Reviews voor Kruidvat in Helmond

Een typische werkdag ziet er als volgt uit: Samen met de leidinggevende ga je de kassa's tellen, vervolgens maak de winkel klaar voor opening. Je doet vaak kassa en intussen andere opdrachten zoals spiegelen, vullen en de winkel netjes houden. Het leukste aan de baan vind ik persoonlijk de doorgroei mogelijkheden en collega's. Als je inzet en initiatief toont laten ze je ook vrijer. Het is een echte leeromgeving. Een aantal keer per jaar heb je een teamuitje, dit is altijd heel gezellig. Ik heb hier geleerd dat initiatief en inzet tonen zeker beloond word. Het moeilijkste aan deze baan vind ik dat er weinig speling is in de werktijden.
Pluspunten
personeelskaart met korting
Minpunten
veel staan
Altijd slecht georganiseerd, nooit goede werktijden en nooit netjes.
Pluspunten
Leuke collega´s
Minpunten
Vieze winkel
Ik vond het werk best leuk, alleen de eerste dag dat ik ging werken hadden ze mij niet veel/goed uitgelegd en dat vond ik heel jammer bijv. Ik werke alleen op een Donderdag en ik vroeg steeds of ik op een zaterdag en zondag kon werken, het mocht van hun maar ik werd steeds ingeschreven op een Donderdag. En dat vond ik héél jammer. Verderest is het best leuk om daar te werken ze zijn wel vriendelijk. Ik vond eigenlijk niks moeilijk het enigste wat je gewoon moet doen is goed opletten.
Pluspunten
Gratis luch
Minpunten
Meer in de weekenden werken
Leuk en fijn gewerkt. Filiaalmanager in die tijd was niet aardig. Luisterde niet naar je wensen en plande je maar in als het haar uitkwam terwijl je zelf helemaal niet kon.