Reviews voor Kruidvat in Rotterdam

Rotterdam34 reviews

34 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

weinig werkdruk

het verschilt per filiaal en wat voor team je hebt. ik heb het ervan als een fijn begripvol team, maar als je een klein filiaal hebt is het soms wel lastig om vervanging te regelen en roddels gaan snel rond. maar t "management" is soepel en begripvol zolang je op tijd dingen doorgeeft.

Pluspunten

eetvergoeding

Bijbaan

Als bijbaan voor je 18e leuk maar zodra je dingen te betalen hebt niet meer

Leuk, maar toch hard werken soms

Het was wel de ene dag gewoon rustig voorraad van trolleys aanvullen tot soms een stressvolle dag waarin je overuren moest draaien

Pluspunten

Genoeg mogelijkheden

Minpunten

lange werkdagen

Zeer slecht

Er werd onterecht salaris van mij teruggehouden, omdat andere collega’s niet serieus aan het werk waren en dat volgens de leidinggevenden ook ten koste van mijn salaris moest gaan, als “consequentie” voor hun gedrag. Er werd verwacht dat alles heel snel werd gedaan en er werd geen rekening gehouden als je ziek was of dagen vrij moest nemen.

Minpunten

Lange werkdagen, geen pauzes, geen uitleg, weinig geduld

Leuk werk en leuke collega’s veder word er geen rekening gehouden met prive omstandigheden.

Op zich leuk werk. Leuke collegas ook.Met de leidinggevende zijn alleen echt geen afspraken te maken en ze houden geen rekening met je privé leven. Ook als je ziek bent moet je zelf voor vervanging zorgen. Niet oke. Salaris is redelijk oke.

Pluspunten

Leuke collega’s, op de hoogte van nieuwe producten

Minpunten

word geen rekening gehouden met je prive leven en afspraken maken is lastig

Als je in een goed team terecht kom kan je er heel leuk werken

Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!

Pluspunten

Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen

Minpunten

Slechte werk / privé balans

Leuk als bijbaantje

vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt

leuke baan goeie sfeer

Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.

Het was prettig

Leuke werknemers en de sfeer was aangenaam ik heb veel geleerd

Pluspunten

Het was leerzaam

Niet leuk

Het is hard werken en je krijgt niet goed verdient ook moet je steeds overwerken

Pluspunten

Je mag naar de wc

Minpunten

Heel zwaar

Nooit meer.

Vreselijk , ligt er aan welke filiaal je werkt en wat voor mensen je om je heen hebt. Te veel werk stress , alles moet snel alsof je in de horeca werkt , Ik begreep af en toe dingen niet en als ik wat vroeg leek het net alsof ze moe van me werden, zou er zeker niet werken alsje niet tegen stress kan.

Pluspunten

Minpunten

Slechte werk sfeer

Niet opnieuw

Heb er een paar maanden gewerkt en in het begin hoorde ik van verschillende mensen al dat het niet zo leuk was als er gezegd werd. Dit heb ik zeker gemerkt: loon wordt raar uitbetaald (als je meer werkt krijg je een deel gewoon niet), gesprekken gehad die niets hielpen of voorstelden, wordt achter je rug om gepraat en valse beloftes gelegd. Ook kreeg je niet de pauze waar je recht op had. (Soms werkte ik 7 uur op een dag, met maar 15 min pauze). Als je geen andere keus hebt werk dan achter de kassa. Hier heb je geen last van alle stress die op je gegooid wordt.

Pluspunten

Deels leuke werknemers

Minpunten

Valse beloftes, stress, fake mensen

Werken bij Kruidvat

De samen werking is best goed maar algemeen word je met mensen gezet die niks weet van het bedrijf .

Pluspunten

gratis drinken

Minpunten

lastige benaming en weinig uren

Productief en gezellig

Je staat nooit stil. je leert alles al snel en het personeel is aardig.

Pluspunten

werknemers korting

Minpunten

je moet heel veel staan

gezellig en leuk team

Een dag op werk is voor mij heel verschillend, aangezien ik hier al 2 jaar vast in dienst ben, zijn er een hoop verschillende dingen te doen voor mij. Ik heb veel zelfstandigheid opgebouwd en verantwoordelijk. Wat ik nog niet echt had als 15-jarige. ik ben vooral heel erg blij met mijn gezellige team, maar het wordt tijd voor iets anders.

Pluspunten

personeelskaart

Minpunten

korte pauzes

Zwaar werk voor weinig salaris

Hard werken voor weinig centjes , zware dozen tillen, gigantische werkdruk en erg lange werkdagen. Al met al een vreselijke baan waar ik nooit terug zou gaan.

Pluspunten

Structurele pauzes

Minpunten

Lange dagen

vriendjespolitiek

Bij kruidvat heb je niet alleen 1 functie, je moet van alles wel wat doen op 1 dag. het ene moment sta je te vullen daarna kassa of de mat bij de voordeur schoon te vegen. het is heel dynamisch om het maar zo te noemen, wat af en toe wel fijn was want het zorgde ook wel voor afleiding. maar wat ik vooral heb gemerkt dat je goed bevriend moet zijn met het management want is dat niet het geval dan zetten ze je zonder pardon buiten. wil je meer uren krijgen dan is het ook heel belangrijk dat de manager je super aardig vindt want anders word je zomaar van het rooster afgehaald en kom je opdagen zonder dat er iets tegen je is gezegd. het leukste en vooral meest lachwekkende is dat de managers heel de dag op kantoor zitten om "administratie" te doen maar vervolgens gewoon met andere managers over eigen personeel roddelt. Er bestaat wel de mogelijkheid om binnen het bedrijf door te groeien en dat sporen ze ook altijd aan :)!

Leerzame werkplek met goede doorgroeimogelijkheden

Zeer fijne werkervaring gehad bij Kruidvat A.S. Watson. Veel geleerd en er zijn goede doorgroeimogelijkheden aangeboden.

Gezellig

Elke werkdag is weer anders, soms sta je vakken te vullen andere keren sta je achter de kassa of ben je in de winkel klanten aan het helpen met het vinden van de juiste artikel.

stressvol maar wel leuke collega's

Mijn werkdagen (meestal de zaterdag) zijn altijd erg stressvol. Ik moest altijd erg vroeg beginnen. Binnen een korte tijd moest er veel gedaan worden, dit lukte niet altijd even goed. Mijn leidinggevenden waren aardig, maar niet altijd even fijn om mee te werken. Ik kon het erg goed vinden met een paar collega's, maar sommige waren wat minder sociaal en aardig.

Gezellig en een leuke sfeer

De sfeer is leuk en Gezellig vooral als je met collega's werkt van je eigen leeftijd. Maar het is wel druk werk het is gewoon te doen je zelf bezig houden en geld verdienen.

Pluspunten

Korting, Maaltijdkosten.

Minpunten

Te streng over pauze

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Rotterdam