Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Kruidvat

Wissen
3,1Salaris en arbeidsvoorwaarden

265 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

goede sfeer maar minimumloon

Er is een goede werksfeer (al ligt het wel aan met wie je staat), al zeiken sommige leidinggevenden op iedereen terwijl ze zelf niks doen. Je werkt meestal van 5-8 of 9 als het nog niet af is dus het is makkelijk te combineren met school. Zolang de winkel nog open is krijg je vaak klanten die je vragen waar iets staat en die help je dan. Als je eerder begonnen bent omdat er extra veel vracht geleverd is wat soms het geval was (er wordt dan in de groepsapp gevraagd of er mensen eerder kunnen komen) krijg je geld om eten te halen, dit was v.g.m ongeveer 7/10 euro. Je krijgt minimumloon maar je krijgt wel 3x bonus op feestdagen. Soms waren de avonden stressvol als je met te weinig mensen stond met te veel vracht maar overall viel het echt wel mee.

Pluspunten

goede sfeer, goed te combineren met school

Minpunten

minimumloon

Stress en druk

Er werd best goed rekening gehouden met de dagen en uren die ik kon werken, maar dat was eigenlijk een van de weinige dingen die ik positief vond bij mijn werk. Vanaf het begin werd ik eigenlijk al niet echt met open armen ontvangen. Ik werd slecht ingewerkt, dus had niet echt goed een idee van hoe ik dingen moest doen of aanpakken. Uiteindelijk heb ik zelf veel moeten uitvinden door trial and error. Het werk zelf was ook erg stressvol, er werd veel van je verwacht. Maar wat voor mij de dealbreaker was dat ik me absoluut niet gewaardeerd voelde. Invallen voor collega’s heb ik een paar keer gedaan in het begin, maar ik kwam er al snel achter dat anderen daar graag misbruik van maakten en niemand mij wilde helpen als het nodig was. Ook was de manager vaak slecht te bereiken als je hulp nodig had met roosterproblemen bijvoorbeeld.

Pluspunten

Personeelskorting, salaris altijd op tijd

Minpunten

Stress, onaardige collega’s, slecht ingewerkt

Idk

Idk ik begin er met maar om alle reviews te lezen moestnik er zelf een schrijven dus hier.

Pluspunten

Idk

Minpunten

Weinig geld

Te laag salaris voor veel werk

Je wordt niet behandelt als mens daar. Heel laag salaris voor veel werk die je moet doen. Geen lunch, veek werk, korte pauze...

Minpunten

Soms moet je blijven nadat je je werkuren hebt gedaan zonder betaald te krijgen.

Slechf bedrijf

Niet mee in zee gaan je bent niks waard. En voor het uurloon moet je het niet doen

Bijbaan

Je wilt er niet te lang werken ik deed het puur om wat geld bij te verdienen ookal was het salaris niet zo best vergeleken met wat je allemaal moet doen. Verder heel leuk team!

Aardige vulploeg

Ik werk al een jaar bij Kruidvat. En de werk druk is niet normaal hoe hoog het is de leiding gevende zegt constant tegen je dat je op moet gaan schieten en en dat je klaar moet zijn Binnen 20 minuten het lijkt lang maar het is het niet het zijn vaak van die grote pallets die je met 2/3 mensen moet gaan doen en het is gewoon niet te doen vaak heb je tijdnoot plus veel druk dat je werk af moet hebben en dat je klanten moet helpen

leuk werk, te weinig waardering en salaris

teamleiders doen alles wat hun zeggen dat niet mag. geen airco

Pluspunten

leuke collega´s

Minpunten

slecht management en salaris

Leuke werkgever voor weekendhulp maar meer niet

Leuk om kennis op te doen, maar niet fulltime. Slechte arbeidsvoorwaarden, zeker voor parttime werkers. Lange dagen, weinig salaris.

