Review over Kruidvat van een medewerker

...

21 oktober 2015
Ik kom aan op het werk. Ik loop naar de kassa toe waar ik achter moet staan. Als het rustig is, kijk ik rond in de winkel of er nog wat te opruimen valt of te spiegelen. Ik heb niet echt een band met mijn collega's, omdat ze volgens mij soms een rare manier van doen hebben. Omdat ik jong was, durfde ik soms niet mijn mening uit te spreken. Dit was wel moeilijk. Het leukste van de baan? Vond ik niks om eerlijk te zijn. Ik vond hier werken niet zo leuk.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Geen goeie band collega's
11 april 2021
Verkoopmedewerker (huidige medewerker) - Eindhoven
Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
5 april 2021
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Almere
Verschrikkelijke winkelmanagers. Wordt om elk klein dingetje chagrijnig. Pak je je taak niet binnen een paar dagen perfect op? Dan krijg je direct te horen dat je contract niet verlengd wordt. Een manager zou dan met jou in gesprek moeten gaan en jou vragen wat je nog lastig vind en of je nog eventuele hulp nodig hebt. Maar hier wordt je er direct uitgeschopt. Winkel is ook een chaos. De managers trekken ook bepaalde medewerkers voor waardoor anderen geen kans maken op doorgroeien etc. Ook roddelen ze over hun eigen werknemers. Ze maken ook zelf een rooster zonder naar jouw wensen te luisteren. Kortom: niet hier werken!! (Kruidvat Almere Stad Stationsstraat)
Pluspunten
dat ik daar nu weg ben
Minpunten
winkelmanagers, pauzes, rooster
2 december 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Verkoopmedewerkster (voormalige medewerker) - Hengelo OV
Het loon was goed te doen, maar de leidinggevenden behandelden je zoals er in de tijd van de VOC met slaven werd omgegaan. Je was niets meer voor ze dan een werkende hond. Het werk wat je kreeg was veel te veel om binnen de tijd nauwkeurig te kunnen doen en als je het niet snel of goed genoeg deed kreeg je gelijk gezeur. Daarnaast kreeg je als nieuwe persoon alle rotklusjes voorgeschreven, terwijl degenen die er langer werkten alle makkelijke dingen konden doen. Hetgeen wat ze de kantine noemden was ook niets meer dan een klein aanrechtje met een tafel en een aantal smerige stoelen. Dit alles bij elkaar gebracht in een ruimte van 2 bij 2 meter met verrotte vloeren en muren maakten het een erg onaantrekkelijk plek om je lunch te eten. Daarnaast werd de wc alleen tijdens de kwartaal schoonmaak gepoetst, wat dus maar 1 keer in de 3 maanden is en dat was ook echt te merken. Al met al geen succes en ik zou het flink afraden. Hoe lief ze ook doen tijdens het sollicitatiegesprek, trap er alsjeblieft niet in, dat verandert vanaf de dag dat je er komt in je bedrijfskleding.
Minpunten
Vieze kantine, onvriendelijke omgang van leidinggevenden, ranzige sanitaire voorzieningen, veel te weinig tijd voor taken, geen inwerkprocedure op een nutteloze online cursus na