Reviews voor Verkoper (m/v) bij Kruidvat

Verkoper (m/v)294 reviews

294 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

Gezellig maar hard werken

Het werken bij de Kruidvat is goed te doen als je een leuk team hebt

Stress en druk

Er werd best goed rekening gehouden met de dagen en uren die ik kon werken, maar dat was eigenlijk een van de weinige dingen die ik positief vond bij mijn werk. Vanaf het begin werd ik eigenlijk al niet echt met open armen ontvangen. Ik werd slecht ingewerkt, dus had niet echt goed een idee van hoe ik dingen moest doen of aanpakken. Uiteindelijk heb ik zelf veel moeten uitvinden door trial and error. Het werk zelf was ook erg stressvol, er werd veel van je verwacht. Maar wat voor mij de dealbreaker was dat ik me absoluut niet gewaardeerd voelde. Invallen voor collega’s heb ik een paar keer gedaan in het begin, maar ik kwam er al snel achter dat anderen daar graag misbruik van maakten en niemand mij wilde helpen als het nodig was. Ook was de manager vaak slecht te bereiken als je hulp nodig had met roosterproblemen bijvoorbeeld.

Pluspunten

Personeelskorting, salaris altijd op tijd

Minpunten

Stress, onaardige collega’s, slecht ingewerkt

Te laag salaris voor veel werk

Je wordt niet behandelt als mens daar. Heel laag salaris voor veel werk die je moet doen. Geen lunch, veek werk, korte pauze...

Minpunten

Soms moet je blijven nadat je je werkuren hebt gedaan zonder betaald te krijgen.

Leuke werkgever voor weekendhulp maar meer niet

Leuk om kennis op te doen, maar niet fulltime. Slechte arbeidsvoorwaarden, zeker voor parttime werkers. Lange dagen, weinig salaris.

Kruitvat

Vond het vreselijk nooit een vaste leidinggevende . Zwaar werk , alles moet snel gehaast

Pluspunten

Minpunten

Alles.

Weinig betaald voor het werk wat je doet

Er is veel druk vanuit management en krijgt weinig betaald

leuke collega’s, leuke sfeer maar word wel veel geroddeld over elkaar

Ik heb 3 maanden bij de kruidvat gewerkt, ben er weggegaan omdat je gewoon heel laag betaald krijgt. als 16 jarige kreeg ik 3,83 per uur, en ik werkte ongeveer 6 uur in de week. als je je loon kreeg was het dan meestal rond de 100 euro, wat gewoon heel weinig is voor wat je doet. je kan bij de kruidvat vooral verwachten dat je moet vullen, spiegelen of achter de kassa moet staan. In het weekend kan je verwachten dat je moet prijzen, dus alle kv stickers op actie artikelen plakken in het magazijn. De sfeer was wel heel goed meestal, veel gelachen. wel vaak gezeik gehad met de manager, die werd snel boos op kleine dingen.

Erg naar mijn zin gehad

Alleen wel heel erg jammer hoe het aan het einde is gelopen.

Super leuke bijbaan

Werken bij kruidvat is echt een aanrader, ook al hoorde ik niet altijd positieve dingen. Als je er zelf eenmaal werkt ben je echt blij. Ik heb op mijn werk veel nieuwe dingen geleerd waar ik profijt van heb. Het leren omgaan met mensen bijvoorbeeld. Het werk is erg gevarieerd de ene keer sta je kassa of vul je schapen op een vul avond. Omdat het zo gevarieerd werk is, verveelt het niet snel. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen en ook echt vrienden gemaakt. Wel is het salaris hoe ouder je wordt vergeleken met andere baantjes laag. Maar als ik dit vergelijk met het plezier heb ik dit er voor over.

weinig werkdruk

het verschilt per filiaal en wat voor team je hebt. ik heb het ervan als een fijn begripvol team, maar als je een klein filiaal hebt is het soms wel lastig om vervanging te regelen en roddels gaan snel rond. maar t "management" is soepel en begripvol zolang je op tijd dingen doorgeeft.

Pluspunten

eetvergoeding

Totaal gebrek aan waardering

Vanuit de bedrijfsleiding miste elke vorm van waardering. De feedback vanuit de leidinggevenden beperkte zich louter tot kritiek en de leidinggevenden straalden m.i. geen enkel enthousiasme over hun werk uit. Enkele medewerkers leken een vrij narcistische houding aan te nemen: zij voelden zich duidelijk beter dan enkele van hun collega’s. Al met al is het dus de slechte bedrijfscultuur die maakt dat ik werken bij dit bedrijf ten zeerste afraadt. Het enorm eentonige werk verfraait het werk uiteraard ook niet.

Minpunten

Eentonig werk, erg slechte bedrijfscultuur

Weinig waardering

Als je een kinderwens hebt ben je niet welkom. Willen vooral jonge meiden/jongens zonder intentie om te trouwen/kinderen te krijgen

Gezellige werkomgeving

Leuk werk, leuke collega’s, informeel, gezellig en goede sfeer

Slechte Management

Te hoge werkdruk. 9 uur lang staan achter de kassa zonder rouleren. Managers die onder werk/schoonmaaktijd koffie en donuts gaan halen. Je wordt je hele werktijd bespied met de cameras op fouten. Te hoge werkdruk. Je krijgt wel vacantie-geld maar dat is ook het enige positive aan mijn bijna 2 jaar ervaring daar.

