Reviews voor Kruidvat in Lelystad

Lelystad5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 914 reviews

verkoopster

ik werkte bij kruidvat paar maanden was een leuke tijd had een gezellige collegas en ook een leuke baan was het .

Geen fijne ervaring

Management niet behulpzaam en zelfs erg gemeen, bedrijfskleding nooit gekregen terwijl dat wel moest, altijd overwerken (onbetaald), hielden zich niet aan de regels zoals de tijd die tussen shifts in moet zitten. Wel vaak pauze, maar helaas totaal geen waardering.

Gezellige collegas

Het was erg leuk ookal kreeg je bijv. minder betaald dan in een supermarkt maar was een leuke sfeer.

Een hele drukke baan met gezellige collega's en leuke vaste klanten

Een dag op het werk is dat je altijd aan het aanvullen,adviseren en met klanten bezig bent. Ik heb geleerd hoe het hele winkel weze is en dat bevalt me wel. Collega's onder elkaar kunnen goed samen vinden. En de directie wil veel van de mensen die op de vloer staan en dat is soms wel een lastig. Het moeilijkste is soms de druk van bovenaf maar daar leer je mee omgaan. Het leukste is de klanten en er voor zorgen dat de omzet omhoog gaat en de winkel zo vol mogelijk staat

leuk werk leuke collega's

een dag bij ons is meestal druk dan sta je op kassa en vaak help je klanten ik heb bij kruidvat kassa leren draaien de directie is vriendelijk mijn collega's zijn gezellig iedereen mag elkaar

Pluspunten

goede werktijden

Minpunten

weinig uren

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Lelystad