Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

Je hebt verschillende werktijden en vragen soms of je extra wil werken. Leuke mensen om mee te werken. Soms is het hard werken, maar het is wel leuk werk.
Mijn werkervaring bij Kruidvat was erg gevarieerd. Ik stond veel achter de kassa. Dit vond ik het leukste om te doen. Hiermee heb je veel contact met de klant. ook spiegelen, vakkenvullen en schoonmaken was een deel van mijn werk. De collega's vondt ik erg gezellige mensen. Ze waren erg leuk en maakten het werk ook leuker.
Pluspunten
Minpunten
weinig uren doordeweeks
erg hoge werkdruk, met lange dagen wat niet eens mag.
leuk gewerkt bij de kruidvat. leuke uren, leuk werk.
Pluspunten
alles
Minpunten
niets
Gezellige werkplek, je bent altijd bezig. Ik hou zelf niet van niks doen, wil actief bezig zijn.
Pluspunten
Altijd iets te doen
In het filiaal hing al een vervelende sfeer toen ik er begon met werken. Door de werknemers die er al werkten werd je totaal niet openhartig ontvangen.
kruidvat op de bilderdijk straat is een super leuk filiaal erg veel geleerd daar
Mijn vrouw werkt hier al geruime tijkd. Ik hoor de verhalen en denk dat het goed is om dit eens te delen. Na een dienstverband van zo'n 10j heeft ze nog steeds een conttact voor 1 dag per week ondanks vele malen aandringen en vragen om meer uren. Collega's komen en gaan, bedrijfsleiders komen en gaan (minimaal 1 per jaar soms meer). Ze krijgt er geen uren bij (te duur) Alles draait om dubbeltjes, ze hebben liever 3 goedkope schollieren dan dat ze een Euro per uur meer betalen voor een loyale trouwe ervaren hardwekrnde kracht. Er zit geen enkele regelmaat in de roosters en deze zijn meestal pas hooguit een dag of tien vooraf bekend. Kruidvat laat haar medewerkers ook gerust 3x4u / dag werken en dan verspreid over de week. Er wordt maximale flexibiliteit verwacht en dat je altijd klaar staat. vakanties rmoeten ondank het geringe aantal werkuren ruim van te voren doorgegeven. Er moet hard worden gewerkt. De bedrijfsleider van een filiaal moet ook keihard werken en heeft behoorlijk wat aan z'n hoofd.) Velen trekken het niet en zitten overspannen thuis en dan komt er weer een ander. Mensen worden gewoon opgebruikt. Cursussen en oleidingen zijn er alleen voor bedrijfsvoering of als je een "potential" bent. Als je wat wil moet je het zelf betalen. Kruidvat is hier niet uniek in. De wijze waarop het bedrijf opereert en omgaat met personeel is wettelijk wellicht allemaal in orde maar moreel is het erg op het randje. Hardwerkende medewerkers kunnen met dit soort contracten nauwelijks een bestaan hebben en iets opbouwen. Kruidvat is natuurlijk een prijsvechter en het - meer...
Pluspunten
Je hebt werk, het bedrijf bestaat nog steeds
Minpunten
Hard werken, weinig tot geen secundaire arbeidsvoorwaarden, Weinig groei kansen, voor jou 10 anderen mentaliteit
Winkel waar je van alle markten thuis kan zijn zodat je multi functioneel bent in de winkel ennoveral inzetbaar.
Pluspunten
Nvt
Minpunten
Nvt
leuke collega's, slecht salaris. leuke sfeer maar hard werken voor weinig
Mn eerste werkgever was kruidvat en zat daar super naar Mn zin het is dat ik weg moest voor dat ik een vast contract kreeg anders zat ik er zeker nog steets!
Pluspunten
Gratis eten bij lang werken
Minpunten
Hard werken voor weinig
Super team, ik heb van A tot Z geleerd; het begeleiden van de team, bestellingen plaatsen, inboeken, uitboeken enzovoort. Het moeilijkste was het medicijnen bestuderen.
Pluspunten
gratis avondeten.
Het was vaak leuk op het werk, door de klanten die vriendelijk waren en een leuk team om mee te werken.
Pluspunten
Lunch werd soms vergoed en rookpauzes.
Minpunten
Erg veel regels.
Hard werken voor weinig centjes , zware dozen tillen, gigantische werkdruk en erg lange werkdagen. Al met al een vreselijke baan waar ik nooit terug zou gaan.
Pluspunten
Structurele pauzes
Minpunten
Lange dagen
De dag begon altijd gezellig en leuk maar zeker ook doorwerken! Hier had ik het erg na me zin en heb er ook 3 jaar gewerkt maar omdat ik nog 17 was en me contract verlengt moest worden na een vast contract was dat helaas niet mogelijk. ik heb er heel veel geleerd: van spiegelen tot kaartjes maken enzovoort. De Team en De Bedrijfsleider/Management waren ook super, je kon goed communiceren en het was er erg flexibel. Het moeilijkste van de baan: Ik had niet echt iets wat ik moeilijk vond. Het leukste van de baan: Het contact met de Gasten/Klanten en achter de kassa, maar eigenlijk vond ik alles wel leuk.
Pluspunten
vrijdags van 9 tot 9 kreeg je lekker patat
Minpunten
geen minpunten.
Ik werk er al 9 jaar nu. Fijne werksfeer leuke collega's
Toen ik werkte bij de Kruidvat heb ik veel geleerd namelijk: veel samenwerken, hoe je met klanten moet omgaan en om producten te verkopen dat zijn inmiddels ook mijn pluspunten geworden.
Pluspunten
Uitjes
Minpunten
Zwaar werk
Mijn werkzaamheden bestonden voornamelijk uit verkoopwerkzaamheden
Pluspunten
Gezellig team
Minpunten
Weinig uitdaging
Bij Kruidvat Scheveningen heb ik echt een top tijd gehad met enorm leuke collega's
De collega's waren erg leuk en heel fijn om mee te werken, verder was er altijd wel iets te doen.
Pluspunten
Personeels voordeelkaart
Minpunten
Geen muziek in de winkel
Het is een leuk bedrijf en je kan goed doorgroeien om hogerop te komen
Pluspunten
Het is leuk, en altijd wat te doen
Minpunten
Je verdient niet heel veel