Reviews voor Kruidvat in Rotterdam

Afstand hoofdkantoor en winkel is groot. Hier zijn ze wel bezig met verbeteren, maar ze hebben nog een lange weg te gaan. De werk omstandigheden mbt de vrachten zowel actie als gewone vracht zijn alles behalve ergonomisch. Hier worden flink wat ruggen en knieën verpest. Qua opleiding mogelijkheden zijn die hier voldoende. Als je als vulploegmedewerker binnen komt kan je doorgroeien tot filiaalmanager. Als je verder wilt als district manager heb je hier minimaal een HBO voor nodig en deze bieden ze niet aan. Dus als je die zelf in de pocket hebt kan je zelfs district manager worden!
Pluspunten
Makkelijk doorgroeien en veel opleidingen
Minpunten
Slechte werk / privé balans
vermoeiend werk als je assistent manager bent. Heel vroeg opstaan en heel veel lichamelijk en geestelijk druk. Is het geld zeker niet waard als je geen leuke sfeer in de winkel hebt
Het is een leuke baan met veel afwisseling collegas zijn ook aardig. er zijn veel doorgroei mogelijkheden.
Leuke werknemers en de sfeer was aangenaam ik heb veel geleerd
Pluspunten
Het was leerzaam
Het is hard werken en je krijgt niet goed verdient ook moet je steeds overwerken
Pluspunten
Je mag naar de wc
Minpunten
Heel zwaar
Vreselijk , ligt er aan welke filiaal je werkt en wat voor mensen je om je heen hebt. Te veel werk stress , alles moet snel alsof je in de horeca werkt , Ik begreep af en toe dingen niet en als ik wat vroeg leek het net alsof ze moe van me werden, zou er zeker niet werken alsje niet tegen stress kan.
Pluspunten
Minpunten
Slechte werk sfeer
Heb er een paar maanden gewerkt en in het begin hoorde ik van verschillende mensen al dat het niet zo leuk was als er gezegd werd. Dit heb ik zeker gemerkt: loon wordt raar uitbetaald (als je meer werkt krijg je een deel gewoon niet), gesprekken gehad die niets hielpen of voorstelden, wordt achter je rug om gepraat en valse beloftes gelegd. Ook kreeg je niet de pauze waar je recht op had. (Soms werkte ik 7 uur op een dag, met maar 15 min pauze). Als je geen andere keus hebt werk dan achter de kassa. Hier heb je geen last van alle stress die op je gegooid wordt.
Pluspunten
Deels leuke werknemers
Minpunten
Valse beloftes, stress, fake mensen
De samen werking is best goed maar algemeen word je met mensen gezet die niks weet van het bedrijf .
Pluspunten
gratis drinken
Minpunten
lastige benaming en weinig uren
Je staat nooit stil. je leert alles al snel en het personeel is aardig.
Pluspunten
werknemers korting
Minpunten
je moet heel veel staan
Een dag op werk is voor mij heel verschillend, aangezien ik hier al 2 jaar vast in dienst ben, zijn er een hoop verschillende dingen te doen voor mij. Ik heb veel zelfstandigheid opgebouwd en verantwoordelijk. Wat ik nog niet echt had als 15-jarige. ik ben vooral heel erg blij met mijn gezellige team, maar het wordt tijd voor iets anders.
Pluspunten
personeelskaart
Minpunten
korte pauzes
Hard werken voor weinig centjes , zware dozen tillen, gigantische werkdruk en erg lange werkdagen. Al met al een vreselijke baan waar ik nooit terug zou gaan.
Pluspunten
Structurele pauzes
Minpunten
Lange dagen
Bij kruidvat heb je niet alleen 1 functie, je moet van alles wel wat doen op 1 dag. het ene moment sta je te vullen daarna kassa of de mat bij de voordeur schoon te vegen. het is heel dynamisch om het maar zo te noemen, wat af en toe wel fijn was want het zorgde ook wel voor afleiding. maar wat ik vooral heb gemerkt dat je goed bevriend moet zijn met het management want is dat niet het geval dan zetten ze je zonder pardon buiten. wil je meer uren krijgen dan is het ook heel belangrijk dat de manager je super aardig vindt want anders word je zomaar van het rooster afgehaald en kom je opdagen zonder dat er iets tegen je is gezegd. het leukste en vooral meest lachwekkende is dat de managers heel de dag op kantoor zitten om "administratie" te doen maar vervolgens gewoon met andere managers over eigen personeel roddelt. Er bestaat wel de mogelijkheid om binnen het bedrijf door te groeien en dat sporen ze ook altijd aan :)!
Zeer fijne werkervaring gehad bij Kruidvat A.S. Watson. Veel geleerd en er zijn goede doorgroeimogelijkheden aangeboden.
Elke werkdag is weer anders, soms sta je vakken te vullen andere keren sta je achter de kassa of ben je in de winkel klanten aan het helpen met het vinden van de juiste artikel.
Mijn werkdagen (meestal de zaterdag) zijn altijd erg stressvol. Ik moest altijd erg vroeg beginnen. Binnen een korte tijd moest er veel gedaan worden, dit lukte niet altijd even goed. Mijn leidinggevenden waren aardig, maar niet altijd even fijn om mee te werken. Ik kon het erg goed vinden met een paar collega's, maar sommige waren wat minder sociaal en aardig.
De sfeer is leuk en Gezellig vooral als je met collega's werkt van je eigen leeftijd. Maar het is wel druk werk het is gewoon te doen je zelf bezig houden en geld verdienen.
Pluspunten
Korting, Maaltijdkosten.
Minpunten
Te streng over pauze
Ik heb een erg leuke tijd gehad. alleen de werk druk is hoog.
Pluspunten
het team
Minpunten
werkdruk
Ik heb er een maand gewerkt en ik vond het werk heel leuk, maar de collega's waren echt niet gezellig. ik vond het altijd leuk om achter de kassa te zitten en een praatje te maken met de klanten.
Pluspunten
geld
Minpunten
de collega's
Goede instelling Geen comentaar Als je ouder ben kan je last krijgen van je rug
Pluspunten
Veel werk
Minpunten
Niet goed voor je rug
het was een goed werkomgeving om standaard principes van werk op te volgen maar ik vond dat ze veel iets te veel orde vragen van onervaren mensen.
Pluspunten
een paar leuke collega's
Minpunten
te veel gericht op regels, niet een omgeving om te leren over het bedrijf wat de doel is van een stage.
je leerde er niet heel veel en de werkzaamheden waren wel heel eentonig. er was niet echt iets wat moeilijk was, want spiegelde eigenlijk alleen maar heel de dag