Reviews voor Kruidvat in Valkenswaard

Bij de filialen van Kruidvat waar ik gewerkt heb, zijn vrijwel altijd hechte teams en is de verdeling erg duidelijk. De communicatie is erg goed en je collega's hebben het beste met je voor. Dit gaat dan wel over je directe collega's met de mensen van hogere hand is het contact een stuk lastiger en is er niet altijd evenveel begrip. Als je het leuk vind om een veelzijdige baan te hebben (kassa, vullen, klantcontact, verdeling inzetten), dan is Kruidvat zeker iets voor jou.
Pluspunten
Eetgeld wanneer je de middag en avond werkt.
Ik werk nu al een hele tijd bij kruidvat. Ik sta op zaterdagen alleen maar aan de kassa...... Ik was aangenomen als vakkenvuller, dit doe ik dan ook op 2 dagen in de week. Helaas is de werksfeer alles behalve fijn voor mij. Collega's roddelen en er wordt voorgetrokken (dus ik moet bijv de mat stofzuigen en afwassen, terwijl anderen gwn bij de snoepbakken staan te kletsen). Hierdoor ga ik dus ook stoppen bij kruidvat.
Pluspunten
prima werktijden, je kunt zelf zeggen wanneer je wel en niet kan/wil. De bedrijfsleiders zijn wél heel aardig
Minpunten
vreselijke collega's, laag loon, voortrekkerij