Reviews voor Kruidvat in Utrecht

Utrecht12 reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 915 reviews

Hard werken

Kruidvat is een leuk bedrijf om in te werken maar het is wel hard werken. Heel veel normen waar aan gehouden moet worden wat soms onmogelijk lijkt. Veel doorgroei mogelijkheden.

Pluspunten

Verschillend werk

Minpunten

te veel werk

Altijd veel te doen

Je rouleert veel qua werkzaamheden op het werk. Van kassa tot het ombouwen van een volledig schap. Er is altijd genoeg te doen, ook als het rustig is qua klanten. Je werkt over het algemeen in een redelijk groot team, dus je hebt altijd mensen om je heen.

Pluspunten

Afwisselend

Minpunten

Geen overuren uit betaald

Goede werksfeer

Dit was voor mij een bijbaan als verkoopmedewerkster. Het leukste van deze baan was het contact met de klanten.

Omdat ik hier al werktte mocht ik alles doen wat ik normaal ook deed.

Gezellige collega's maar veel werkdruk

Prima collega's, erg gezellig, diversiteit aan taken. Salaris is minimaal gezien wat je er voor terug moet doen. Werkdruk is hoog, alle taken moeten op een tijd die vaak onmogelijk te halen is gezien er ook nog klanten in de winkel zijn..

Pluspunten

Leuke bedrijfsuitjes

Minpunten

Salaris en werkdruk

Hectisch maar gezellige 2,5 jaar

* Vakkenvullen/kassier * Voor mij zelf opkomen * Mijn collega's waren gezellig. * Dat het nieuw was, echt met klanten in contact komen. * Het leukste was dat je collega's je warm gevoel geven.

Pluspunten

De sfeer

Druk maar steeds verassend

Altijd druk op de juiste momenten goede keuzes maken en klaar staan voor elkaar

Gezellige werkplek

Het afrekenen van artikelen en het beantwoorden van vragen van klanten is iets waar je constant mee bezig bent.

Naast me studie heb ik 2 jaar actief gewerkt bij de Kruidvat.

Het is een bedrijf waar je kans krijg op doorgroeimogelijkheid. Het hang af welke filiaal, niet ieder filiaal geef hetzelfde mogelijkheden.Bij mij ging het anders omdat ik vroeger al in zo'n branche heeft gewerkt, en me studie heeft ook te maken met deze richting. Dus voor mijn ging het lekker makkelijk. Zoals de dagelijkse opdrachten weet ik al hoe het moest, als de winkel niet druk is, zoals rekken vullen, schappen doen, schoonmaken, bestelling toevoegen en nog veel meer. Gelukkig had ik leuke collega's waar ik veel van ze had geleerd. Beide filialen waar ik heb gewerkt had ik leuk ervaring, vind nog steeds jammer dat me contract niet verlengd is door bezuiniging. Ik kan me niet herinneren wat het moeilijkste was tijdens deze baan het kan zijn dat de vrachten soms te zwaar waren waar het niet fijn is als vrouwen moeten optillen, maar je kan altijd voor hulp vragen. Het leukste van het baan was omgaan met de klanten. Ik voel me gelukkig wanneer ik iemand kan helpen met advies geven, raden over een product. Dat was van zeer belangrijk voor me omdat zonder klanten heb je geen verkoop en ook al het druk is en je heb geen hoge omzet heb ik het gevoel dat ik mijn werk niet goed heeft gedaan. Ik wil iedere dag een schouderklop daarom probeer ik mijn taken zo goed mogelijk af te ronden.

Pluspunten

Mocht soms eerder naar huis of mocht ik kiezen dat ik in de winkel mag staan of achter de kassa!

Minpunten

Soms breng ik lange gesprek met een klant.

Een niet gezellige werkomgeving en sweer.

Ik heb hier maar kort gewerkt, ik werkte met leuke collega's maar de sweer was niet altijd even gezellig.

Pluspunten

Mac aan de overkant

Minpunten

Geïrriteerde sweer

goede werksfeer

winkel ordenen klanten helpen veel spiegelen winkel netjes houden

Erg chaotische en onaangename werkplek.

Heb niet veel geleerd werd steeds opgeschoven. Mocht naar school daar heb ik meer kunnen leren en VID diploma kunnen behalen. Wat ik van andere collega's heb geleerd is openen en sluiten, kassa's opmaken, allround werken, bestellen, balansen, vracht avonden draaien als leiding gevende, in de winkel als leiding gevende, ook invallen in andere winkels. Filiaalmanager en de assistent hebben weinig geholpen. Dagen lange uren achter kassa. Moeilijkste van mijn baan was om mijn mond te houden wat ik echt dacht, want er was totaal geen respect en waarde tussen de medewerksters en filiaalmanager en de assistent. En we kregen nog bijnamen van de filiaalmanager beledigende namen. Leukste van mijn baan was dat we collega's onder elkaar heel leuk konden werken met een super sfeer. Hoofdkantoor van Kruidvat of directie ze doen niet veel alleen winkels bekijken om de maand. Wat ik hier uit geleerd heb is je doet je best wat niet gewaardeerd wordt. Professioneel zijn ze niet, al is t een grote drogisterij in Nederland. Geen waarde en respect maakt je ze zeker niet perfect.

Pluspunten

Collega's onder elkaar

Minpunten

Wordt niet gewaardeerd geen respect

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat