Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
ik heb het hartstikke leuk bij de kruidvat gehad. alleen ging jammer genoeg mijn schoolrooster niet samen met de openingstijden van de kruidvat en moest ik daar wel weg.
Pluspunten
ze motiveren je tijdens het werk d.m.v complimenten.
Elke keer het zelfde en het zelfde , ik hou van afwisseliing en dat is daar totaal niet
Pluspunten
Niks
Minpunten
Hou van verandering
Kruidvat was mijn eerste vakantiejob! Ik werkte daar met mijn vrienden en het was altijd lachen maar ook hard werken. Ik leerde dat werk heel anders kan zijn dan alleen werken! Wij hadden het echt naar ons zin daar.
Pluspunten
Werken met collega's
Minpunten
Wij werden te weinig uitbetaald
Ik begon daar als stagiair op het VMBO. Hierna heb ik een contract aangeboden gekregen omdat het van beide kanten erg goed beviel. Ik kwam toen achter de kassa te staan en ging steeds meer werken. In mijn vakanties bijna elke dag. Kwam niet meer uit met school, dus ben ik alleen nog gaan werken in de vulploeg, dit is 1 maal per week, maar omdat de vulploeg bestaat uit jongeren was het altijd gezellig. uiteraard moest er wel doorgewerkt worden.
Pluspunten
humoristisch.
  1. Vulploegmedewerker (m/v)