Review over Kruidvat van een medewerker

16 mei 2017
Leuk en fijn gewerkt. Filiaalmanager in die tijd was niet aardig. Luisterde niet naar je wensen en plande je maar in als het haar uitkwam terwijl je zelf helemaal niet kon.
14 juni 2021
Vulploegmedewerker (huidige medewerker) - Ede
Een normale dag is vooral spiegelen, vullen of kassa. Ik heb veel geleerd over klantenservice, kassa en filiaalverzorging. Het management buiten het filiaal was weinig contact mee, maar het management daar was geweldig. Veel is overlegbaar, en je uren zijn vaak flexibel. Het moeilijkste was meestal toch wel dat je veel in een bepaalde tijd moest doen. Het leukste was toch het klantcontact en dat je je eigen werk terug kon zien.
Pluspunten
Leuke collega's en personeelskorting
Minpunten
Laag salaris
20 september 2020
Vulploegmedewerker (voormalige medewerker) - Scherpenzeel
Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
3 januari 2019
Verkoopmedewerkster (huidige medewerker) - Helmond
Een typische werkdag ziet er als volgt uit: Samen met de leidinggevende ga je de kassa's tellen, vervolgens maak de winkel klaar voor opening. Je doet vaak kassa en intussen andere opdrachten zoals spiegelen, vullen en de winkel netjes houden. Het leukste aan de baan vind ik persoonlijk de doorgroei mogelijkheden en collega's. Als je inzet en initiatief toont laten ze je ook vrijer. Het is een echte leeromgeving. Een aantal keer per jaar heb je een teamuitje, dit is altijd heel gezellig. Ik heb hier geleerd dat initiatief en inzet tonen zeker beloond word. Het moeilijkste aan deze baan vind ik dat er weinig speling is in de werktijden.
Pluspunten
personeelskaart met korting
Minpunten
veel staan