Reviews voor Kruidvat in Den Haag

Den Haag19 reviews

19 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 936 reviews

Bijbaan

Je wilt er niet te lang werken ik deed het puur om wat geld bij te verdienen ookal was het salaris niet zo best vergeleken met wat je allemaal moet doen. Verder heel leuk team!

Geen aanraden!

Je wordt genaaid waar je bij staat! Kruidvat is geen goed bedrijf om bij te werken. Denken alleen aan hun zelf.

Ga hier niet werken, vooral als jongere of student.

Ben hier direct aangenomen vanwege de vakantie. Maar na een week wil ik al weg. Krijg totaal geen uitleg over wat je moet doen. Of hoe de dag eruit ziet etc. Veel onduidelijkheid. Taken zijn ook echt zwaar en super lange dagen (9 uur op een dag en ben nog student). Wordt verwacht van je dat je kwartier eerder op werk bent en je gaat meestal ook 20 minuten later weg. En dat doe je dan gratis, want overuren uitbetaald krijgen oid krijg je geen uitleg over. Leidinggevende niet te bereiken en gaat ook met vakantie waardoor je niet eens je ontslag kan indienen. Gelukkig wel getekend voor proeftijd.Personeel zelf heeft al groepjes gevormd en als buitenstaander kan je niets zeggen. Ook worden alle domme taken aan jou overgelaten. Zoals de troep bezemen en andere k-klusjes. Wanneer jij dus bezig bent en klanten komen naar je toe om dingen te vragen, wat je niet weet want je werkt er pas net, moet je altijd naar andere collega's zoeken die met zn 3en ergens staan te kletsen. Ook geven ze allemaal aan dat ze geen zin hebben en niet met leidinggevende kunnen omgaan. Ook weten ze dat de Albert heijn veel meer betaald, maar concureren daar niet voor. Snap nu alle horrorverhalen over kruidvat en ben blij dat ik snel wegkan als ik de leiding te pakken krijg. Ga hier aub niet werken, niemand vind het leuk. Zelfs het geld is het niet waard.

Minpunten

Lange werkdagen, veel onduidelijkheid, slecht loon, niet leuk

Leuk bedrijf

Leuk bedrijf waar ik heel veel heb mogen leren en een hele leuke tijd had

Gezellige werkomgeving

Leuk werk, leuke collega’s, informeel, gezellig en goede sfeer

Management en de sfeer zijn niet fijn

De management was alleen maar bezig met hoe de verkoopcijfers te verhogen ipv. naar medewerkers echt te luisteren. Ook werd er door de management weinig tijd aan besteed om te kijken wat echt werkt ipv. maar dingen uit proberen en steeds dingen aan te passen. De inwerkperiode was er niet, je moest maar wat gaan doen en steeds op je collega's moeten wachten zodat zij je vertellen hoe je dingen moet gaan doen, wat vaak tot frustraties leidde van hun kant. Er was veel ontevredenheid onder de medewerkers, maar niemand zei er wat van naar de management. Sommige medewerkers deden maar wat; er was niet een duidelijke uitleg hoe iets gedaan moest worden en daardoor moest je steeds dingen weer goed zetten of verbeteren. Over het rooster gesproken; als zij willen, knippen ze je uren wel door de helft zonder er iets van te zeggen. Je moet maar zelf achteraan gaan en het management smeken om meer uren. Heel de tijd bezig zijn met het rooster en hoe die niet correct is uitgevoerd en hoe steeds issues zijn met je uren. Op de werkvloer moest je steeds de management en leidinggevenden zoeken, want vaak had je sleutels of hun hulp nodig, maar je kon ze nergens vinden. En als je de manager iets vroeg, kreeg je een idee alsof het jouw schuld was dat je het niet wist of kon oplossen (terwijl je dan gewoon blijkbaar niet voldoende voor ingewerkt bent!) Wat je werk ook belemmert; je kan dan niet een klant helpen of iets doen, want het is een chaos en het is er rommelig en niemand weet waar wat is. Ik raad niemand die er geen geduld voor heeft of een beetje zelfrespect heeft om bij deze kruidvat te -

