Reviews voor Kruidvat in Zwolle

De Kruidvat is een leuke plek om te werken. Je hebt vooral ook afwisselend werk. Vooral ervoor zorgen dat de winkel er goed uitziet vond ik leuk.
Pluspunten
Goede samenwerking
Ik heb er bijna 10 jaar gewerkt. Hele leuke tijden gehad voor ook mindere. Er wordt veel beloofd qua doorgroeien, maar als je niet goed bent met iemand van het hoofdkantoor of manager gebeurt dat niet.
Gezellige sfeer. En met vragen kan je altijd terecht. Ik heb het erg naar mijn zin bij Kruidvat! Leuk team!
Pluspunten
Gratis eten voor avonddienst als je voor 16:00 begint
Minpunten
Ruilen kan af en toe lastig zijn.
Het is een leuk team en uitdagend werk, vooral omdat je veel kan leren van iedereen maar ook omdat je echt samen veel lastige situatie's moet oplossen i.v.m. tijdsdruk. Wat alleen jammer is is dat ik weinig wordt ingepland (max 2 uur per week).
Pluspunten
ontzettend leuk en tolerant team
Minpunten
weinig uren
Ik heb het hier erg leuk gehad, ik had leuke en lieve collega's vanwege 3 contracten moest ik hier weg omdat ik nog op school zit en ze mij geen vast contract konden aanbieden.
Tijdens mijn werk bij Kruidvat Zwolle begon ik al vakkenvuller aangezien ik nog 15 jaar was. Toen ik 16 was begon ik meteen als kassamedewerker. Hier heb ik geleerd hoe ik moet omgaan met klanten. En in de loop van de tijd had ik het onder de knie. Met mijn baas en collega's kon ik het makkelijk vinden omdat ik zelf wel een sociaal iemand ben. Ik ga snel een gesprek met mensen aan. Het moeilijkste van de baan was dat je wel hele tijd moest opletten op wat er allemaal in de winkel gebeurde, maar ook dit leerde ik in de loop van de tijd beter. Het leukste vond ik dat ik onder veel mensen kwam. Kruidvat is in de centrum van Zwolle, dus er komen wel veel mensen hier.
opzich een leuke baan! ik hield altijd wel van aanpakken maar als ik achter de kassa stond was dit soms niet het geval omdat dit ook het rustigste filiaal was. Leuke collega's & leuke werksfeer
Minpunten
geen minpunten