Reviews voor Filiaalmanager (m/v) bij Kruidvat

Hooge werkdruk, waardoor er niet altijd wordt gekeken naar de menselijke kant van de medewerkers. Je bent maar een nummertje.
Minpunten
werkdruk
In de 18 jaar dat ik er werk is er een hoop veranderd,Kruidvat is een begrijp wat zich blijft vernieuwen en investeringen blijft doen in personeel,We zijn volop doorgroei mogelijkheden,er kan een mbo diploma gehaald worden en er worden diverse opleidingen aangeboden
Pluspunten
Doorgroei mogelijkheden
Minpunten
Lange dagen, lage vergoeding maaltijd
Er wordt heel veel misbruik gemaakt van de goedheid van medewerkers
Pluspunten
Minpunten
Heel veel werkdruk
Totaal niet begripvol met het personeel. Werken en mond houden, de hoge personen (districtmanagers) hebben weinig ervaring er rommelen maar wat aan.
Je word binnengehaald en alles lijkt mogelijk, in werkelijkheid is het soms net iets anders. Maar laat je jezelf zien, dan kan er een hoop. Hele leuke directe collega's, maar wel groot contrast tussen hoofdkantoor en de mensen op de vloer. Hard werken en geen dag is hetzelfde, vooral de druk voor de wekelijkse folder soms erg groot. Maar iedere week blijkt het toch weer te lukken. Flexibiliteit is wel een vereiste
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
flexibiliteit
Leuk bedrijf om voor te werken. Veel doorgroei mogelijkheden word enorm veel geinvesteerd on medewerkers.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Lange werkdagen
wat erg fijn is dat je niet meteen op de mensen af hoeft te stappen en ze even lekker kunnen snuffelen vooral bij de actie producten. Erg leuk werk. met veel afwisseling. en leuke collega's en doorgroeimogelijkheden.
Je opent, sluit, vult, besteld en draait ook zelf kassa. Geen typische manager baan, waarbij je echt een meewerkend voorman bent. Er wordt als manager veel inzet van je verwacht en je dient ook alles terwijl je zelf mee werkt te managen. Dat is ook het moeilijkste, om alle taken die je per dag dient te doen ook netjes af te ronden. Er gebeurd elke dag wel iets en de tijd/mensen staan zo krap mogelijk ivm budget. Aanpoten geblazen!! Juist het zelf meewerken en alles zelf ook doen, maar de balans tussen managen/meewerken is ver te zoeken.
Veel doorgroeimogelijkheden, goede werksfeer, management doorgroei snel haalbaar
Pluspunten
werksfeer
Minpunten
veel avonduren
Door de jaren heen heb ik mij als persoon in dit bedrijf erg kunnen ontwikkelen
Pluspunten
Afwisseling
Minpunten
Ik mis de advisering
Een fantastische organisatie met zeer goede mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
Kruidvat is een werkgever waar men altijd hard werkt. Met het gehele team de schouders eronder om het vracht te verwerken en klanten vriendelijk te woord staan tijdens de openingstijden. Dit is het leukste aan deze baan. Elke dag de uitdaging met de tijd en de klantgerichtheid. Minder leuke is dat er veel jaloezie heerst en dat men elkaar misgunt. Onder collega's. Erg jammer. Daarom ben ik nu aan t solliciteren.
Altijd druk op de juiste momenten goede keuzes maken en klaar staan voor elkaar
hard werken, fijne collega's, behoorlijk hectisch Ik heb geleerd samen te werken met veel verschillende mensen met verschillende opleidingsniveaus.
Bij Kruidvat leer je goed met werkdruk omgaan dus wordt je goed stress bestendig. Daarbij kon ik veel diploma's halen bij kruidvat en door groeien tot filiaalmanager.Het moeilijkste van deze baan is om te weten wat je met alle spullen moet doen die je binnen gaat krijgen er is vaak weinig plek dus creatief nadenken is wel handig.
Pluspunten
goede vergoedingen
Minpunten
veelste hoge werkdruk ook al kan je met stress omgaan.