Reviews voor Kruidvat in Beverwijk

Beverwijk2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 914 reviews

goede sfeer maar minimumloon

Er is een goede werksfeer (al ligt het wel aan met wie je staat), al zeiken sommige leidinggevenden op iedereen terwijl ze zelf niks doen.Je werkt meestal van 5-8 of 9 als het nog niet af is dus het is makkelijk te combineren met school.Zolang de winkel nog open is krijg je vaak klanten die je vragen waar iets staat en die help je dan.Als je eerder begonnen bent omdat er extra veel vracht geleverd is wat soms het geval was (er wordt dan in de groepsapp gevraagd of er mensen eerder kunnen komen) krijg je geld om eten te halen, dit was v.g.m ongeveer 7/10 euro. Je krijgt minimumloon maar je krijgt wel 3x bonus op feestdagen. Soms waren de avonden stressvol als je met te weinig mensen stond met te veel vracht maar overall viel het echt wel mee.

Pluspunten

goede sfeer, goed te combineren met school

Minpunten

minimumloon

enorme werkdruk

een typische dag is, klanten helpen, kassa draaien, en zorgen dat de winkel toonbaar is. op een dag sta je met te weinig man, dus je kan vrij weinig meer doen. waardoor het steeds minder leuk werd, omdat de druk steeds hoger werd, omdat het alleen maar drukker werd in de winkel.

Pluspunten

de opleidingen

Minpunten

de druk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Beverwijk