Pluspunten

zelfstandigheid

Minpunten

Onduidelijkheid, Slechte management, Inwerkperiode

Hoge werkdruk, vriendjes politiek

Hoge werkdrukVriendjes politiekGeen waarderingLage uurloonHet gaat alleen om de verkoopcijfersContract niet verlengd zonder een echte reden maar op zeker wel vanwege mijn leeftijd oud (te duur )

Pluspunten

Paar aardige collegas

Minpunten

Vriendjes politiek, geen waardering, hogewerkdruk

Prettige werksfeer

Gezellige werksfeer, fijne collega's. Geen onmogelijke werkzaamheden, goede begeleiding, mooie doorgroeimogelijkheden, betaalde opleidingen, binnen het bedrijf. Er is bij mij ook niet naar leeftijd gekeken, en er is rekening gehouden met mijn priveomstandigheden. Ik ben zeer tevreden met het werk, en vooral ook met de collega's. Prettige omgang met elkaar.

Pluspunten

Tussentijdse presentjes als blijk van waardering voor je inzet

Ondankbaar werk

Er wordt heel veel misbruik gemaakt van de goedheid van medewerkers

Pluspunten

Minpunten

Heel veel werkdruk

leuk.

Ik vond het werken bij Kruidvat best wel leuk. Ik stond meestal achter de kassa en had het daar erg naar mijn zin.

Pluspunten

geld voor eten.

Minpunten

langer doorwerken in de avond.

Verkoop. Aansturen van personeel, bestellen, kassa

Hard voor weinig, best ok maar veel sjouwen dus veel rugklachten gehad

Pluspunten

Werd snel gezien voor leidinggevende

Minpunten

Veel sjouwen

Gezellige werk omgeving

Was super gezellig er is mij ontzettend veel geleerd de komende maanden.

Pluspunten

Gratis lunch

Minpunten

Geen bier op werk

altijd gezellig, leuke collega's, goede leider die precies zegt wat je moet doen

ik heb leren omgaan met de kassa, met klanten omgaan/helpen was het leukste wanneer ik werkte.

Zonder gezelligheid kun je niet maximaal hard werken.

Kruidvat is een werkgever waar men altijd hard werkt. Met het gehele team de schouders eronder om het vracht te verwerken en klanten vriendelijk te woord staan tijdens de openingstijden. Dit is het leukste aan deze baan. Elke dag de uitdaging met de tijd en de klantgerichtheid. Minder leuke is dat er veel jaloezie heerst en dat men elkaar misgunt. Onder collega's. Erg jammer. Daarom ben ik nu aan t solliciteren.

sfeervol

Er is veel sfeer daar en mijn collega's zijn heel erg behulpzaam. De klanten zijn ook geduldig ookal is het heel druk.

Geweldige winkel om te werken.

Kruidvat is een geweldige winkel, met geweldige producten. Producten waar je fijn/ zonder problemen en moeite makkelijk mee kunt werken. Omdat Kruidvat een drogisterij is met medicijnverkoop, leert men tijdens het werken belangrijke en nodige informatie over medicijn gebruik.

Pluspunten

Personeelkorting

Minpunten

Avond vakkenvullen

mijn eerste baan

bij de kruidvat was het afwisselend werk, wat ik erg leuk en belangrijk vindt. super leuk aardig team.

Gezellige winkel en prettige werksfeer

Leuk werk leuke winkel prettige werksfeer heb hier heel veel geleerd over producten en het werken in een winkel

was leuk en gezellig om daar te werken

Heb ervaring als kassa medewerkster opgedaan, heb met leuke collega's gewerkt wat wel heel belangrijk is als je in team verband werkt. Het is leuk om met veel mensen in contact te komen en om mensen te helpen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Kruidvat met

• Kruidvat