Reviews voor Kruidvat in Roermond

Leerzaam, leuke collega's. Fijne werkplek. Goed overleg.
Normaal Ik begin met aanvullen. Soms Ik doe schappenplan of schakaartjes printen/plaatsen. Ik had geleerd alles van de winkel, minder kassataken. Mijn collega`s helpen me met alles, altijd zeer patient, vriendlijk en altijd goed uitleggen. Er is niets Ik vind niet goed te doen. IK vind het best als de dagen zijn bezet, dan kan Ik een beetje van alles te doen.
Pluspunten
vriendlijkheid, beschikbaarheid
Bij het begin van je werktijd wordt je altijd vriendelijk gegroet door je collega's en gevraagd hoe het met je gaat. Af en toe even een praatje maken. Onder werktijd kun je altijd bij je collega's terecht voor eventuele vragen. Ook is er meestal wel een gezellige sfeer. Af en toe moet er ook extra hard gewerkt worden en dan wordt dat ook wel aagegeven. Bij sluit ben je minimaal met z'n tweeën. Als het alarm is aangezet en de deuren zijn gesloten wordt er ook nog fijn gedag gezegd en gevraagd wanneer de eerst volgende keer moet werken zodat je dat niet vergeten bent na te checken. Bij het Kruidvat leer je omgaan met klanten. Hoe je het beste je kunt oriënteren de winkel en het werk wat je verricht op de beste en makkelijkste manier kunt doen. Ook leer je er welke actie's er lopen en hoe je die het beste kunt onthouden. Een moeilijk gedeelte van het werken bij het Kruidvat is het onthouden van de actie's. Er zijn periode's dat er heel veel actie's zijn en dan wordt er verwacht dat je die allemaal zou moeten weten. Het leukste van het werken bij het Kruidvat is voor mij nog altijd het helpen van de klanten.
Pluspunten
Groepsapp op whatsapp voor eventuele belangrijke mededelingen
Minpunten
Geen rooster online
natellen omzet bedrag van afgelopen dag, klaarzetten van de kassa's, openen van de winkel, kassa bedienen, de voorraden aanvullen, klanten advies geven en verwijzen naar producten die ze zoeken, en ordelijk houden van de winkel. Intern heb ik de mogelijkheden gekregen om verschillende studies te volgen, dit bracht mij meer kennis op over zelfzorggeneesmiddelen. Verder heb ik communicatief veel geleerd hoe ik met klanten moet omgaan en het adviseren van producten. Ik werkte iedere dag in een teamverband en kon heel goed opschieten met mijn collega's. Het moeilijkste was als het ontzettend druk was in e winkel en het ingezette team klein was van de dag, dat het moelijk was om een goed overzicht te hebben in de winkel. Het leukste vind ik om te kunnen werken in een teamverband en met mensen te blijven communiceren, dit de gehele dag door.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Minpunten
weinig personeel op zeer drukke dagen
ik heb vakken moeten vullen dat ging goed, er was niet veel werksfeer en het was wel redelijk gezellig maar wel leuke werk, we hadden niet even tijd om te rusten en alles moest snel snel gedaan worden.
Pluspunten
leuke vak
Minpunten
weinig werksfeer