Reviews over Gediplomeerde Verkoop Medewerkster bij Kruidvat in Utrecht

1 review gevonden voor de zoekopdracht.
Heb niet veel geleerd werd steeds opgeschoven. Mocht naar school daar heb ik meer kunnen leren en VID diploma kunnen behalen. Wat ik van andere collega's heb geleerd is openen en sluiten, kassa's opmaken, allround werken, bestellen, balansen, vracht avonden draaien als leiding gevende, in de winkel als leiding gevende, ook invallen in andere winkels. Filiaalmanager en de assistent hebben weinig geholpen. Dagen lange uren achter kassa. Moeilijkste van mijn baan was om mijn mond te houden wat ik echt dacht, want er was totaal geen respect en waarde tussen de medewerksters en filiaalmanager en de assistent. En we kregen nog bijnamen van de filiaalmanager beledigende namen. Leukste van mijn baan was dat we collega's onder elkaar heel leuk konden werken met een super sfeer. Hoofdkantoor van Kruidvat of directie ze doen niet veel alleen winkels bekijken om de maand. Wat ik hier uit geleerd heb is je doet je best wat niet gewaardeerd wordt. Professioneel zijn ze niet, al is t een grote drogisterij in Nederland. Geen waarde en respect maakt je ze zeker niet perfect.
Pluspunten
Collega's onder elkaar
Minpunten
Wordt niet gewaardeerd geen respect
  1. Gediplomeerde Verkoop Medewerkster