Reviews voor Kruidvat in Appingedam

De Kruidvat is een gezellige winkel waar je alle producten kan vinden die je verwacht in een drogisterij. Daarnaast is de service uitstekend en voel je je echt een ''koning''.De werksfeer was prettig en je merkt dat er collega's met veel kennis je graag op weg helpen. Hierdoor kon ik de klanten optimaal helpen.Ik heb door de ondersteuning van de medewerkers weinig moeilijkheden ondervonden in mijn baan. Het contact met de mensen en ze met een goed gevoel de winkel uit laten gaan vond ik de leukste kanten van de baan. Het spiegelen was een iets minder grote hobby van mij.Ik heb geleerd hoe een winkel en kassa werkt, hoe je de winkel er representatief uit laat zien en hoe je op een klantvriendelijke manier adviezen kan geven aan klanten. Ik vond het daarom ook erg spijtig dat de baan slechts enkel voor in de zomervakantie was.Het was een prettige werksfeer en ik zou hier graag weer naar terug willen,
alle vracht moet de winkel in en beetje spiegelen of de prijskaartjes veranderen. wat ik geleerd heb is als t druk is bij de kassa dat je je collega op tijd moet roepen. De collega's waren super leuk en lief. ik zou er graag weer willen werken