Reviews voor Supermarktmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Supermarktmedewerker (m/v)83 reviews

83 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

goede sfeer maar minimumloon

Er is een goede werksfeer (al ligt het wel aan met wie je staat), al zeiken sommige leidinggevenden op iedereen terwijl ze zelf niks doen.Je werkt meestal van 5-8 of 9 als het nog niet af is dus het is makkelijk te combineren met school.Zolang de winkel nog open is krijg je vaak klanten die je vragen waar iets staat en die help je dan.Als je eerder begonnen bent omdat er extra veel vracht geleverd is wat soms het geval was (er wordt dan in de groepsapp gevraagd of er mensen eerder kunnen komen) krijg je geld om eten te halen, dit was v.g.m ongeveer 7/10 euro. Je krijgt minimumloon maar je krijgt wel 3x bonus op feestdagen. Soms waren de avonden stressvol als je met te weinig mensen stond met te veel vracht maar overall viel het echt wel mee.

Pluspunten

goede sfeer, goed te combineren met school

Minpunten

minimumloon

leuk werk, te weinig waardering en salaris

teamleiders doen alles wat hun zeggen dat niet mag. geen airco

Pluspunten

leuke collega´s

Minpunten

slecht management en salaris

Prima voor korte tijd

Prima en simpel werk alleen minder leuk als je van afwisseling houdt.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Weinig afwisseling

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf waar ik heel veel heb mogen leren en een hele leuke tijd had

Slecht ingewerkt, alleen maar rennen en hoog tempo.

Slecht ingewerkt, alleen maar rennen en hoog tempo. Volgensmij moest je iets van 100 nog wat dozen hebben uitgepakt en gevuld in een uur.

vreselijk

Je krijgt veel te weinig betaald voor het werk dat je doet. Soms maak k langere shifts dan teamleiders. Je doet eigenlijk bijna hetzelfde het enige verschil is dat zij dingen bestellen voor de winkel. Meestal krijgt een van de ‘normale’ medewerkers de leiding en doen ze zelf niks. Ze roddelen heel veel en houden van drama. Vooral de leiding zelf. Ze hebben zelfs een 15 en 16 jarige de sleutel gegeven van de winkel en laat ze sluiten en openen

Minpunten

Weinig betaalt veel werk

Geen leuke werk sfeer

Ik heb bij de Kruidvat maar kort gewerkt, ik vond dat er een vriendjes politiek heerstte

Belachelijk

Het is daar echt niet te werken man geen aanrader!

Pluspunten

Slecht

Minpunten

Slecht inkomen, slechte taken, slechte communicatie

Rommelige winkel

- Erg hoge werk druk- Geen prettige winkel om te werken - onderling gepraat over elkaar (waar ik werkte tenminste) - geen leuke collega’s - duurt heel lang voordat ze je meer gaan leren etc. etc.

Pluspunten

Vergoeding voor avondeten tot een bepaald bedrag

Minpunten

Te veel om op te noemen

Te weinig betaald, belabberd management, echt erg

Mijn eerste bijbaan. De personeelsruimte is gewoon een krukje en een outde stoel in het magazijn, de kluisjes werkte niet goed, je krijgt belachelijk weinig betaald voor de werkstress en gekken van klanten. Het enige wat ok was aan hier werken was een van de managers, maar de andere was kil en beantwoorde mijn vragen nooit goed en klaagde toen ik dan maar wat handigs verzon voor kartonnen dozen. Ooit naar geschreeuwd door een klant, collega met haar in ruzie geweest, en moest toen weer aan het werk en niet eens een vraagje of het wel goed ging. Zwaar sjouwen, geen aandacht voor mijn beperking in overprikkelingsomstandigheden. Werk hier maar gewoon niet, de action is veel beter als bijbaan.

Pluspunten

Medwerkers van mijn leeftijd

Minpunten

belabberde pauzeruimte, kil en onduidelijk management, zeer stressvol

onaardige en oneerlijke sfeer

Er wordt niet duidelijk aangegeven wat je goed of fout doet, mijn contract werd uit het niets niet verlengd zonder dat me van te voren verteld was wat ik fout deed/ beter kon doen. Er wordt veel geroddeld op het werk over andere collega's en klanten. Je wordt weinig bedankt en er is weinig interesse voor jou. Er wordt teveel van je verwacht voor wat je ervoor terugkrijgt.

Gezellige werksfeer

De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.

Pluspunten

Goede samenwerking

gezellige werkomgeving

Ik vond het werk bij de Kruidvat erg leuk, want je kon mensen adviseren en helpen bij het maken van keuzes.

Goeie 1e bijbaan

Leuk als bijbaan niet als je werkt voor een inkomen, managers krijgen een extra bonus voor de behaalde winst. Werknemers zien daar niks van terug. Salaris is net boven het minimumloon dus zou ik eerder bij een supermarkt solliciteren, daar krijg je tenminste wel normaal betaald

Pluspunten

Gezellige collega’s en sfeer

Minpunten

Heel laag salaris, net boven het minimum voor alle leeftijden, manager krijgt bonus waar werknemer niks van krijgt te zien

Mijn werk bij de Kruidvat is vakkenvullen

Ik vind het leuk werk en een leuk team. We werken samen en zorgen ervoor dat we alles optijd af hebben

Erg leuk en collegiaal werk

Binnen dit bedrijf maak je kennis met je nieuwe collega's die al snel je het gevoel geven dat jullie samen vrienden/vriendinnen zijn.

Stressvol en zakelijk

Alles wordt op de cijfers bekeken: je collie, je snelheid, je kassa skills, aantal voordeelkaarten, hoeveelheid kassakoopjes etc. Je wordt niet beoordeeld als persoon, maar als robot. Als je niet aan de eisen voldoet (ookal werk je er 2 weken) dan wordt je er op afgekapt.

Pluspunten

Geen minimumloon en doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Manier van omgang, stress, verwachtingen

Vakkenvuller

Ik vond het werk bij de Kruitvat wel leuk om te doen

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Het werk

Niet mijn ideale werkomgeving

Ik vond de sfeer bij dit filiaal erg vervelend en werd er totaal niet op mijn gemak gesteld.

De werkdruk is hoog maar het is er niet perse slecht

Erg fijne werk locatie

Fijne werkomgeving, veel kunnen leren en goede omgang in het bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Supermarktmedewerker (m/v)