Reviews voor Vulploegmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Ik heb een jaartje er gewerkt maar ik werd soms niet ingepland en je mocht blij zijn als je de 3 uur per week kon bereiken. Als je moest werken op een zaterdag kon je makkelijk de 4 uur aantikken maar je wordt maar 1 keer in de maand ingeplant op zaterdag. Maar de sfeer is goed en gezellige collega's.
Minpunten
Weinig salaris en uren
Het is een leuk team en uitdagend werk, vooral omdat je veel kan leren van iedereen maar ook omdat je echt samen veel lastige situatie's moet oplossen i.v.m. tijdsdruk. Wat alleen jammer is is dat ik weinig wordt ingepland (max 2 uur per week).
Pluspunten
ontzettend leuk en tolerant team
Minpunten
weinig uren
elke dag was best wel zwaar na 8 uur werken. ik heb geleerd hoe ik met collega's en klanten kan opschieten. de directie was heel goed. de moeilijkste van de baan was: niks was eigenlijk zo moeilijk. het leukste van de baan: communiceren met de klanten
Pluspunten
gratis snoep eten bij de kruidvat
Minpunten
mag niet even naar huis in de pauze
Ik ging een moeilijke periode tegemoet. Leuke collega´s. Alleen teveel wisseling van leidinggevende
Pluspunten
indeling als oproepkracht
Minpunten
teveel wisseling in leiding geven
Het leukste van mij baan is toch dat je klanten helpt en soms wat tips kunt geven , het moeilijkste vind in dat te snel moet werken dit is wel mijn 1ste bijbaantje ik moet nog wel sneller werken maar soms lukt het me niet binnen de tijd.
Pluspunten
Leuk om te sparen
Minpunten
Je moet heel snel zijn
Niet een hele moeilijke baan maar wel sfeervol. Bij de kruidvat sta je een deel van de dag achter de kassa en het andere deel help je klanten en prijs je actieproducten en vul je ze. In de avonden is het vulwerk.
Pluspunten
gratis avondeten
Minpunten
Wordt niet veel ingeroosterd
Ik moest ruim op tijd aanwezig zijn en de winkel openen daarna moest ik vakkenvuller of in het magazijn werken .
Als 15-jarige werd ik direct aangenomen en had ik heel veel zin in mijn eerste echte bijbaantje. Jammer genoeg is dit heel erg tegengevallen. Het werk was eentonig en saai, doorgroeimogelijkheden (bijvoorbeeld naar de kassa, want dat was me beloofd) waren er tĂłch niet en op mijn eerste werkdag werd ik gelijk in het diepe gegooid: niks geen uitleg of inwerken, maar gelijk meedraaien en doen alsof je exact weet hoe alles moet - want anders krijg je gezeur van je baas. De collega's waren onvriendelijk en totaal niet behulpzaam. Uiteindelijk heb ik het toch een jaar vol weten te houden, maar ik ben er nooit met plezier heen gegaan. Mijn nieuwe werkplek is een stuk aangenamer. Mocht je overwegen bij de Kruidvat te solliciteren als (vulploeg)medewerker: doe niet.
Pluspunten
Het kerstpakket en het gratis snoep
Minpunten
Het werk, de collega's en het salaris
* Je komt daar bij de winkel aan, de leiding deelt de taken uit en je gaat vakkenvullen. Wanneer de winkel open gaat en er zijn klanten in de winkel dan zorg je dat je bij de kassa staat om de klanten zo snel mogelijk te helpen. * Met klanten leren omgaan en met de kassa leren werken * Heb ik niet veel mee te maken gehad. * Er waren wel leuke collega's alleen jammer dat ze iedere keer Turks of Marokkaans gingen praten. De leiding was daar helaas niet altijd bij, maar wanneer ze hoorde dat er Turks of Marokkaans gepraat werd, zei ze er wel meteen wat van. * Dat je in de ochtend er al heel vroeg moest zijn terwijl de winkel pas om 9 uur open ging. * Ik had leuke en gezellige collega's en de leiding was ook erg leuk. en het was echt typisch zo'n vrouwen winkel. Waar alleen vrouwen werkten en dat vond ik erg leuk.
