Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
afgelopen twee jaar met plezier gewerkt. Werkdruk best wel hoog.
Werken bij Kruidvat is verschillend bij filiaal, maar vaak erg leuke mensen. Je kan leuk praten met ze, tijdens of buiten het werk. Een bijkomend nadeel is dat Kruidvat zelf soms erg onmenselijk kan zijn qua deadlines. Zonder een leuk team word het erg lastig om dit werk vol te houden. (Zelf bof ik erg)
Slecht. Ze denken alleen aan de omzet en niet aan de medewerkers. Het is zwaar werk voor weinig geld en geen waardering. Totaal niet goed om je te ontwikkelen omdat ze je vergeleken met andere bedrijven zo slecht behandelen.
Vreselijk, collega's die zo oud waren dat ze bijna om konden vallen.
Minpunten
WEINIG SALARIS
Goede plek, leuke collegas. Goed team verband. Werk verschilt per dag. De pauzes zijn goed verdeeld over de dag.
Mijn contract is niet verlengd vanwege de corona werd mij gezegd. Maar 2 weken voor ik uit dienst kwam werden er 2 nieuwe dames aangenomen. Dan denk ik huh maar er werd gezegd dat er overbezetting was. Nou ik voel mij gediscrimineerd niet voor m'n geloof maar om mijn leeftijd. Ik ben 40 maar werk wel hard.
Zou het niemand aanraden hier te gaan werken, er wordt teveel van je verwacht en je krijgt er weinig voor terug
Werkdruk ontzettend hoog!! Staan nog net niet met de stopwatch naast je!!!
bij kruidvat leer je om snel te handelen. De klant moet op de njuuiste manier geholpen worden. het moeilijke is dat je op sommige dagen heel druk kan zijn en als werknemer van de kruidvat weet je dat de gangpaden klein zijn dus dat maakt het extra moeilijk.
Prima werkomgeving. Je mag niet direct starten met kassawerkzaamheden, je begint altijd als vulploegmedewerker. Vullen is echter wel een rot klusje in een winkel zoals kruidvat; je kun je producten bijna nergens kwijt door de zeer smalle gangen. Ik heb er maar kort gewerkt omdat ik het vullen in de krappe gangen zeer onaangenaam vond en ik graag kassawerkzaamheden wilde doen. Verder zijn het prima collega's en is de werkomgeving ook niet slecht.
Ga je bij een lokale kruitvat werken of bij een in de stad? Dat is het grote verschil in omgang tussen het personeel en het management. Lokaal zijn ze wel eens gezellig en is er wat aanspraak, bij de grotere ben je zo goed als aan je lot overgelaten. Solliciteer je vlak voor Sinterklaas/ kerst? 85% kans dat ze je aannemen en snel ergens plaatsen. Goed achter de kassa? Maak je borst maar nat voor +8 uur STAAN erachter (geweldig voor je lichaam, niet dus). Afwisselend werk? Niet echt, er is nooit genoeg tijd om je fatsoenlijk te trainen. Als je al een trolly krijgt, dan moet het binnen 15min gedaan worden ( 5 lagen op elkaar gestapeld en is vaak een grote ... bende). Kortom prop het maar in de rekken! Let vooral niet op de dikke lagen stof en of het wel in het goeie rek zit bij het juiste kaartje (want daar heb je geen tijd voor). Het is altijd alle hens aan dek als er nieuwe vracht binnen komt, gooien met dingen (waardoor ze vaak breken en gaan lekken) is heel normaal daar. Vraag maar beter niks aan het personeel, want die tijd moeten ze eigenlijk gebruiken om vakken bij te vullen. Dag afgelopen en niet alles af? Direct op je vingers getikt door management. 5 min praten met je collega wordt direct vies aangekeken en uit elkaar getrokken. Dit is nog maar een topje van de ijsberg genaamd Kruidvat. Leuk voor even, maar niet een plek waar ik persoonlijk wil blijven rondhangen. Respect heb ik zeker voor de mensen die daar al jaren werken, erg loyaal en bedreven maar daarmee is ook alles gezegd.
Ik werd ontslagen toen ik zwanger werd. Wat niet mag natuurlijk. Ik was het verkoop in de drogisterij aan volgen waar ik minimaal drie jaar aan vast zat (. financiël dan ) stopte ik eerder Moeste ik naar rato terug betalen. Maar ontsloegen mij wel in een keer,overbezetting was hun argument, terwijl ze in andere filalalen mensen weer leende door personeel tekort, dus zo corrupt als maar wat hoe ze het spelen. Soms moesten we ook van de filiaal manager alles afmaken na de werktijd maar deze uren werden niet betaald.en dit spelletje ontslaan hebben ze later ook bij een andere collega gedaan ook omdat ze zwanger was. Triest!
Een van de leukste baantjes die ik ooit gehad heb. Je mag van alles doen, van werk achter de kassa tot het tellen van de kassa's voor het in de kluis zetten en het vullen van de vakken en natuurlijk het schoonmaken van de winkel.
De werkdruk was in mijn optiek veel te hoog doordat de tijd zeer nauwkeurig in de gaten werdt gehouden door het gebruik van kookwekkers. Dit werkte mijn productiviteit alleen maar tegen. De collega's waren daarentegen erg aardig en ik kon het goed met ze vinden.
Ik vond het super leuk bij de Kruidvat te werken en het team waar ik mee werkte was ook echt super leuk/lief, maar ik kon het niet zo goed met het nieuwe team. Sommige collega’s waren niet altijd even collega vriendelijk.
Pluspunten
Leuke winkelsfeer
Minpunten
Niet zo leuke werksfeer (collega’s onderling)
Ik vond het een hele leuke winkel om te werken, alleen de salaris is wel veelste laag voor de uren die je werkt.
Ik werk nu bijna een jaar bij Kruidvat. De sfeer is er erg gemoedelijk en het werk is ook te doen. Niet zo ingewikkeld en makkelijk te combineren met een studie. Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik niet meer dan drie uren in de week krijg. Daarom ben ik genoodzaakt ergens anders te gaan solliciteren.
Het was een omgeving met een goed management en leuke collega's
Het werk bij Kruidvat was redelijk afwisselend, maar er waren ook dagen waarop ik een volledige dienst kassa heb gedraaid. Het salaris is vrij laag en compenseert de werkdruk niet.
erg leuk bedrijf en dus perfect voor een bijbaantje