Pluspunten

Vakantiegeld

Minpunten

Bijna alles

Hard werken voor een mager loontje

Kinderen worden hier uitgebuit en moeten kapot hard werken, maar aan het einde van de maand is je loon net aan 100 euro. De collega's zeuren onderling allemaal over het werk en de slechte omstandigheden. Kortom: begin er niet aan.

Pluspunten

Het kerstpakket en je krijgt makkelijk vrij

Minpunten

weinig betaald krijgen en er hard voor moeten werken

Continuïteit mist

Aantal jaren met plezier bij Kruidvat gewerkt, het ging met ups en downs, maar het was altijd te doen. Tot het laatste halfjaar dat ik er was, toen begon ik zelf ook in te zien hoe slecht wij als personeel er eigenlijk behandeld werden.Als ze wat in je zagen wouden ze je graag helpen doorgroeien, klinkt als een goed teken, maar achteraf gezien helaas niet zo. Veel verantwoordelijkheden, maar je kreeg er geen cent extra voor.Werkdruk was extreem hoog, kon je dat niet bereiken werd je nogal afgesnauwd en kreeg je het vaak te horen. Vaak ook dreigementen dat je weg moest als je niet snel of goed genoeg was, alhoewel dat alleen bangmakerij bleek te zijn achteraf.Abnormale werktijden, begon je om 7 uur 's ochtends, maar was het eind van de dag niet af? Dan kon je zo tot laat in de avond blijven. Soms werden zelfs die overuren niet uitbetaald en de overuren werden ook nooit uitbetaald als overuren.Management had zijn eigen groepje en de rest van het personeel begon zich steeds meer buitengesloten te voelen.Ik vind het heel jammer hoe het daar is gelopen en vooral dat er achteraf dingen worden gezegd over je die je nooit had verwacht.Mijn tip als je jong bent, laat een winkel als Kruidvat geen gebruik van je maken.

Pluspunten

Avondeten, gezellige collega's

Minpunten

Management, lange werkdagen

Leuke (tijdelijke) werkplek

Kruidvat is een leuke werkplek met veel doorgroeimogelijkheden. Ook zijn er leuke en gezellige collega's en leidinggevenden. Wel is de werkdruk hoog en het loon laag.

Pluspunten

Leuke collega's, doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Lange dagen, vroeg beginnen, hoge werkdruk

niet werken bij de kruidvat

werken bij de kruidvat is een financieel dieptepunt. De collega's zijn leuk maar daar houd het ook op. Ik had gesolliciteerd voor 12 tot 24 uur per week. Ik heb kosten die ik moet betalen vandaar deze hoeveelheid uren. vervolgens word ik maximaal maar 12 uur per week ingepland. Dan vervolgens ondanks dat ik elke dag beschikbaar ben word ik 1 week helemaal niet ingepland. kijk ik op mijn loonstrook is vervolgens voor die week vakantie ingehouden en moet ik technisch gezien dus betalen omdat ik niet word ingepland. niet alleen dit, onbetaald overwerken en naar huisgestuurd worden zonder (wettelijk verplicht maar de kruidvat heeft schijt) uitbetaald te worden.

Pluspunten

niks

Minpunten

alles

Manager was aardig assistent manager niet maar was wel prima om te werken

Aan te raden het werk zelf is leuk alleen de collega's waren minder behalve de manager die was aardig

Pluspunten

veel kassa

Minpunten

Collegas

Zeer slecht

Er werd onterecht salaris van mij teruggehouden, omdat andere collega’s niet serieus aan het werk waren en dat volgens de leidinggevenden ook ten koste van mijn salaris moest gaan, als “consequentie” voor hun gedrag. Er werd verwacht dat alles heel snel werd gedaan en er werd geen rekening gehouden als je ziek was of dagen vrij moest nemen.

Minpunten

Lange werkdagen, geen pauzes, geen uitleg, weinig geduld

Veel werk, weinig tijd

Ik werk nu 2 maanden hier en wat een drama. Super veel stress gehad hier. Er wordt absoluut geen rekening gehouden met je priveleven en alles moet nu nu nu geregeld worden anders krijg je een filiaalmanager achter je aan. In mijn proeftijd heb ik 2x mijn uren moeten wisselen vanwege het feit dat ik gewoon ingeroosterd werd terwijl ik aan had gegeven (van tevoren) dat ik niet kon, krijg ik de manager achter me aan die mijn contract niet wou verlengen omdat ik geen teamplayer was. Weinig uurloon en geen prettige werkomgeving. NIET HIER WERKEN DUS!!

Pluspunten

Personeelskaart

Minpunten

Korte pauzes, weinig salaris, onaardige manager

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Verkoper (m/v)