Reviews voor Kruidvat in Tilburg

Tilburg12 reviews

12 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 915 reviews

Gezellig maar hard werken

Het werken bij de Kruidvat is goed te doen als je een leuk team hebt

Als ze je mogen zit je goed

Als je goed bij de leidinggevende zit dan kan je heel ver komen anders krijg je het heel moeilijk

prima werkomgeving.

Prima werkomgeving. Je mag niet direct starten met kassawerkzaamheden, je begint altijd als vulploegmedewerker. Vullen is echter wel een rot klusje in een winkel zoals kruidvat; je kun je producten bijna nergens kwijt door de zeer smalle gangen. Ik heb er maar kort gewerkt omdat ik het vullen in de krappe gangen zeer onaangenaam vond en ik graag kassawerkzaamheden wilde doen. Verder zijn het prima collega's en is de werkomgeving ook niet slecht.

Vreselijk

Het is erg zwaar werk, collega's zijn niet aardig. Ik zou dit bedrijf dan ook niet aanraden. Je leert er alleen spiegelen en bijvullen..

Pluspunten

Leuke producten

Minpunten

Werksfeer, collega's.

Begin top daarna minder

Toen ik begon was het super leuk, ook een leuk team. Helaas na een aantal maanden werden er dingen steeds minder goed geregeld waardoor ik onterecht een waarschuwing heb gekregen. Vanaf daar werd het steeds ongemakkelijker om daar te werken en ook ziek melden ging niet makkelijk. Als ik me ziek meldde werd er gezegd: “ja kun je het niet gewoon komen proberen.” Ook het salaris is te weinig voor als het werk dat je doet.

Pluspunten

Gezellig team

Minpunten

Slecht geregeld, slechte communicatie.

Te hard werken voor je loon.

De werkdruk ligt te hoog en je loon staat er niet naar. Als leidinggevende is er geen tijd om je personeel aan te sturen omdat je zelf mee moet vullen, spiegelen en de klanten te woord moet staan. Menselijk mag je ook niet zijn naar de jongeren toe want daar word van verwacht dat werk voor school gaat. Ik wou zeggen dat dit per filiaal verschilt maar helaas uit ervaring blijkt dat dit op meerdere plekken het geval is. Prima doorgroeimogelijkheden, helaas niet genoeg vrije tijd om die waar te maken met de overuren die je extra maakt. Een kwartier tot half uur per dag onbetaald uitwerken is ook niet oke.

Pluspunten

doorgroeimogelijkheden

Minpunten

Loon ligt te laag, werkdruk te hoog.

hele gezellige collega's, veel leermomenten

ik heb een super leuke tijd gehad bij de kruidvat. ik ben nu opzoek naar iets anders.

Pluspunten

10% terug op je aankoop bij personeelspas

Prettige werkomgeving

Werken bij het Kruidvat is heel fijn omdat je in contact komt met mensen. Er is een prettige werksfeer. Als je een keer iets niet goed doet word dat op een begripvolle manier gezegd.

Pluspunten

Fijne werksfeer

Minpunten

Word niet vaak ingepland.

Werkomgeving

Vriendelijke collega´s en een aardige filiaalmanager. Veel functie om te doen. Actieplanning maken voor het presenteren van de producten in de winkel. doorgroei mogelijkheden.

Niet geweldig

Het bedrijf zelf vind ik leuk om te komen en wat spulletjes te kopen maar achter de schermen valt nog veel te leren . Ik ben jong en ik moet veelste veel werken ook mocht ik al meteen achter de kassa terwijl dat wettelijk pas verantwoord is vanaf 16 jaar en ouder Ze overtreden meerdere regels hierbij En voor school tijdens mijn examenweek 0% begrip Jammer dat ik het zo moet afsluiten kruidvat Zeer onsociaal en daarnaast doen ze echt moeilijk over vrije dagen terwijl ze zeggen van niet

Pluspunten

je mag er op jonge leeftijd werken

Minpunten

geen leuke collega's, zeurende baas en overuren

Gezellige en prettige mensen om mee te werken.

Ik heb er 7,5 jaar gewerkt, altijd met plezier. Ben er begonnen als hulpkracht en ben daarna doorgestroomd als verkoopster en daarna als 1ste verkoopster.

een hele leuke baan

het is een druke dag en soms valt het wel mee , ik heb geleerd hoe je met klanten moet omgaan en samen werken met collega"s en geleerd om zelfstandig te werken, het moeilijkste van het baan is dat je soms te druk hebt, en het leukste van het baan is dat het sefeer heel gezelig is.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat