Reviews over n.v.t bij Kruidvat in Almere

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Een gedetailleerde beschrijving van een stagedagDag 1Op maandag kwam ik aan om 9:00 uur stipt. Op maandag gaat het winkel om 12:00 open. Op maandag komt het vracht binnen. Die moet worden af geladen. Ik kreeg uitgelegd wat een actiepad was. Het is een pad waarin alle afgeprijsde producten worden neergelegd. Het is een rode pad. In het reclameboekjes van Kruidvat zijn meestal actieproducten. Die moet ik aanvullen. Ik leerde werken met een prijstang en terminaal. Ik vond het echt leuk om ermee te werken. Ik vond het het leukste om te doen. Bij mijn verslag voeg ik voorbeelden toe.Dit heet prijzen. Een terminal is een apparaat waarmee je kan achterhalen hoeveel een product kost, met een prijstang stel je het prijs vast. Je krijgt dan een sticker. Ik heb vandaag een 1e verkoper ontmoet. Ze zat posters te plakken en de actiepad te vullen.Ik heb heel veel dingen geleerd. Er was niet echt een moeilijke taak. Ik vond het moeilijk om met de clipstrips te werken. Het leukste was met de prijsstangen te werken. Ik werkte niet echt met collega's want het was een snuffelstage. Er waren gewoon medewerkers die ik ontmoet had en er waren ook twee andere stagiaires.
Pluspunten
wisselend
Minpunten
vermoeiend, korte pauzes