Reviews voor Kruidvat in Hilversum

Hilversum5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 914 reviews

Drukke baan

Het is een gezellig team om in te werken waar iedereen elkaar helpt

Pluspunten

Tijden

Minpunten

Werkdruk

Te laag salaris voor veel werk

Je wordt niet behandelt als mens daar. Heel laag salaris voor veel werk die je moet doen. Geen lunch, veek werk, korte pauze...

Minpunten

Soms moet je blijven nadat je je werkuren hebt gedaan zonder betaald te krijgen.

Ga niet op de gijsbrecht werken bij kruidvat

Wat een rotwijf die filiaalleidster van de gijsbrecht. Zelf ingenomen trut. Alleen maar op haar mobiel bezig en zij gaat wel tig keer per dag roken. Jij mag dat niet.Laat jou hard werken,doet zelf niks,ja buiten in de zon praten zeg maar roddelen. Gaat eerder weg dan wij. Ga hier nooit werken. Onderbetaling,afmatting en als ze je niet mag lig je eruit.

Pluspunten

Minpunten

te veel

Gezellig werklocatie

een typische dag op werk is, je komt binnen en gaat de hardlopers doen, daarna pauze houden, en dan ga je de koppen opnieuw bij vullen. en dan weer pauze en weer vullen en of schoonmaken. Ik leer veel van mijn collega's over producten, maar ook geregeld van klanten, die zoeken dan iets, jij wijst het aan, en dan vertellen hun bijvoorbeeld dat het goed werkt tegen (.....) Ik vind dit een fijn team om in te werken, ik voel me hier thuis, en als er iets is met mijn privé is dan is het te bespreken, en dan daarna weer door met werk

gezellig

het is een gezellig bedrijf en je collega's leven met je mee als je ergens mee zit verder hangt er een gezellige sfeer.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Hilversum