Reviews voor Assistent Manager (m/v) bij Kruidvat

Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!
Pluspunten
Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen
Minpunten
Slechte werk / privé balans
bij de kruidvat werken is het echt leuk, ik werkte als assistent filiaalmanager het werk bestond uit kassa draaien, klanten helpen, vullen, leiding geven aan het personeel, kluis en kassa tellen, openen en sluiten van de winkel, ik heb veel geduld geleerd te hebben, het directie dat was wel goed soms niet maar ja, collega's waren heel sociaal dat maakte het leuk, niks is moeilijk bij de kruidvat als je maar zelf niet te moeilijk maakt, de personeel en het werk vond ik leuk bij kruidvat
Pluspunten
Goede leiderschap
Minpunten
te snel met dingen vullen