Reviews voor Bijbaan bij Kruidvat

Ik ben 17 jaar oud en ik beb op zoek Naar een bijb
Pluspunten
Ik weet niet
Minpunten
Ik weet niet
Ik hoor het van bijna iedereen die bij een Kruidvat filiaal heeft gewerkt (als bijbaantje), de sfeer is niet fijn. De leidinggevenden zitten achter te eten, terwijl de jongeren allemaal aan het werken zijn. En als er iets niet goed is, laten ze dat heel duidelijk weten. Bij ons had je een groepsapp, waarin dan een heel lang bericht kwam met boze smileys en uitroeptekens. En het ging dan om iets heel kleins als iets dat was gevallen of verkeerd neergezet. Ook zeggen ze dat je snel moet werken, maar gaan ze zeuren als er iets niet goed is. En als je alles goed wil doen, gaat het te langzaam. Ook moest je heel vaak overwerken met het vakkenvullen, omdat anderen niet snel genoeg waren met wat zij moesten vullen en hier kreeg je dan niet voor uitbetaald. Ik vond het ook gewoon heel naar hoe de ''ouderen'' daar tegen je praten en doen alsof je minder waard bent. Zeer nare werkervaring, maar heb het wel iets langer dan een jaar volgehouden. Ookal verdiende het amper. Ook toen ik meerdere malen had aangegeven dat ik een paar maanden geen school had en meer kon werken, planden ze me maar 2 avonden in per week. En toen ik 4 weken op vakantie zou gaan in de zomer en dat tijdig had aangegeven, werd ik tijdens die vakantie heel vaak hele dagen ingepland, waar ik toen zelf maar allemaal vervanging voor moest regelen. TĂ© zot.