Reviews voor Kruidvat in Eindhoven

Eindhoven20 reviews

20 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

hoog stressvol tempo

Ondanks dat ik een fijne tijd heb gehad met mijn collega's, was de werkdruk erg hoog wat wel is stress veroorzaakte.

Kruidvat - een leuk winkel om te winkelen maar verschrikkelijk om te werken

Ik heb als verkoopmedewerker bij Kruidvat gewerkt. In het begin was ik ontzettend enthousiast over de functie en het bedrijf. Ik kon niet wachten om te beginnen bij een winkel dat ik zo leuk vond. Ik vond het bovendien geweldig dat er zoveel doorgroeimogelijkheden zijn. Maar al snel viel het helaas hartstikke tegen. In het filiaal waar ik werkte werd er ontzettend veel gerodeld (door de leidinggevenden!) over andere medewerkers. Ik werd letterlijk als een hond door hun behandeld en het was nooit goed genoeg. Ik werd iedere week meer ingeroosterd dan mijn contract uren, het gaat niet om een paar uur maar om het dubbele. Dit was voor mij een probleem omdat ik naast het werken bij Kruidvat nog een studie volg. Hierdoor kan ik dus niet 34 uur p/w komen werken. Als ik vroeg of ik alleen de uren die in mijn contract staan (12 uur) kon doen werd daar moeilijk over gedaan en moest ik gewoon komen. Op mijn vrije dagen werd ik regelmatig al vanaf 07:00 gebeld met de vraag of ik kon komen werken. Als ik niet opnam kon er 10 keer achter elkaar worden gebeld en werd ik aangesproken waarom ik niet bereikbaar was op mijn vrije dag of wanneer ik school had. Ik weet dat alle filialen verschillend zijn maar het filiaal waar ik werkte heeft het beeld van Kruidvat voor mij echt verpest. Ik vermijd nu heel de winkel en het bedrijf nu ik weet wat er achter de schermen speelt. Ik raad daarom werken bij Kruidvat niemand aan.

Pluspunten

Maaltijdvergoeding, leuke klanten, veel doorgroeimogelijkheden

Minpunten

10-uur lang kassa draaien, slecht privé-werk balans, te hoge werkdruk

Snel doorgroeien

Doordat het mogelijk was om snel door te groeien en allerlei opleidingen te kunnen volgen, ben ik snel doorgegroeid en gegroeid als persoon binnen Kruidvat.

Pluspunten

Minpunten

Laag salaris

Drukke, actieve baan

Verkoopmedewerker bij Kruidvat betekent dat jij alles doet - kassa's, schappen vullen en ook de winkel zelf schoon houden - dweilen en stofzuigeren. Roster was redelijk makkelijk te passen zolang als je goed vantevoren vakantie en vrije dagen meld. Maaltijdvergoeding (€8~) bij sommige ploegen.

Productieve en gezellige werkomgeving

Je ben collegiaal en houd ervan om er voor de mensen te zijn en ze te helpen daar war nodig is. Eigenschappen die je moet hebben : Flexbiele inzetbaar, inzicht hebben en werk zien eventuele motivatie om door te groeien. Het werk is erg leuk maar soms ook wel zwaar vooral vracht dag is pittig en moet je ook echt aanpoten om het af te krijgen maar dat vind ik juist een leuke uitdaging. De sfeer is informeel naar je collega's en formeel naar de klanten en ik vind dat erg fijn. Het is dus ook erg belangrijk dat je wel klantvriendelijk bent en goed om kan gaan met eventuele lastige klanten of stress door drukte en klantvragen. Lijkt dit je wat solliciteer dan via werkenbijkruidvat.nl

Pluspunten

Personeelskorting, sfeer

Minpunten

7 dagen in de week beschikbaar zijn om te werken

Lage loon en weinig werk uren.

Loon was leeg. Geen gezellige werksfeer. En ik kreeg weinig uren

Pluspunten

Korting op de producten in de winkel.

Minpunten

Weinig uren.

Leuk werk!

Leuke werksfeer evenals collega’s. Er is altijd wel wat te doen dus je verveelt je nooit. Bedrijft geeft je we kansen om door te groeien.

