Reviews over Bedrijfscultuur bij Kruidvat

Wissen

514 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 915 reviews

Prima bedrijf

Altijd met veel plezier gewerkt. Erg leuke collega's.

Stressvol werken, je krijgt er weinig voor terug

Vooral in de drukke maanden rond de feestmaanden is de werkdruk belachelijk hoog. Eerste verkoopmedewerkers/filiaalmanagers totaal overwerkt en hadden allemaal een burnout (gehad) of waren er op weg naartoe. Regelmatig kwam het voor dat wij moesten overwerken tot 23:00u. Als je eerder weg ging werd je met de nek aangekeken.

Pluspunten

Minpunten

Veel stress, te weinig personeel, vervelende cultuur.

Gezellige werksfeer en leuke colllegas

Goede werksfeer en een goed salaris !! Geen dag is hetzelfde !Waardering is alleen soms ver te zoeken !Hard werken maar dat is niet erg !Voor de rest echt een super leuke tijd gehad !

Pluspunten

Goed salaris en leuke collega’s en veel doorgroeimogelijkheden.

Minpunten

Echt een hele hoge werkdruk moet je wel tegen kunnen

Ga hier niet werken, vooral als jongere of student.

Ben hier direct aangenomen vanwege de vakantie. Maar na een week wil ik al weg. Krijg totaal geen uitleg over wat je moet doen. Of hoe de dag eruit ziet etc. Veel onduidelijkheid. Taken zijn ook echt zwaar en super lange dagen (9 uur op een dag en ben nog student). Wordt verwacht van je dat je kwartier eerder op werk bent en je gaat meestal ook 20 minuten later weg. En dat doe je dan gratis, want overuren uitbetaald krijgen oid krijg je geen uitleg over. Leidinggevende niet te bereiken en gaat ook met vakantie waardoor je niet eens je ontslag kan indienen. Gelukkig wel getekend voor proeftijd.Personeel zelf heeft al groepjes gevormd en als buitenstaander kan je niets zeggen. Ook worden alle domme taken aan jou overgelaten. Zoals de troep bezemen en andere k-klusjes. Wanneer jij dus bezig bent en klanten komen naar je toe om dingen te vragen, wat je niet weet want je werkt er pas net, moet je altijd naar andere collega's zoeken die met zn 3en ergens staan te kletsen. Ook geven ze allemaal aan dat ze geen zin hebben en niet met leidinggevende kunnen omgaan. Ook weten ze dat de Albert heijn veel meer betaald, maar concureren daar niet voor. Snap nu alle horrorverhalen over kruidvat en ben blij dat ik snel wegkan als ik de leiding te pakken krijg. Ga hier aub niet werken, niemand vind het leuk. Zelfs het geld is het niet waard.

Minpunten

Lange werkdagen, veel onduidelijkheid, slecht loon, niet leuk

Het motto was niet lullen maar vullen.

Sfeer kennen ze niet. Collegialiteit kennen ze ook niet. Als je niet doet wat hun zeggen, wordt je er zonder pardon uitgewerkt.

Pluspunten

Minpunten

Heel veel werkdruk. Onmenselijk

Werken op hoog tempo. Fijne sfeer onder collega's

Fijne werksfeerHoog werktempoDoorgroeimogelijkheden Goed salaris

Stress en druk

Er werd best goed rekening gehouden met de dagen en uren die ik kon werken, maar dat was eigenlijk een van de weinige dingen die ik positief vond bij mijn werk. Vanaf het begin werd ik eigenlijk al niet echt met open armen ontvangen. Ik werd slecht ingewerkt, dus had niet echt goed een idee van hoe ik dingen moest doen of aanpakken. Uiteindelijk heb ik zelf veel moeten uitvinden door trial and error. Het werk zelf was ook erg stressvol, er werd veel van je verwacht. Maar wat voor mij de dealbreaker was dat ik me absoluut niet gewaardeerd voelde. Invallen voor collega’s heb ik een paar keer gedaan in het begin, maar ik kwam er al snel achter dat anderen daar graag misbruik van maakten en niemand mij wilde helpen als het nodig was. Ook was de manager vaak slecht te bereiken als je hulp nodig had met roosterproblemen bijvoorbeeld.

Pluspunten

Personeelskorting, salaris altijd op tijd

Minpunten

Stress, onaardige collega’s, slecht ingewerkt

goede sfeer maar minimumloon

Er is een goede werksfeer (al ligt het wel aan met wie je staat), al zeiken sommige leidinggevenden op iedereen terwijl ze zelf niks doen.Je werkt meestal van 5-8 of 9 als het nog niet af is dus het is makkelijk te combineren met school.Zolang de winkel nog open is krijg je vaak klanten die je vragen waar iets staat en die help je dan.Als je eerder begonnen bent omdat er extra veel vracht geleverd is wat soms het geval was (er wordt dan in de groepsapp gevraagd of er mensen eerder kunnen komen) krijg je geld om eten te halen, dit was v.g.m ongeveer 7/10 euro. Je krijgt minimumloon maar je krijgt wel 3x bonus op feestdagen. Soms waren de avonden stressvol als je met te weinig mensen stond met te veel vracht maar overall viel het echt wel mee.

Pluspunten

goede sfeer, goed te combineren met school

Minpunten

minimumloon

Leuke sfeer

De sfeer is goed (ligt aan filiaal) het werk is soms erg stressvol en chaotisch maar de werktijden zijn goed.

Bijbaan

Je wilt er niet te lang werken ik deed het puur om wat geld bij te verdienen ookal was het salaris niet zo best vergeleken met wat je allemaal moet doen. Verder heel leuk team!

Hoog werksfeer alles optijd

Geen goede ervaring, hoog werk tempo en dus dan de klantvriendelijkheid onder druk alles onder druk

leuk werk, te weinig waardering en salaris

teamleiders doen alles wat hun zeggen dat niet mag. geen airco

Pluspunten

leuke collega´s

Minpunten

slecht management en salaris

Leuke werkgever voor weekendhulp maar meer niet

Leuk om kennis op te doen, maar niet fulltime. Slechte arbeidsvoorwaarden, zeker voor parttime werkers. Lange dagen, weinig salaris.

Weinig betaald voor het werk wat je doet

Er is veel druk vanuit management en krijgt weinig betaald

Als je een baan wil ga niet bij Kruidvat Breda werken. Recruiters van kruidvat zijn niet te vertrouwen en liegen

Mocht op gesprek komen bij Isle. Ze kan goed acteren. Ze zei dat ze voor me rond ging kijken voor een filiaal dichter in de buurt, en dat ze me terug zou bellen. Ze liet iemand anders bellen en had niet rond gekeken voor een ander filiaal dichter in de buurt. Had daarna een sollicitatiebrief ik ingevuld bij een ander filiaal en kreeg een schreeuwende filiaalmanager Monique aan de telefoon. Nee Kruidvat en het team van recruiters zijn niet professioneel.

Pluspunten

Niks.

Minpunten

Filiaalmanagers die niks nakomen en schreeuwen

geen structuur

Als Gastvrouw zijn help je mensen die vragen waar artikelen staan in de winkel komt bij het kruidvat totaal niet tot zijn recht je bent in principe een beveiliger want je loopt in de winkel alleen maar om te kijken of mensen niet stelen dat is mijn visie ik voelde me totaal geen GASTVROUW bij het kruidvat .

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

Management bullshit

Gezellig maar hard werken

Het werken bij de Kruidvat is goed te doen als je een leuk team hebt

leuke collega’s, leuke sfeer maar word wel veel geroddeld over elkaar

Ik heb 3 maanden bij de kruidvat gewerkt, ben er weggegaan omdat je gewoon heel laag betaald krijgt. als 16 jarige kreeg ik 3,83 per uur, en ik werkte ongeveer 6 uur in de week. als je je loon kreeg was het dan meestal rond de 100 euro, wat gewoon heel weinig is voor wat je doet. je kan bij de kruidvat vooral verwachten dat je moet vullen, spiegelen of achter de kassa moet staan. In het weekend kan je verwachten dat je moet prijzen, dus alle kv stickers op actie artikelen plakken in het magazijn. De sfeer was wel heel goed meestal, veel gelachen. wel vaak gezeik gehad met de manager, die werd snel boos op kleine dingen.

Goede doorgroeimogelijkheden

Je kunt er veel ervaring opdoen als beginnend leidinggevende. Veel doorgroeimogelijkheden.

Pluspunten

Veel doorgroeimogelijkheden

weinig werkdruk

het verschilt per filiaal en wat voor team je hebt. ik heb het ervan als een fijn begripvol team, maar als je een klein filiaal hebt is het soms wel lastig om vervanging te regelen en roddels gaan snel rond. maar t "management" is soepel en begripvol zolang je op tijd dingen doorgeeft.

Pluspunten

eetvergoeding

Geen fijne ervaring

Management niet behulpzaam en zelfs erg gemeen, bedrijfskleding nooit gekregen terwijl dat wel moest, altijd overwerken (onbetaald), hielden zich niet aan de regels zoals de tijd die tussen shifts in moet zitten. Wel vaak pauze, maar helaas totaal geen waardering.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat