Reviews voor Kruidvat in Maastricht

Het was een omgeving met een goed management en leuke collega's
Goede plek, leuke collegas. Goed team verband. Werk verschilt per dag. De pauzes zijn goed verdeeld over de dag.
Ga je bij een lokale kruitvat werken of bij een in de stad? Dat is het grote verschil in omgang tussen het personeel en het management. Lokaal zijn ze wel eens gezellig en is er wat aanspraak, bij de grotere ben je zo goed als aan je lot overgelaten. Solliciteer je vlak voor Sinterklaas/ kerst? 85% kans dat ze je aannemen en snel ergens plaatsen. Goed achter de kassa? Maak je borst maar nat voor +8 uur STAAN erachter (geweldig voor je lichaam, niet dus). Afwisselend werk? Niet echt, er is nooit genoeg tijd om je fatsoenlijk te trainen. Als je al een trolly krijgt, dan moet het binnen 15min gedaan worden ( 5 lagen op elkaar gestapeld en is vaak een grote ... bende). Kortom prop het maar in de rekken! Let vooral niet op de dikke lagen stof en of het wel in het goeie rek zit bij het juiste kaartje (want daar heb je geen tijd voor). Het is altijd alle hens aan dek als er nieuwe vracht binnen komt, gooien met dingen (waardoor ze vaak breken en gaan lekken) is heel normaal daar. Vraag maar beter niks aan het personeel, want die tijd moeten ze eigenlijk gebruiken om vakken bij te vullen. Dag afgelopen en niet alles af? Direct op je vingers getikt door management. 5 min praten met je collega wordt direct vies aangekeken en uit elkaar getrokken. Dit is nog maar een topje van de ijsberg genaamd Kruidvat. Leuk voor even, maar niet een plek waar ik persoonlijk wil blijven rondhangen. Respect heb ik zeker voor de mensen die daar al jaren werken, erg loyaal en bedreven maar daarmee is ook alles gezegd.
te laag salaris geen comunicatie geen vriendelijk personeel
Pluspunten
tijdelijke baan
Minpunten
vrijwel alles
Super team, ik heb van A tot Z geleerd; het begeleiden van de team, bestellingen plaatsen, inboeken, uitboeken enzovoort. Het moeilijkste was het medicijnen bestuderen.
Pluspunten
gratis avondeten.
Ik heb heel leuk kunnen werken bij Kruidvat toen ik 15 was. Ik ben gestopt na 3 maanden i.v.m. de sfeer die er niet goed hing. Toen ik laatst met mijn moeder in de winkel was bood de nieuwe filiaalmanager bij een nieuwe kans aan. Ik was toen 18 en zou bijna 19 worden. Toen ik na 5 maanden gewerkt te hebben 19 werd, werd ik er meteen uitgegooid. Met de reden dat ik te oud ben. Twee weken nadat ik weg was bij Kruidvat, werden wel nog genoeg meisjes aangenomen. Vreemd vond ik dat. Persoonlijk ben ik er niet mee eens, en ben ik van mening dat het belachelijk is dat je met 19 jaar te oud bent om te werken. Nu zit ik al enkele maanden thuis. Werkloos. Bedankt Kruidvat!
Pluspunten
Vergoeding tijdens het eten.