Gezellige sfeer waar je het heel erg naar je zin kan hebben

Werken bij Kruidvat is vooral met de klanten omgaan, op zaterdag moet je de vracht erin krijgen maar op de andere dagen is dat niet. Er is heel weinig stress en er is veel tijd om te praten met klanten of collega's, als je ondertussen maar wel je taken afkrijgt. Door het kleine aantal medewerkers zijn ze ook heel blij met je als je komt werken.

Pluspunten

Weinig werkdruk

Minpunten

Je verdient niet echt super veel maar wel ruim voldoende

Echt niet te doen gewoon

Misschien ligt het ook aan de filiaal en de manager, maar het was niet te doen. Heel veel commentaar over je werk en veel stress.

Zeer goede werkgever.

Ruim 16 jaar heb ik voor Kruidvat gewerkt. Altijd met veel plezier. Zeer goede verdiensten en fijne arbeidsvoorwaarden. Enige nadeel vond ik de tijdsdruk ivm folder.

hele leuke baan, gezellige en leuke collega´s, alleen inkomen te weinig terwijl je hard werkt

fijne werksfeer

Lang gelden dat ik er gewerkt heb, maar het was altijd met plezier, zou er zo weer willen werken

Pluspunten

gevarieerd werk

Minpunten

ik heb geen min punten

wat mijn ervaring bij Kruidvat is;

qua klant vriendelijkheid valt er bij Kruidvat nog wat te leren. Je verdiende weinig en kreeg daar maar weinig voor terug. We hebben wel altijd een gezellige groep met collega's gehad wie had altijd voor elkaar klaar stonden.

Pluspunten

gezellige collega's

Minpunten

weinig verdienen

ongezellig

het was voor mij te ver en daarom heb ik ontslag genomen.

Hoge werkdruk en laag salaris

Bij Kruidvat leer je zeker werken onder hoge werkdruk, soms zelfs iets te hoog. Wij hebben een structureel personeelstekort waardoor je soms werk voor 2 moet doen in dezelfde periode, dat is niet fijn, al helemaal niet als je dan ook nog een manager hebt die in je nek hijgt. Door het personeelstekort werken wij ook bijna elke dag over. omdat de vracht er nog niet in zit. Dit maakt het soms erg lang en zwaar. Daarnaast is het salaris is net hoger dan het minimumloon., ook dat is zeer jammer, al helemaal met de hoge werkdruk. Toch heb ik leuke collega's waardoor ik er met plezier heen ga. Ik denk dat werken bij de Kruidvat ook valt of staat met de collega's die je hebt. Helaas is de manager niet zo aardig, maar die zie je toch niet altijd gelukkig. Over het algemeen is werken bij de Kruidvat dus "oké."

Pluspunten

Minpunten

Hoge werkdruk, laag loon

Typische dag op het werk: - Vracht vullen - Kassawerkzaamheden - Klanten helpen - Winkelverzorging Wat heb ik geleerd: - Klantgerichtheid - Kassawerkzaamheden - Omgaan met tijdsdruk Directie: - Redelijk betrokken en meegaand - Verbeterpunten voor het maken van de planning Collega's - Over het algemeen vriendelijk, behulpzaam en betrokken Het moeilijkste van de baan: - Tijdsdruk - Vervelende klanten Het leukste van de baan: - Collega's - Klantencontact

Pluspunten

Contact collega's

Minpunten

Beperkt budget voor avondeten

leuke gezellige werkomgeving

leuke gezellige werkomgeving, met fijne en leuke collega's. alles is goed geregeld. wat ik hier leuk vond was ook het klantcontactt

gezelligste collega's

Kruidvat was me eerste echte baantje en gelijk de leukste die ik tot nu toe heb gehad. het komt door de spontane en leuke collages die ik daar heb leren kennen. ik heb geleerd om met klanten om te gaan en bestellingen op te nemen en de winkel er in orde uit laten zien. De moeilijkste dag was voor mij toen ik de verantwoording kreeg over de vulploegmedewerkers, ze waren mij leeftijd dus namen me niet serieus in het begin maar het is me die avond gelukt !

geen fijne werkgever

veel ontwikkelingsmogelijkheden. Te hoge verwachtingen van het personeel.

Pluspunten

Minpunten

omzet komt de 1e plaats ipv personeel

vakkenvullen

het was altijd wel gezellig maar wel heel druk tijdens het werk omdat je heel veel dozen had en die moest je op een avond weg moesten .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Eindhoven