Reviews voor Kruidvat in Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel5 reviews

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 914 reviews

Onderbetaald, leuke collega’s

Het is een redelijk leuke bijbaan. Houd wel rekening met lange werkdagen en meestal ook zwaar werk. Je krijgt je uren niet volledig uitbetaald en dat is dus een nadeel.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Kan zwaar werk zijn en je wordt onderbetaald

Het werken bij Kruidvat bestond voor mij alleen uit vakkenvullen. De filiaalmanager was helaas een oneerlijke en onaardige man.

Werken bij kruidvat was vooral alleen maar vakken vullen. Maar helaas was de filiaal manager een oneerlijke en gemene man die vaak dreigde mensen te ontslaan als ze iets verkeerds deden terwijl hij zelf de oorzaak was waardoor mensen iets niet goed deden en daarom was een geen leuke werk ervaring maar ik heb toch doorgewerkt want werk is werk.

Pluspunten

Niks

Minpunten

Lage salaris onaardige manager en geen leuke werksfeer

schijnheilig

in het begin is alles leuk en aardig. wordt geroddelt onderling over andere collega's zelfs als ze gewoon aan het werk zijn in de winkel. Ze maken klanten balachelijk die de winkel verlaten. Ik heb geleerd dat zeker collega's erger zijn dan je vrienden en dat deze winkel de grootste fout is die ik gemaakt heb.

Pluspunten

je ontslag

Minpunten

ongeorganiseerd

Een typische dag in de Kruidvat

Je doet altijd afwisselende taken. In de ochtend sta je bijvoorbeeld achter de kassa, in de middag ga je vullen en in de avond ben je achter in het magazijn bezig. Het varieert elke dag en dat is ook het mooie aan het werk.

Pluspunten

Verschillende mogelijkheden om te doen

Minpunten

Het uitbetalen van mijn uren

Een baan met een gezellige werksfeer en Collega's waar klantvriendelijkheid erg belangrijk was.

Na een aantal jaren in trouwe dienst te zijn geweest, werd mij een interne studie aangeboden. Dit heb ik uiteraard aangenomen, omdat ik graag meer leer en ik erg ambitieus ben. Deze cursus heb ik met veel plezier behaald en daardoor kon ik verder als gediplomeerd verkoopmedewerkster in een drogisterij

Pluspunten

Gezellige sfeer

Minpunten

Onregelmatige tijden, geen mogelijkheid naar uren contract

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Kruidvat in Capelle aan den IJssel

• Kruidvat