Review over Kruidvat van een medewerker

26 oktober 2019
Voornamelijk werken na sluitingstijd. Dag bestond alleen uit vakken vullen en de winkel net te houden.
16 september 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Ommoord
er word heel veel van je verwacht. je krijgt zeer weinig betaald. op je 15e krijg je 3,19 euro. veel tillen met zware dozen. nogsteeds moeten werken terwijl je ziek bent. de baas heeft echt haar lievelingetjes.
Minpunten
zwaar fysiek werk
16 maart 2020
Vulploegmedewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
27 augustus 2015
vakkenvuller (voormalige medewerker) - Vaassen
in de avonden moesten de schappen van de winkel opnieuw gevuld en gespiegeld worden, dit moest vaak binnen een aantal uren gebeuren en dat lukte ook ruim op tijd. Vaak was het zo dat er extra werk kwam (nieuwe producten of kortingen) maar dit moest gebeuren binnen exact hetzelfde tijdsframe, dit is natuurlijk onmogelijk maar de leidinggevenden zorgen met loze dreigementen, foute opmerkingen en slechte grappen. (snel opschieten of je moet onbetaald doorwerken) de motivatie erin te houden, dit werkte zeer tegendraads en leidde vaak tot alsnog extra overwerken zonder extra vergoedingen.
Pluspunten
werken na sluitingstijd
Minpunten
slechte werkgevers, abominabele werksfeer