Weinig betaald voor het werk wat je doet

Er is veel druk vanuit management en krijgt weinig betaald

Fijn

-fijn bedrijf om te werken. Normaal betaald elke maand

leuke collega’s, leuke sfeer maar word wel veel geroddeld over elkaar

Ik heb 3 maanden bij de kruidvat gewerkt, ben er weggegaan omdat je gewoon heel laag betaald krijgt. als 16 jarige kreeg ik 3,83 per uur, en ik werkte ongeveer 6 uur in de week. als je je loon kreeg was het dan meestal rond de 100 euro, wat gewoon heel weinig is voor wat je doet. je kan bij de kruidvat vooral verwachten dat je moet vullen, spiegelen of achter de kassa moet staan. In het weekend kan je verwachten dat je moet prijzen, dus alle kv stickers op actie artikelen plakken in het magazijn. De sfeer was wel heel goed meestal, veel gelachen. wel vaak gezeik gehad met de manager, die werd snel boos op kleine dingen.

geld :(

jullie zijn te duur van jullie moeten van jullie betalen terwijl we gewoon ergens anders wouden winkelen omdat we niet genoeg geld hadden astublieft doe hier iets aan geen lieve groet anoniem.

Super leuke bijbaan

Werken bij kruidvat is echt een aanrader, ook al hoorde ik niet altijd positieve dingen. Als je er zelf eenmaal werkt ben je echt blij. Ik heb op mijn werk veel nieuwe dingen geleerd waar ik profijt van heb. Het leren omgaan met mensen bijvoorbeeld. Het werk is erg gevarieerd de ene keer sta je kassa of vul je schapen op een vul avond. Omdat het zo gevarieerd werk is, verveelt het niet snel. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en ook echt vrienden gemaakt. Wel is het salaris hoe ouder je wordt vergeleken met andere baantjes laag. Maar als ik dit vergelijk met het plezier heb ik dit er voor over.

weinig werkdruk

het verschilt per filiaal en wat voor team je hebt. ik heb het ervan als een fijn begripvol team, maar als je een klein filiaal hebt is het soms wel lastig om vervanging te regelen en roddels gaan snel rond. maar t "management" is soepel en begripvol zolang je op tijd dingen doorgeeft.

Pluspunten

eetvergoeding

Geen fijne ervaring

Management niet behulpzaam en zelfs erg gemeen, bedrijfskleding nooit gekregen terwijl dat wel moest, altijd overwerken (onbetaald), hielden zich niet aan de regels zoals de tijd die tussen shifts in moet zitten. Wel vaak pauze, maar helaas totaal geen waardering.

Stressvolle werkomgeving

Een werkgever waar niet echt rekening met je wordt gehouden. Zware baan, hierdoor heb je veel kans op blessures en/of lichamelijke problemen. Geen eindejaarsbonus ondanks de grote winst ieder jaar.

Pluspunten

€5, 45 vergoed bij avondeten (dienst 13-21)

Minpunten

Werkdagen van 8-18 Bij avonddienst maar 45 min pauze over de dag (13-21)

Gezellige werkomgeving

Je werkt vooral met jeugd, wat natuurlijk wel gezellig is. Nadeel zijn de ruimere openingstijden. Werkdruk is de laatste jaren goed opgepakt. Deze is nu goed vol te houden.

Pluspunten

Bonus vanaf filiaalmanager

Minpunten

Ziekmelding in een tweemans bezettings winkel, dit zorgt voor een grotere flexibiliteit wat wel van je wordt verwacht.

Gezelige werkomgeving, lage loon

De werksfeer is erg gezellig, maar de loon die je krijgt voor het werk dat je moet doen gaan niet samen. Het is erg weinig voor zoveel werk met een hoge tempo.

Pluspunten

Leuke werksfeer

Minpunten

Hoge tempo, lage loon

Slechte Management

Te hoge werkdruk. 9 uur lang staan achter de kassa zonder rouleren. Managers die onder werk/schoonmaaktijd koffie en donuts gaan halen. Je wordt je hele werktijd bespied met de cameras op fouten. Te hoge werkdruk. Je krijgt wel vacantie-geld maar dat is ook het enige positive aan mijn bijna 2 jaar ervaring daar.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Bijna alles

nee

Je krijgt enorm wijzig betaald en het is ook super saai.

Pluspunten

Minpunten

laag salaris en saai

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Salaris en arbeidsvoorwaarden