Reviews over Orderpicker (m/v) bij Kruidvat in Heteren

Het is veel en hard werken maar het verdient goed en niemand is te lui om je te helpen als je iets niet snapt of gewoon even hulp nodig hebt met iets anders
Door de hoge werkdruk moet je vrijwel de hele dag rennen om je target te kunnen halen. Geen tijd om even met collegas te praten omdat iedereen zijn eigen werkstation heeft. Het personeel kent een hoog verloop door de onaangename werkcondities
Pluspunten
Kantine
Minpunten
Hoge werkdruk, hoge targets
Je leert er wat hard werken is zonder, dat je er op voor kunt bereiden. Je moet er ook tegen kunnen dat ze je inplannen ookal heb je afspraken'.
Pluspunten
gratis koffie
Minpunten
slechte referentie
Echt werk waar je een nummer bent. Vriendjes met de juiste mensen maken is belangrijker dan je kwaliteiten. Wel leuke collega's en vriendelijke teamleiders. Makkelijk, maar eentonig werk.
Pluspunten
Vriendelijke mensen
Minpunten
weinig contact met anderen tijdens werkzaamheden
In ploegendienst werken. Hard werken, want je moest een target halen. Weinig begrip en waardering voor de verrichte werkzaamheden. Je bent gewoon een nummer daar, elke dag worden er nieuwe medewerkers ingewerkt, dus je ziet ze komen en gaan. Per afdeling was het verschillend bij de ene haalde je hoge colli aantallen en bij de andere werkte je jezelf de ballen uit de broek om de gestelde target te halen. Ze leggen 1x alles uit. Daarna roeleer je met verschillende afdelingen. Ze hanteren een sms systeem, trap daar vooral niet in. Gaat 5maanden elke dag goed en zodra ze je zat zijn. Krijg je geen smsjes meer of emails, of het rooster vd week ervoor hangt er op vrijdag nog zodat je niet kunt zien of je maandag er moet zijn. Ik heb altijd overal voor ingezet en hield me mond dicht daar houden ze van. Dus tijdens de beoordeling kreeg ik een hoge waardering.
Pluspunten
leuke collega's, hard werken, verschillende afdelingen
Minpunten
weinig waardering, je bent een nummer en geen medewerker die hard voor hun werkt