Pluspunten
Leuke collega's, leuke werkzaamheden
Minpunten
Collega's praten vaak in een andere taal als ze uit het buitenland komen
Je wordt door iedereen geaccepteerd hoe je bent. Het is er fijn om te werken en je voelt je snel op je gemak.
Ik begon vaak vroeg in de ochtend, met het vracht uitpakken. Het was een gezellige werk omdat collegas spraakzaam waren. Daarnaast leer je ook hoe je een beter vriendelijk kassamedewerker je word. Het moeilijkste bij kruidvat was dat ik door prive omstandigheden er niet meer heen kon dus was dat onverantwoord tegenover mijn collegas.
Er is veel sfeer daar en mijn collega's zijn heel erg behulpzaam. De klanten zijn ook geduldig ookal is het heel druk.
Het was een er om bij Kruidvat te werken, maar na een tijdje ging het niet goed het werd veel te zwaar voor mij en met me school en sporten moet je dat allemaal combineren en gewoon veel te zwaar.
Kruidvat was me eerste echte baantje en gelijk de leukste die ik tot nu toe heb gehad. het komt door de spontane en leuke collages die ik daar heb leren kennen. ik heb geleerd om met klanten om te gaan en bestellingen op te nemen en de winkel er in orde uit laten zien. De moeilijkste dag was voor mij toen ik de verantwoording kreeg over de vulploegmedewerkers, ze waren mij leeftijd dus namen me niet serieus in het begin maar het is me die avond gelukt !
op dinsdag en donderdag avond moest ik vakkenvullen. ik heb daar van geleerd om snel te werken en alles netjes te maken. de directie was heel erg aardig. met mijn collega's kon ik lachen.
Een typische werk dag was dat je eerst deed vakken vullen en daarna afwisseling naar de kassa zodat je allebei hebt gedaan. Ik heb geleerd dat werken niet altijd serieus hoef maar er ook gezelligheid bij kan. Verder vond ik mijn collega's heel gezellig waar je goed mee kan praten als er iets is.
Je komt binnen gaat rustig eerst naar kantine lekker rusitg aan doen, voor dat je begint te werken pakt sleutel voor een kluisje en maakt je klaar voor werken. Je begint het werk met af en toe kassa draaien, hoka lopen (betekent retouren,ruilen,advies geven,) vullen spiegelen, lades lopen kijken of het bij gevuld kan worden van uit de lades naar het schap, mensen ter woord staan of ze vragen hebben, of ze spullen zoeken die ze niet kunnen vinden. Ik heb veel geleerd hoe mensen egt in elkaar zitten. mijn collega s zijn erg aardig kan het goed met hen vinden. Het is niet heel erg moeilijk dus er iets niet veel moeilijks aan misschien dat spiegelen voor sommige mensen nog best moeilijk is. Het leukste van de baan is klanten helpen, mensen advies geven, collega s helpen omhoog te komen hen helpen team leider te worden.
Pluspunten
eten s geld
Minpunten
Het bestuur
Een typische dag op het werk was zoals gewoonlijk een drukke dag met veel klanten en trolley's die weg gewerkt moesten worden. Je leert dingen snel samen te voegen door bijv. vakken te vullen en klanten te woord staan. Gelukkig heb je collega's die sommige werkzaamheden van je overnamen om de target van de dag te halen die door de directie opgegeven werd in de ochtend. Het moeilijkste is een klant te woord staan die al boos is en je ervoor moet zorgen dat hij iets rustiger wordt voordat er andere klanten er bij betrokken werden. Het leukste van de baan is mensen helpen die erg blij zijn als je ze geholpen heb en een blijk van waardering krijgt doormiddel van een bedankje en een glimlach.
Pluspunten
collegialiteit
Minpunten
iets beloven en niet nakomen
Wat ik geleerd heb bij Kruidvat is: -flexibel, zelfstandig, doelgericht, stressbestendig en goed in teamverband werken. -Leuke Collega's
Pluspunten
Geen pluspunten
Ik heb hier maar kort gewerkt, ik werkte met leuke collega's maar de sweer was niet altijd even gezellig.
Pluspunten
Mac aan de overkant
Minpunten
GeĂŻrriteerde sweer
Ondanks mijn korte werktijd bij de C1000 leerde ik wel met klanten om te gaan en deed ik ervaring op.
  1. Vulploegmedewerker (m/v)