Reviews voor Parttime Verkoopmedewerker (m/v) bij Kruidvat

Heb er altijd leuk en gezellig gehad met me collega's en konden goed met mekaar omgaan als er wat was kon je altijd naar je leidinggevende gaan het het vertellen.
Bij Kruidvat moet er hard gewerkt worden maar dit alles wel in een prettige werkomgeving. Inmiddels omdat ik er al 25 jaar werk ken ik ook bijna alle klanten waar ik regelmatig een leuk gesprek mee heb. De mogelijkheden om mijn uren uit te breiden is er niet dit vind ik een enorm minpunt want iemand met zoveel ervaring als ik zouden ze juist deze kans moeten bieden.
Pluspunten
Sfeer
Minpunten
Geen mogelijkheden voor urenuitbreiding
het is samen doel gericht werken naar een fijne werk plek,kan je omgaan met werk druk? kan je dingen tegelijkertijd? ben je leergierig en heb je zin in een uitdaging dan is Kruidvat een werk plek voor jou. je verdient na functie.. maar waar een wil is is een weg.
Pluspunten
fijne collega's die zijn het aller belangrijkste
Minpunten
de werk druk die van uit het hoofd kantoor word op gedragen. volle werk plek, verplicht kleding
Een bedrijf waar ze goed weten wat ze willen. Goede organisatie maar het is wel hard en zwaar werk.
Pluspunten
Goede doorgroeimogelijkheden
Minpunten
Lange werkdagen
Elke dag moet je de klanten tevreden stellen, door een nette, volle en opgeruimde winkel. Je adviseert de klanten over hun aankopen. Aan de kassa sta je ze vriendelijk te woord, zodat ze met een tevreden gevoel de winkel verlaten. Samen met de gezellige collega's was het elke dag weer leuk om aan de slag te gaan.
  1. Parttime Verkoopmedewerker (m/v)