Reviews voor Winkelmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Ik vind het leuk om klanten te helpen als ze iets niet kunnen vinden en dat ze met een glimlach de winkel verlaten
Bij het kruidvat werken is leuk en leerzaam. de sfeer kan wel beter.
lekker bezig zijn met de winkel te vullen of achter de kassa te helpen heb veel geleerd van kassa tot het inrichten van de vakken geen idee wie de directie is maar het is een groot bedrijf erg leuke collega's niet echt moeilijke dingen leukste de afwisseling die elke dag weer anders was
Pluspunten
leuke werksfeer
Minpunten
soms lange dagen
een typische dag op werk is, je komt binnen en gaat de hardlopers doen, daarna pauze houden, en dan ga je de koppen opnieuw bij vullen. en dan weer pauze en weer vullen en of schoonmaken. Ik leer veel van mijn collega's over producten, maar ook geregeld van klanten, die zoeken dan iets, jij wijst het aan, en dan vertellen hun bijvoorbeeld dat het goed werkt tegen (.....) Ik vind dit een fijn team om in te werken, ik voel me hier thuis, en als er iets is met mijn privé is dan is het te bespreken, en dan daarna weer door met werk
ik ben gezzelig goed teamwork snel hard werkend hulpzaam het moeilijkste van me baan ? ik verdien weinig ik moet nog zoveel betalen Bijvoorbeeld mijn studie schuld en ik werk hier meer dan vier jaar en ik ben niet zo gelukkig met me werk op dit moment daarom zoek ik een andere baan
Pluspunten
altijd klaar staan voor me werk
Minpunten
weinig verdienen
Ik werkte na school en in de weekenden. Ook weleens mee gedaan met de avondploeg. Ik heb geleerd dat hard werken loont.
een leuk bedrijf maar helaas wel veel vriendjes politiek waardoor je als nieuwe kracht niet snel je werk goed uitvoerd
prima gewerkt in een goede sfeer en fijne collega's zou ik wel weer willen
Werken bij het Kruidvat heb ik iedere dag met plezier gedaan, leuke collega 's ,gezellige werksfeer.
Bij het kruidvat ben ik begonnen als stage en hield daar een baan aan over eerst voor de zaterdag later voor 32 uur per week. bij het kruidvat heb ik met plezier gewerkt.
Het is heel leuk werk. Helaas kon ik op dat moment niet genoeg uren krijgen, en moest ik er weg om dat ik graag fulltime wou werken. Opleiding is wel erg pittig. En soms ook best zwaar werk.
Pluspunten
Super team, je word serieus genomen
Minpunten
Zwaar werk
De Kruidvat is een gezellige winkel waar je alle producten kan vinden die je verwacht in een drogisterij. Daarnaast is de service uitstekend en voel je je echt een ''koning''.De werksfeer was prettig en je merkt dat er collega's met veel kennis je graag op weg helpen. Hierdoor kon ik de klanten optimaal helpen.Ik heb door de ondersteuning van de medewerkers weinig moeilijkheden ondervonden in mijn baan. Het contact met de mensen en ze met een goed gevoel de winkel uit laten gaan vond ik de leukste kanten van de baan. Het spiegelen was een iets minder grote hobby van mij.Ik heb geleerd hoe een winkel en kassa werkt, hoe je de winkel er representatief uit laat zien en hoe je op een klantvriendelijke manier adviezen kan geven aan klanten. Ik vond het daarom ook erg spijtig dat de baan slechts enkel voor in de zomervakantie was.Het was een prettige werksfeer en ik zou hier graag weer naar terug willen,