Reviews voor Kruidvat in Leeuwarden

Ik werk nu bijna een jaar bij Kruidvat. De sfeer is er erg gemoedelijk en het werk is ook te doen. Niet zo ingewikkeld en makkelijk te combineren met een studie. Wat ik alleen wel jammer vind is dat ik niet meer dan drie uren in de week krijg. Daarom ben ik genoodzaakt ergens anders te gaan solliciteren.
Sollicitatie gesprek: Ging fantastisch, we liepen naar achter, ze stelde mij wat standaard vragen, ik was enthousiast en mevrouw ook. Had dus ook snel een bijbaantje. Werken: 1e dag dat ik er kwam werken, besefte ik mij hoe klein de paden waren. Constant mensen boos, men kan nergens langs. Je kunt nauwelijks vullen, je kar neemt het kleine stukje beschikbare pad in beslag. Elke keer als mensen binnen kwamen met scootmobiels lag alles over de vloer, zij kunnen ook niet passeren in dit filiaal. Na een paar dagen werken kwam de bedrijfsleider naar mij toe. Er werd in de winkel gestolen en dat sinds ik er werkte. Elke keer moest ik mijn tas laten controleren, ik was niet schuldig, dus dit hield ook snel weer op. Ook de communicatie was erg slecht. Ik mocht niet met mijn collega's overleggen alleen als een klant iets van je moest. De filiaal leider werd daar zo boos om dat stagiaires 'naar huis mochten en niet meer hoefden terug te komen'. Ik kreeg na 2 maanden die woede ook over mij heen, omdat de casesier gevraagd had aan mij een product te halen voor een klant. Ik moest daarvoor op kantoor komen en werd een paar dagen later ontslagen. Ik vind dit persoonlijk geen manier van omgaan. Daarom vind ik het ook niet vreemd dat dit filiaal altijd op zoek is naar personeel.
Pluspunten
Bij laatste dag werken kreeg ik een afscheidscadeautje
Minpunten
smalle winkel paden, veel dieven, erg stressvol, communicatie zeer slecht, beetje het gevoel een nummertje te zijn.
geen doorgroeimogelijk heden omdat je te oud bent, ook al zeggen ze dat niet en noemen ze alleen dat je niet goed genoeg bent
Pluspunten
personeelskorting
Minpunten
hoge werkdruk
Ik vond het heel leuk werk maar de sfeer was niet fijn. Collega's waren heel op in hun privé leven tijdens het werk en iedereen moest alles weten. Ze waren heel nijdig omdat ik niets wilde vertellen over mijn privé leven (dat houd ik graag gescheiden van mijn werk).