Reviews voor Kruidvat in Amsterdam

Amsterdam44 reviews

44 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 907 reviews

Aardige vulploeg

Ik werk al een jaar bij Kruidvat. En de werk druk is niet normaal hoe hoog het is de leiding gevende zegt constant tegen je dat je op moet gaan schieten en en dat je klaar moet zijn Binnen 20 minuten het lijkt lang maar het is het niet het zijn vaak van die grote pallets die je met 2/3 mensen moet gaan doen en het is gewoon niet te doen vaak heb je tijdnoot plus veel druk dat je werk af moet hebben en dat je klanten moet helpen

Fijn

-fijn bedrijf om te werken.Normaal betaald elke maand

Prima voor korte tijd

Prima en simpel werk alleen minder leuk als je van afwisseling houdt.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Weinig afwisseling

geen structuur

Als Gastvrouw zijn help je mensen die vragen waar artikelen staan in de winkel komt bij het kruidvat totaal niet tot zijn recht je bent in principe een beveiliger want je loopt in de winkel alleen maar om te kijken of mensen niet stelen dat is mijn visie ik voelde me totaal geen GASTVROUW bij het kruidvat .

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

Management bullshit

Stressvolle werkomgeving

Een werkgever waar niet echt rekening met je wordt gehouden. Zware baan, hierdoor heb je veel kans op blessures en/of lichamelijke problemen.Geen eindejaarsbonus ondanks de grote winst ieder jaar.

Pluspunten

€5, 45 vergoed bij avondeten (dienst 13-21)

Minpunten

Werkdagen van 8-18 Bij avonddienst maar 45 min pauze over de dag (13-21)

Leuke collega’s, hoge werktempo

Werk/privé balans was goed, leuke collega’s. Wel hoge werktempo.

Hard werken met leuke collega's

Geen dag is hetzelfde. Leuke collega's. Vaak leuk contact met klanten. Leuk divers assortiment om mee te werken.

Pluspunten

Divers assortiment. Verschillende werkzaamheden. Flexibele werktijden

Minpunten

Hoge werkdruk. Te kort aan personeel/uren inzet

Ga hier niet werken

Je wordt compleet uitgebuit en ondergewaardeerd loon is veel te laag werkdruk veel te hoog was einde dienst alsnog een half uur door staan werken omdat er niet afgelost werd.

Pluspunten

Minpunten

Hoge werkdruk

Het was een leuke ervaring.

Ik vond bij de Kruidvat werken een leuke ervaring, en heb er het een en ander geleerd.

Pluspunten

Manager

Minpunten

Begrip

Uit dienst met smoes corona

Mijn contract is niet verlengd vanwege de corona werd mij gezegd. Maar 2 weken voor ik uit dienst kwam werden er 2 nieuwe dames aangenomen. Dan denk ik huh maar er werd gezegd dat er overbezetting was. Nou ik voel mij gediscrimineerd niet voor m'n geloof maar om mijn leeftijd. Ik ben 40 maar werk wel hard.

relaxed maar veel klagende en roddellende collega's

de filliaal waar ik werk is relaxed. niemand is streng. ik ben vulploeg. de dingen die ik moet doen is spiegelen, opruimen en soms kassa. en de collega's zijn matig. sommige roddelen over je. de leidinggevende zijn soms egoistisch. ze denken dat ze wat zijn en dat iriteerd mij het meest. ik raad dit baan niet aan als je een student bent want je verdiend ook weinig. maar het is wel iets beter dan supermarkten.

Leuke Collega,s

Een bedrijfsleider die niet weet wat communicatie in houd met personeel, die alles door brieft aan personeel waar over geklaagd word en dus zo wrijving creeert tussen personeel. Winkel tip op op orde , nadat ze het personeel getiraneerd heeft!! gooit personeel er uit omdat ze niet mee willen op bedrijfs uitjes, of omdat ze te stil zijn en niet in het team passen. Tip vermijd de Kalverstraat Op paiee moet je habdelen in B en in praktijk op ckalverstraatvoorsollicitant vermijd, Kalverstraat

Ik heb hier heel lang gewerkt met plezier!

Ik heb hier met veel plezier gewerkt! De klanten helpen vond ik het leukst!

Pluspunten

Altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van persoonlijke verzorging

Minpunten

Je wilt alles kopen!

culturele samenwerking

bij de kruidvat ben je verantwoordelijk over alles op de werkvloer

Nog nooit zo iets chaotisch mee gemaakt

Het is een bedrijf die absoluut niet nadenkt hoe het makkelijker kan voor de medewerker. Je moet veel doen in de korte tijd die je hebt. Elke maandag de koppenombouwen en dan ging kop 1 naar kop 3 en en kop 5 naar kop 1. En daar was je al de hele ochtend mee bezig. zet ze lekker op wieltjes scheel uren!! Pos doen jongens je krijgt dozen binnen waar de honden geen brood van lusten.

Pluspunten

Mogrlijkheid om veel te werken

Minpunten

Slecht salaris, te hoge werkdruk

Totaal niet begripvol met het personeel. Werken en mond houden, de hoge personen (districtmanagers) hebben weinig ervaring er rommelen maar wat aan.

Geen begeleiding

Bij young retail talent staat dat je begeleid wordt. Maar dat gebeurd niet. Ze komen naar je toe en vragen aan je wat moet je nog kennen om een team te begeleiden -_- Waardeloos als je voor het eerst bij kruidvat begint. Geen feedback gekregen en het enigste wat je te horen krijgt is als je tegen een muur aan loopt. Niet aanbevolen als eerste werk plek voor iemand.

Pluspunten

Als je alles kan zonder begeleiding dan is dit perfect.

Minpunten

Slechte communicatie

Zwaar werk

Werken onder druk. Klanten helpen en tegelijkertijd ook je eigen taak uitvoeren.

werkomgeving

Er was leuke werk sfeer, maar een nalatig bedrijf.

Pluspunten

je krijgt gratis eten (soms)

Minpunten

Te weinig salaris

erg tevreden

ik ben erg blij met de filiaalmanager en assistent filiaalmanager bij vestiging bijlmerplein hoe hun zijn en ze dingen oplossen. het is ook een hele prettige werksfeer.

productieve en gezellige werkomgeving

Leuk werk met leuke collega's, moest helaas weg wegens verandering van schoolrooster.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

gure buurt

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Kruidvat. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Kruidvat
  • Amsterdam