd neergezet. Ook zeggen ze dat je snel moet werken, maar gaan ze zeuren als er iets niet goed is. En als je alles goed wil doen, gaat het te langzaam. Ook moest je heel vaak overwerken met het vakkenvullen, omdat anderen niet snel genoeg waren met wat zij moesten vullen en hier kreeg je dan niet voor uitbetaald. Ik vond het ook gewoon heel naar hoe de ''ouderen'' daar tegen je praten en doen alsof je minder waard bent. Zeer nare werkervaring, maar heb het wel iets langer dan een jaar volgehouden. Ookal verdiende het amper. Ook toen ik meerdere malen had aangegeven dat ik een paar maanden geen school had en meer kon werken, planden ze me maar 2 avonden in per week. En toen ik 4 weken op vakantie zou gaan in de zomer en dat tijdig had aangegeven, werd ik tijdens die vakantie heel vaak hele dagen ingepland, waar ik toen zelf maar allemaal vervanging voor moest regelen. TĂ© zot.
Wat het werk leuk maakt, zijn de mensen met wie je werkt. net als school vind je de groep waarmee je zit. of als je alleen wilt zijn, is dat ook prima. bepaalde functies moet je veel lopen en andere kun je lang op Ă©Ă©n plek staan. Het is geen moeilijke klus, het is gewoon constant dezelfde procedure, dus het is gemakkelijk aan te pakken. Management is redelijk goed. Als u een klacht heeft, proberen ze deze snel op te lossen. het moeilijkste van het werk is dat je bepaalde functies voor een lange periode op Ă©Ă©n plek moet houden
Pluspunten
Toeslagen
Minpunten
Lange werkdagen
Voornamelijk werken na sluitingstijd. Dag bestond alleen uit vakken vullen en de winkel net te houden.
10 jaar lang heb ik bij Kruidvat gewerkt en heb dat met veel plezier gedaan. ik ben van vakkenvuller opgeleid naar een zelfstandige persoon die de vul avond mocht leiden. ik vond het erg leuk om hier te werken en de teamsfeer was altijd erg goed. daarentegen was het werk soms erg zwaar en lange dagen. wel vond ik het iedere dag weer een uitdaging om de winkel netjes te houden, de vakken te vullen en de klanten op een goede manier te helpen. in dit werk kon ik mijzelf kwijt. helaas kon ik niet meer dan 24 uren op papier krijgen.
De teamleider was heel gemeen en hield met niemand rekening jammer.. was ontslagen omdat me oma hart stil stand had en weg moest maar ze liet me niet gaan! dus ben maar weg gegaan
bij de kruidvat ben je verantwoordelijk over alles op de werkvloer