Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.
Ik heb in mijn vijf werkjaren bij kruidvat er altijd met plezier gewerkt. Het was een fijn team, en leuk werk.
Toen ik begon was het super leuk, ook een leuk team. Helaas na een aantal maanden werden er dingen steeds minder goed geregeld waardoor ik onterecht een waarschuwing heb gekregen. Vanaf daar werd het steeds ongemakkelijker om daar te werken en ook ziek melden ging niet makkelijk. Als ik me ziek meldde werd er gezegd: “ja kun je het niet gewoon komen proberen.” Ook het salaris is te weinig voor als het werk dat je doet.
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Slecht geregeld, slechte communicatie.
Ik heb hier met veel plezier gewerkt! De klanten helpen vond ik het leukst!
Pluspunten
Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke verzorging
Minpunten
Je wilt alles kopen!
Weinig doorgroei mogelijkheden Houden niet van als je een praatje maakt met een klant
Pluspunten
Korting
Minpunten
Niet collegiaal
Leuke werksfeer evenals collega’s. Er is altijd wel wat te doen dus je verveelt je nooit. Bedrijft geeft je we kansen om door te groeien.
Beloven je dingen die uit eindelijk niet gebeuren. Opleiding wordt je aangegeven maar nooit voltooid, jaar voor bezig geweest maar blijven volhouden dat zo is. Aangeven dat ze 20uren contract willen geven maar je uren minderen. En zodra je 2 weken vakantie heb nog maar net je rekeningen kunnen betalen vanwege het 3uren contract.
Pluspunten
Collega’s onder elkaar gezellig.
Minpunten
Afspraken niet nakomen.
Al vanaf dag 1 word je niet goed ingewerkt, je word meteen in het diepe gegooid. Ze gaan er vanuit dat je in de eerste weken al enorm snel bent en weet hoe alles moet; ik geloof dat iedereen wel snapt dat dit dus totaal niet kan. Vaak gehoord dat ik te langzaam ben, het sneller moet (hoe dan als er constant mensen aan de kassa staan?), zuchten als ik weer een vraag had.. de collega's zijn helaas ook niet allemaal even gezellig, altijd over elkaar roddelen en zeuren wat de andere collega de dag ervoor wel weer niet goed gedaan heeft.. ik bedoel.. laat iedereen in zijn of haar waarde en kijk eerst naar jezelf! Ik werk er nog, nu scheelt het dat ik niet veel uren werk, maar een fulltime baan zou ik nooit nemen bij Kruidvat. Of je moet interesse hebben in een functie als filiaalmanager, die hoeven naar, hoe ik het zie, minder hard te werken dan ik als verkoopmedewerkster.
Pluspunten
Gezellige winkel
Minpunten
Te hoge werkdruk
Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt. Hele leuke tijden gehad voor ook mindere. Er wordt veel beloofd qua doorgroeien, maar als je niet goed bent met iemand van het hoofdkantoor of manager gebeurt dat niet.
Beste plek om werkervaring op te bouwen.Had heel erg naar me zin tijdens het werken boij Kruidvat.
Je eigen ding doen. Leuk bedrijf. Fijne tijden. Leuke collegas.
de werk druk bij de kruitvat is hoog je krijgt tijd voor de taken die je moet doen
In Kruidvat is het werk wat klein beetje moeilijk, dat vind ik zelf omdat de winkel te klein is.
10 jaar lang heb ik bij Kruidvat gewerkt en heb dat met veel plezier gedaan. ik ben van vakkenvuller opgeleid naar een zelfstandige persoon die de vul avond mocht leiden. ik vond het erg leuk om hier te werken en de teamsfeer was altijd erg goed. daarentegen was het werk soms erg zwaar en lange dagen. wel vond ik het iedere dag weer een uitdaging om de winkel netjes te houden, de vakken te vullen en de klanten op een goede manier te helpen. in dit werk kon ik mijzelf kwijt. helaas kon ik niet meer dan 24 uren op papier krijgen.
bij de kruidvat ben je verantwoordelijk over alles op de werkvloer
hele fijne werk gever kwam er graag echt een aanrader voor jonge werknemers helaas was ik te oud daar door werd helaas mijn contract niet meer verlegd.
veel opleidingskansen die worden betaald. heb hier jaren met veel plezier gewerkt. het loon in de detailhandel vind ik laag voor de werkdruk ( vooral bij kruidvat ) en het loon stijgt ook niet veel. heel afwisselend werk, en leuke collega's
Ik heb in meerdere winkels gestaan, echter is het niet overal even gezellig. In sommige filialen wordt je heel erg klein gehouden waar ze in andere filialen juist open staan om je veel te leren en te helpen met je ontwikkeling.
watt ik geleerd heb bij Kruidvat is. hoe je met klanten omgaat en wat je wel of niet kan doen en de regels dat erbij horen. het leukst wat ik daar vindt om te doen is kassa draaien.
Wat een verschrikkelijke werksfeer! Collega's zijn niet collegiaal, er is geen gezelligheid of uberhaupt interesse in wat dan ook. Elke week in elke filiaal is hetzelfde probleem....hoe kan dit niet opgelost worden? Iedereen weet hoe rommelig de kruitvat winkels zijn....nou achter de schermen is het pas echt een puinzooi en dan heb ik het niet over spullen. Je word daar niet behandelt als mens maar als vuil!
Pluspunten
Minpunten
Vooral het management
Kruidvat is een winkel waar je heel de dag bezig bent. Elke dag is het bikkelen om je werk af te krijgen en je bent nooit klaar. Lange werkdagen maar personeel is wel gezellig.
Pluspunten
Minpunten
Lange werkdagem