Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Kruidvat Baarlo is een heel erg kleine winkel waardoor je met een kleine groepje mensen werkt. Iedereen was des tijds heel erg gezellig om mee te werken. De werktijden waren allemaal prima en de loon is precies zoals je het zou verwachten voor dit soort werk.
Pluspunten
Gewoon prima
Minpunten
Geen minpunten
leuke vriendelijke collega's en de klanten zijn meestal ook erg vriendelijk
Pluspunten
kortings pasje
Minpunten
weinig mannelijke collega's
je leert heel veel verschillende mensen kennen dus je leert ook om met verschillende typen mensen om te gaan. veel Kassa werk en spullen inruimen in de winkel.
Pluspunten
een centje bij verdienen
Minpunten
de winkel staat heel erg vol dat maakt het allemaal heel chaotish
Niet zo een leuke werkomgeving, leidinggevende waren niet bepaald aardig. Ze hadden ook geen structuur, winkel was altijd een chaos.
Minpunten
Chaos
Ik heb ongeveer 8 maanden gewerkt bij de kruidvat, in deze tijd heb ik veel geleerd en ben ik zelf gegroeid als persoon. In deze tijd is wel duidelijk geworden dat het management van Kruidvat, niet in de winkel maar de mensen die daarboven staan, niet zoveel inlevingsgevoel hebben voor persoonlijke omstandigheden. Ook werd er verwacht dat ik vanalles wist en kon in de eerste weken dat ik daar werkte zonder dat het mij uitgelegd werd. Ik had erg vriendelijke collega's maar kruidvat had te veel verwachtingen in de eerste weken die voor mij niet haalbaar waren. Voor iemand die graag wil doorgroeien in de winkelwereld is het het perfecte begin en een aanrader. Wel belangrijk om sterk in je schoenen te staan!
Pluspunten
Minpunten
Geen inlevingsvermogen
Zeer fijne werkervaring gehad bij Kruidvat A.S. Watson. Veel geleerd en er zijn goede doorgroeimogelijkheden aangeboden.
Bij het Kruidvat is er geen tijd om stil te zitten. Hoofdpunt is dat je leert om te gaan met klanten en hoe je deze tevreden houdt. Daarnaast leer je de hoofdzaken en bijzaken te onderscheiden en je leert veel over verschillende producten.
Pluspunten
De JEVK en 10% korting op je personeelspas
Minpunten
Het Kruidvat is niet erg flexibel
Mijn ervaring bij kruidvat is gemengd. het is gezellig op de werkvloer. Maar je moet het wel echt leuk vinden. Ik voelde me hier niet thuis. Ook vond ik de taken te eentonig.
Minpunten
eentonig
Super collega's om mee te werken. Ook is het klantcontact leuk!
Als je bij Kruidvat werkt moet je een cursus doen ivm de verkoop van medicijnen. Kruidvat betaald die cursus voor je.
Pluspunten
je ziet de aanbiedingen als eerste
Minpunten
zware baan ivm zware dozen in vracht en verdeling(actie artikelen)
Ik zou dit werk het liefst nooit meer doen. ze gaan vreselijk met mensen om. ze gaan vreselijk met hun klanten om. werkdruk is belachelijk hoog.
Pluspunten
ik werk er niet meer
Minpunten
er zijn nog steeds mensen die hier werken of winkelen
Ik vond het leuk om daar te werken Ik heb daar veel kennis opgedaan en de collega´s waren behulpzaam en gezellig
Bij Kruidvat is het werk lichamelijk zwaar maar wel gezellig met klanten. Ik heb een goed klantcontact opgebouwd en weet hoe ik met de klant om moet gaan.
bin kruidvat deed je altijd hetzelfde dus vakkenvullen/ spiegelen en kassa. Dus eigenlijk vrij niks bijzonders. het leukste aan kruidvat is dat het wel met de cultuur mee gaat dus bijvoorbeeld, sinterklaas, pasen en kerst. Tijdens het werken bij kruidvat heb ik geleerd om achter de kassa te werken dus een pluspunt derbij. Het enigste 2 minpunten zijn dat je hele korte pauzes hebt en dat je op iedereen moet wachten totdat je weg kan.
Pluspunten
Aardige collega's
Minpunten
Wachten tot iedereen weg kan/ korte pauzes
Bij Kruidvat ben ik gaan werken als zaterdag hulp naast mijn studie.
ik heb hier een leuke tijd gehad maar het is nu voor mij klaar ik kan er niks meer leren en het verdient niet echt heel goed. en ik vind een andere baan niet erg
Elke werkdag is weer anders, soms sta je vakken te vullen andere keren sta je achter de kassa of ben je in de winkel klanten aan het helpen met het vinden van de juiste artikel.
geen doorgroeimogelijk heden omdat je te oud bent, ook al zeggen ze dat niet en noemen ze alleen dat je niet goed genoeg bent
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
hoge werkdruk
Kruidvat is een leuke winkel om te werken, als je niet heel veel uren wil werken.
Minpunten
weinig uren
Mijn werkdagen (meestal de zaterdag) zijn altijd erg stressvol. Ik moest altijd erg vroeg beginnen. Binnen een korte tijd moest er veel gedaan worden, dit lukte niet altijd even goed. Mijn leidinggevenden waren aardig, maar niet altijd even fijn om mee te werken. Ik kon het erg goed vinden met een paar collega's, maar sommige waren wat minder sociaal en aardig.