Reviews voor Kruidvat in Nunspeet

Nunspeet4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 915 reviews

Continuïteit mist

Aantal jaren met plezier bij Kruidvat gewerkt, het ging met ups en downs, maar het was altijd te doen. Tot het laatste halfjaar dat ik er was, toen begon ik zelf ook in te zien hoe slecht wij als personeel er eigenlijk behandeld werden.Als ze wat in je zagen wouden ze je graag helpen doorgroeien, klinkt als een goed teken, maar achteraf gezien helaas niet zo. Veel verantwoordelijkheden, maar je kreeg er geen cent extra voor.Werkdruk was extreem hoog, kon je dat niet bereiken werd je nogal afgesnauwd en kreeg je het vaak te horen. Vaak ook dreigementen dat je weg moest als je niet snel of goed genoeg was, alhoewel dat alleen bangmakerij bleek te zijn achteraf.Abnormale werktijden, begon je om 7 uur 's ochtends, maar was het eind van de dag niet af? Dan kon je zo tot laat in de avond blijven. Soms werden zelfs die overuren niet uitbetaald en de overuren werden ook nooit uitbetaald als overuren.Management had zijn eigen groepje en de rest van het personeel begon zich steeds meer buitengesloten te voelen.Ik vind het heel jammer hoe het daar is gelopen en vooral dat er achteraf dingen worden gezegd over je die je nooit had verwacht.Mijn tip als je jong bent, laat een winkel als Kruidvat geen gebruik van je maken.

Pluspunten

Avondeten, gezellige collega's

Minpunten

Management, lange werkdagen

Fijne werksfeer

Super collega's om mee te werken. Ook is het klantcontact leuk!

leuk

Leuk en gevarieerd werk, gezellige collega's en opleidingsmogelijkheden. Eigen verantwoordelijkheid.

Pluspunten

eigen inzicht

Minpunten

hard en zwaar werk

vulploegmedewerker

op dinsdag en donderdag avond moest ik vakkenvullen. ik heb daar van geleerd om snel te werken en alles netjes te maken. de directie was heel erg aardig. met mijn collega's kon ik lachen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat