Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Kruidvat

De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.
Pluspunten
Goede samenwerking
Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!
Pluspunten
Slecht
Minpunten
Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie
- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.
Pluspunten
Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag
Minpunten
Te veel om op te noemen
Mijn eerste bijbaan. De personeelsruimte is gewoon een krukje en een outde stoel in het magazijn, de kluisjes werkte niet goed, je krijgt belachelijk weinig betaald voor de werkstress en gekken van klanten. Het enige wat ok was aan hier werken was een van de managers, maar de andere was kil en beantwoorde mijn vragen nooit goed en klaagde toen ik dan maar wat handigs verzon voor kartonnen dozen. Ooit naar geschreeuwd door een klant, collega met haar in ruzie geweest, en moest toen weer aan het werk en niet eens een vraagje of het wel goed ging. Zwaar sjouwen, geen aandacht voor mijn beperking in overprikkelingsomstandigheden. Werk hier maar gewoon niet, de action is veel beter als bijbaan.
Pluspunten
Medwerkers van mijn leeftijd
Minpunten
belabberde pauzeruimte, kil en onduidelijk management, zeer stressvol
Er wordt niet duidelijk aangegeven wat je goed of fout doet, mijn contract werd uit het niets niet verlengd zonder dat me van te voren verteld was wat ik fout deed/ beter kon doen. Er wordt veel geroddeld op het werk over andere collega's en klanten. Je wordt weinig bedankt en er is weinig interesse voor jou. Er wordt teveel van je verwacht voor wat je ervoor terugkrijgt.
Ik vond het werk bij de Kruidvat erg leuk, want je kon mensen adviseren en helpen bij het maken van keuzes.
Leuk als bijbaan niet als je werkt voor een inkomen, managers krijgen een extra bonus voor de behaalde winst. Werknemers zien daar niks van terug. Salaris is net boven het minimumloon dus zou ik eerder bij een supermarkt solliciteren, daar krijg je tenminste wel normaal betaald
Pluspunten
Gezellige collega’s en sfeer
Minpunten
Heel laag salaris, net boven het minimum voor alle leeftijden, manager krijgt bonus waar werknemer niks van krijgt te zien
Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben
Binnen dit bedrijf maak je kennis met je nieuwe collega's die al snel je het gevoel geven dat jullie samen vrienden/vriendinnen zijn.
Alles wordt op de cijfers bekeken: je collie, je snelheid, je kassa skills, aantal voordeelkaarten, hoeveelheid kassakoopjes etc. Je wordt niet beoordeeld als persoon, maar als robot. Als je niet aan de eisen voldoet (ookal werk je er 2 weken) dan wordt je er op afgekapt.
Pluspunten
Geen minimumloon en doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Manier van omgang, stress, verwachtingen
Ik vond het werk bij de Kruitvat wel leuk om te doen
Pluspunten
Salaris
Minpunten
Het werk
Ik vond de sfeer bij dit filiaal erg vervelend en werd er totaal niet op mijn gemak gesteld.
De werkdruk is hoog maar het is er niet perse slecht
Fijne werkomgeving, veel kunnen leren en goede omgang in het bedrijf
Loon was leeg. Geen gezellige werksfeer. En ik kreeg weinig uren
Pluspunten
Korting op de producten in de winkel.
Minpunten
Weinig uren.
Geen vriendjespolitiek spelen op de werk vloer, Je medewerkers uitleggen als ze iets niet goed doen en tweede kansen kunnen geven aan nieuwelingen
Pluspunten
Niet
Minpunten
Er waren geen vriendelijke collega’s
Sollicitatie gesprek: Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje. Werken: 1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal. Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op. Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'. Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen. Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
Vriendelijk en gezellige werksfeer . Niet moeilijk
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Ik vond het moeizaam want ze gebruikte me eigenlijk alleen omdat ik daar nieuw was en dat was heel naar
Slechte inwerkprocedures. Vervolgens is het contract niet verlengd en wist ik dit middels een brief ipv van de filiaalmanager.
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Werksfeer
  1. Supermarktmedewerker (m/v)