Reviews voor Vulploegmedewerkster bij Kruidvat

de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.
er word heel veel van je verwacht. je krijgt zeer weinig betaald. op je 15e krijg je 3,19 euro. veel tillen met zware dozen. nogsteeds moeten werken terwijl je ziek bent. de baas heeft echt haar lievelingetjes.
Minpunten
zwaar fysiek werk
Voornamelijk werken na sluitingstijd. Dag bestond alleen uit vakken vullen en de winkel net te houden.
Het werk bij kruidvat doe je met leuke collega's. Al worden de beginners niet zo goed ingeleid wat de regels zijn en afspraken waardoor hier vaak verwaring onstaat en slordig werk.
Heb bij een filliaal in de buurt van Utrecht gewerkt erg slechte werkgever wil je niks mee te maken hebben. Kreeg nooit complimenten ofzo
Pluspunten
Gratis drinken
Minpunten
Slechte manier van werken en weinig loon
Ik heb 5 maanden bij kruidvat gewerkt en ik heb er totaal geen leuke tijd gehad. Er wordt heel veel geroddeld en ik heb mijn filiaalmanager mij 'een verwende werknemer' horen noemen. Ziekmelden kan amper, vaak worden ze boos en nemen ze je kwalijk dat je ziek bent. De mede scholieren waren gezellig, maar de oudere collegas met een hogere functie vormden een elitair clubje waarmee ze iedere vulploegmedewerker belachelijk maakten. Ik raad deze baan absoluut niet aan.
Pluspunten
Goed voor je ontwikkeling
Minpunten
Nare werksfeer, te hoge werkdruk en een laag loon
fijne werk sfeer, leuke collega's, een goede cao, dit was voor mij een bij baantje.
Pluspunten
fijne collega's
Minpunten
onduidelijke communicatie
Ik werk nu al een hele tijd bij kruidvat. Ik sta op zaterdagen alleen maar aan de kassa...... Ik was aangenomen als vakkenvuller, dit doe ik dan ook op 2 dagen in de week. Helaas is de werksfeer alles behalve fijn voor mij. Collega's roddelen en er wordt voorgetrokken (dus ik moet bijv de mat stofzuigen en afwassen, terwijl anderen gwn bij de snoepbakken staan te kletsen). Hierdoor ga ik dus ook stoppen bij kruidvat.
Pluspunten
prima werktijden, je kunt zelf zeggen wanneer je wel en niet kan/wil. De bedrijfsleiders zijn wél heel aardig
Minpunten
vreselijke collega's, laag loon, voortrekkerij
Je wordt daar belachelijk slecht behandeld. ze antwoorden je vragen niet en leggen je ook niks uit. als je iets fout doet, wat je niet is uitgelegd, worden ze erg boos en is het allemaal jou fout. ik heb slechte ervaring met hun, ook andere die voor Ă©Ă©n avond mee hielpen zeiden: is het normaal dat je zo slecht hier wordt behandeld
Minpunten
slecht behandeld
Er werd nooit rekening gehouden met je beschikbaarheid
Pluspunten
Maaltijvergoefing
Minpunten
Geen leuke sfeer
Elke woensdagavond goederen ontvangen en in de winkel pakken.
Pluspunten
Dicht bij huis
Minpunten
Weinig uren
het was een korte periode toen ik werkte bij de kruidvat maar het was wel oke.
Minpunten
langer door werken
Het is jammer dat de vulploegmedewerkers vaak alles alleen moesten doen en vaak moesten overwerken
Het werk was erg leuk en gevarieerd als je flexibel was en je graag wou leren, dan word je ook meer overdag in de weekenden ingepland. de werkdruk is redelijk hoog bijv. er word meegekeken hoeveel omzet je draait achter de kassa en moet dingen binnen een redelijke tijd af hebben. ik krijg als 17e jarige maar 4,08 per uur betaald en dat is relatief weinig met vergelijking met andere bijbaantjes. De collega's zijn daar erg leuk en ik werk er met plezier. Helaas heb je soms de ene week veel uren en de andere week maar 3 uur.
Pluspunten
leuke zweer
Minpunten
veel te weinig betaald in vergelijking met werkdruk
Ik werkte bij de Kruidvat als vulploegmedewerker in het weekend, volgens mijn contract. Alhoewel ik werd elke week gevraagd of ik ook doordeweeks kon werken, en ik kreeg een bordje met ''verkoopmedewerker'' in plaats van vulploegmedewerker. Op mijn tweede dag moest ik gelijk kassa draaien. Ik was toen 15 jaar oud. Dit zou dus niet eens mogen, verder heb ik geen training gehad of wat dan ook. De bedrijsleider werd altijd boos op mijn collega's en mij als wij niet in konden vallen voor iemand. Verder is er een hoge werkdruk, alles moet binnen een bepaalde tijd af zijn. Ook is de bedrijfsleider 3x veranderd in een periode van een half jaar +- Op vrijdagavond kreeg ik altijd pas te horen wanneer ik zaterdag moest beginnen. Soms pas om 9 uur 's avonds en dan moest ik om 7 uur 's ochtends weer beginnen, en vervolgens werd er ook nog eens vaak vergeten om pauze te geven door mijn leidinggevende. Ik zou hier NOOIT meer willen werken.
Pluspunten
korting in de winkel
Minpunten
bijna alles
het was erg gezellig bij ons. Ik had het naar mijn zin daar.
Werken bij het Kruidvat is heel fijn omdat je in contact komt met mensen. Er is een prettige werksfeer. Als je een keer iets niet goed doet word dat op een begripvolle manier gezegd.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Minpunten
Word niet vaak ingepland.
Ik heb het heel erg naar mijn zin bij Kruidvat daar niet van, maar wat mij heel erg opvalt bij mijn kruidvat is dat er zo veel mensen worden ontslagen of contracten worden niet verlengd. Dan sta je uiteindelijk met nieuwe mensen, maar dan wordt er verwacht dat er evenveel vracht verwerkt kan worden als bij een team van mensen die al jaren daar werken. Ik snap het dat het lastig is om met trage mensen te werken, maar mensen 1-2 weken de ruimte geven om volledig ingewerkt te zijn als iemand die er al meerdere jaren werkt is een beetje onrealistisch.
Pluspunten
Als je heel hard werkt wordt je erg gewardeerd
Minpunten
Te korte inwerk tijd voor je ontslagen wordt of je proef periode niet door komt.
Slechte omstandigheden om te werken. Geen respect voor collega's
Leuke werkplek. Je krijgt alleen weinig uur per week
Ik vind het leuk om bij de kruidvat te werken want het is er gezellig en er word altijd goed uitgelegd wat ik moet doen die dag.
Pluspunten
Fijne werktijden
Minpunten
Soms wat onduidelijk