Reviews over Vulploegmedewerker (m/v) bij Kruidvat in Eindhoven

Bij Kruidvat leer je zeker werken onder hoge werkdruk, soms zelfs iets te hoog. Wij hebben een structureel personeelstekort waardoor je soms werk voor 2 moet doen in dezelfde periode, dat is niet fijn, al helemaal niet als je dan ook nog een manager hebt die in je nek hijgt. Door het personeelstekort werken wij ook bijna elke dag over. omdat de vracht er nog niet in zit. Dit maakt het soms erg lang en zwaar. Daarnaast is het salaris is net hoger dan het minimumloon., ook dat is zeer jammer, al helemaal met de hoge werkdruk. Toch heb ik leuke collega's waardoor ik er met plezier heen ga. Ik denk dat werken bij de Kruidvat ook valt of staat met de collega's die je hebt. Helaas is de manager niet zo aardig, maar die zie je toch niet altijd gelukkig. Over het algemeen is werken bij de Kruidvat dus "oké."
Pluspunten
Minpunten
Hoge werkdruk, laag loon
Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.
Pluspunten
Weinig werkdruk
Minpunten
Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende
Misschien ligt het ook aan de filiaal en de manager, maar het was niet te doen. Heel veel commentaar over je werk en veel stress.
Kruidvat was me eerste echte baantje en gelijk de leukste die ik tot nu toe heb gehad. het komt door de spontane en leuke collages die ik daar heb leren kennen. ik heb geleerd om met klanten om te gaan en bestellingen op te nemen en de winkel er in orde uit laten zien. De moeilijkste dag was voor mij toen ik de verantwoording kreeg over de vulploegmedewerkers, ze waren mij leeftijd dus namen me niet serieus in het begin maar het is me die avond gelukt !