Reviews voor Kruidvat in Breda

Bij kruidvat gaat de tijd snel en qua betaling is het redelijk
Pluspunten
Salaris voor weekendhulp is redelijk
Minpunten
Werksfeer kan beter
Werkdruk ontzettend hoog!! Staan nog net niet met de stopwatch naast je!!!
personeel en werksfeer is heel gezellig, zou er graag weer werken, helaas is het uurloon echt laag en verandert het personeel bijna per week dus heb je alleen een goede band met de mensen die er lang werken en werken er veel mensen die geen verstand en idee hebben van wat ze aan het doen zijn. je leert er vakkenvuller en kassa, maar ook schoonmaken, alarmpjes aanzetten, etc.
Pluspunten
gezellig, diversiteit
Minpunten
laag salaris
Je bent elke minuut van de dag bezig met iets, de ene minuut help je klanten de andere minuut verwerk je de vracht. je staat er nooit stil
helaas werd me contract niet verlengt, ivm langdurig ziek zijn door zenuw uitval aan me arm. ik had er graag nog gewerkt.
typische dag : Winkel netjes maken , kassa's tellen , kassa's aanmelden, doorspreken wat jou taken zijn voor de dag.wat heb ik geleerd : Klanten omgang , terug tellen aan de kassa , werk zien en goed uitvoeren , omgang met collega's .directie : leren je alles goed aan , goede omgang tussen directie en werknemers .moeilijkste van de baan : alles zo goed mogelijk proberen te doen , dat ligt ook aan de persoon zelf heeft misschien ook met onzekerheid te maken .leukste van de baan : omgang met klanten , collega's helpen elkaar , kassawerk , winkelwerk , vulploegavonden .
Pluspunten
de extra voordeel kaart, werktijden, collega's, heeft een goeie naam dus altijd druk en goede aanbiedingen
Minpunten
samenstelling kassa's, soms te weinig medewerkers op de vloer, verschillende leiders met verschillende regels die soms tegenstrijdig zijn.